An

Fijn welkom en duidelijke uitleg vd behandeling en ook tussendoor alsmede advies voor thuis

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laser decolleté

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review An!

Van den Bor

Uitstekende service, kundige huidtherapeut, aandacht voor het huidprobleem en als bonus - prettig contact met de klant.

Gelaatbehandeling

Geen, alles is goed geregeld

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. Bedankt voor deze reactie!

M. Janssen

Zeer prettig!

Botox bij Juliet. Zeer tevreden over haar als arts alsmede de behandeling.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Leuk om te horen dat zowel de behandeling en Juliet je goed zijn bevallen.

Professioneel en zeer vriendelijk.

Peeling

Zo doorgaan

Bedankt voor de review!

Niels

Bijna zo goed als perfect! Alle afspraken netjes nagekomen, heldere communicatie en fijne nazorg!

Plasmabehandeling

Ga zo door!!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de complimenten Niels!

Babette

Professioneel, empathisch

Laser

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit mooie cijfer Babette.

Vriendelijke ontvangst en behandeling

Fillers

Geen tips of adviezen

Bedankt voor de review!

Eva

Vriendelijk personeel en erg schoon!

Laserbehandeling

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor jouw reactie Eva. We hechten veel waarde aan hygiëne. Fijn dat dit wordt opgemerkt.

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Laser

Nvt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Deze keer een nieuwe behandeling geprobeerd, nu bij dokter Juliet. Ook deze ervaring was weer heel prettig!

Profhilo. Ik sta versteld van het resultaat. Een aanrader! Deze ‘ hou ik erin’ , binnenkort de herhaling.

Echt geen! Louter complimenten.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Fijn om te horen dat de behandeling bij dokter Juliet goed is bevallen!