Alles wordt duidelijk uitgelegd tijdens het consult en de behandelingen waardoor je erg persoonlijk en comfortabel meegenomen wordt in het traject. Daarnaast is er ook veel informatie te vinden op... Alles wordt duidelijk uitgelegd tijdens het consult en de behandelingen waardoor je erg persoonlijk en comfortabel meegenomen wordt in het traject. Daarnaast is er ook veel informatie te vinden op de website. Ook zien de wachtruimte en behandelkamers er schoon en netjes uit. Fijne ervaring!

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

microneedling behandeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

nvt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review en fijn dat je het consult en de behandeling als persoonlijk en comfortabel ervaart!

Jaouad

Ik word er prima en met respect behandeld:-)

Voor mij wenkbrauwen tussenstuk

Er is bijna geen ruimte om advies te geven is prima zaak

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de mooie review Jaouad!

Monique

Goed en netjes

Tatoeage verwijderen

Zie nog weinig resultaat

Bedankt voor de review!

Mooie zaak, heel vriendelijk personeel
Behandeling (nog niet) gewenste resultaat
Hopelijk bij vervolgafspraak

Pigment gezicht verwijderen met laser

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review. Wij gaan ons best doen om het g ewenste resultaat te bereiken!

Plezierig & proffesioneel

Pigment vlekken & oneffenheden weglaseren

Business kaartjes met routebeschrijving vanaf het station Delft?

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review en de goede tip!

Huijbregts

Ontharen

Bedankt voor de review!

Robin

Uitstekend!

Vaatlaserbehandeling in het gelaat.

Niet van toepassing/ niet nodig.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hi Robin, bedankt voor je mooie beoordeling!

Heel erg goed, vriendelijk en professioneel

Micro needling

Ik ben zeer tevreden

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de leuke reactie!

Behandeling prima, goeie voorlichting en aardige consulent. Verbetering: thee aanbieden als je binnenkomt en aangeven waarom een afspraak 15 min uitloopt ipv klanten niet informeren

pigmentvlekken verwijderen

zie boven

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review en de tips en adviezen. Daar kunnen wij wat mee!

Erg goed! Professionele en erg vriendelijke medewerkers

Laserbehandeling hirsutisme gelaat

Enkel 1 bezoek gehad tot dusver dus mijn opmerking is niet kenmerkend voor deze praktijk - maar minder uitloop voorafgaande de afspraak zou ideaal zijn. Erg vriendelijke receptie maar uitloop kan... Enkel 1 bezoek gehad tot dusver dus mijn opmerking is niet kenmerkend voor deze praktijk - maar minder uitloop voorafgaande de afspraak zou ideaal zijn. Erg vriendelijke receptie maar uitloop kan onhandig zijn i.v.m. andere afspraken op de dag.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat fijn om te horen! bedankt voor je reactie.