Hele goede ervaring, erg tevreden over de behandelingen en de service

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laseren van vaatjes en roodheden

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

geen tips of adviezen

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat goed om te horen! Bedankt voor deze review.

Mijn ervaring met Huid&laser kliniek is uitstekend!

Pigmentbehandeling en een behandeling met vaatlaser

Ga zo door!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat geweldig om te horen, bedankt voor de review!

Sophie

Ik heb een hele goede ervaring met jullie, allemaal hele vriendelijke meiden met veel kennis. Alles wordt goed en rustig uitgelegd. Er wordt snel op vragen en mails gereageerd en meegedacht.

Een peeling en camouflage afspraak.

Ga zo door!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hoi Sophie, bedankt voor je leuke review!

J. Kalkman

Prima. Er wordt heel duidelijk gecommuniceerd wat er gaat gebeuren.
Het is er schoon en opgeruimd. Een prettige omgeving.

Rode vlekjes in het gezicht laten laseren.

Ook zo'n behandelruimte op de b.g. voor mensen met een beperking, aangezien die behandelkamers uitsluitend met de trap kunt bereiken.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de 10! Wij vinden het fijn om te horen dat de communicatie en hygiëne op een positieve manier opvallen.

Prettig ontvangst en snelle zorgvuldige behandeling.

Laser

Geen tips op dit moment, prima zo.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het mooie eindoordeel!

Geijsendorpher

Goed eerste consult en behandeling.

Laser om pigmentvlekken te verwijderen, nu ruim een week geleden maar zie nog geen verschil jammer genoeg.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste Philomene, bedankt voor je review. Het kan zijn dat je na een week nog geen resultaat ziet. Wellicht zie je dit inmiddels wel. Uit ervaringen weten wij dat pigment een bredere aanpak vereist.... Beste Philomene, bedankt voor je review. Het kan zijn dat je na een week nog geen resultaat ziet. Wellicht zie je dit inmiddels wel. Uit ervaringen weten wij dat pigment een bredere aanpak vereist. Graag zien we je bij je volgende afspraak om het resultaat te bespreken!

Great! Really clean, professional, communicaticative, and informative

Tattoo removal

On the form you give after to take care of the skin, I'd put the SPF recommendation for after the treatment under the "after" section. I didn't see to put SPF

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thanks for the review and great advice!

Kim

Prettige omgeving, vriendelijke gezichten, ziet er schoon en netjes uit. Ik kreeg voldoende informatie.

vaatje laten weglaseren

korting bij volgende behandeling

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie review en het advies!

Top, altijd heel vriendelijk en goed resultaat. Mooie en schone kliniek

Vitamine C peel met microneedling + fractional laser benen

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de leuke review!

Laura de Jong

Hele fijne kliniek, al het personeel is super aardig en ik voel me altijd super op mijn gemak. Ze passen zich aan jouw situatie, om echt resultaat te bereiken. Al met al een super prettige ervaring.

Laser behandeling

Nvt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie eindoordeel Laura, goed om te horen!