Christine

Raoul is een professional die je verder kan helpen op het gebied van Wordpress en websites. Hij werkt snel en secuur en het is zeker geen straf om een aantal uren door te brengen op de lichte... Raoul is een professional die je verder kan helpen op het gebied van Wordpress en websites. Hij werkt snel en secuur en het is zeker geen straf om een aantal uren door te brengen op de lichte locatie in centrum Nijmegen.

Ilonka Smit

Erg nuttig en leuk deze verdere kennismaking met de wereld van websites! Ik vond de training lekker praktisch en goed te volgen. Gaandeweg kwamen we ook tot de conclusie hoe het op mijn situatie toe... Erg nuttig en leuk deze verdere kennismaking met de wereld van websites! Ik vond de training lekker praktisch en goed te volgen. Gaandeweg kwamen we ook tot de conclusie hoe het op mijn situatie toe te passen en maakte Raoul gelijk een aanpassing hierop in de training. Ik kan deze flexibiliteit erg waarderen. Kortom; een aanrader!

Martin de Wind

Raoul legt dingen goed uit en weet snel aan te passen op hetgeen ik begrijp. We kunnen overslaan wat al duidelijk en hij kan inspelen op extra vragen die ik heb. Door deze flexibiliteit heeft de... Raoul legt dingen goed uit en weet snel aan te passen op hetgeen ik begrijp. We kunnen overslaan wat al duidelijk en hij kan inspelen op extra vragen die ik heb. Door deze flexibiliteit heeft de cursus erg veel meerwaarde.

Bob van Nisselrooij

Hele duidelijke uitleg gehad. Aanrader voor iedereen die met Wordpress wil gaan werken! Voor mij persoonlijk erg fijn geweest omdat ik op zeer korte termijn over een volledige site moest beschikken.

Ralf Albers

Echt een leuke en vooral leerzame cusrus. De manier waarop Raoul dit doet is erg prettig samenwerken. Door de een op een coaching is er alle ruimte voor het stellen van vragen. Raoul weet natuurlijk... Echt een leuke en vooral leerzame cusrus. De manier waarop Raoul dit doet is erg prettig samenwerken. Door de een op een coaching is er alle ruimte voor het stellen van vragen. Raoul weet natuurlijk overal antwoord op. Zelfs met minimale voorkennis helpt Raoul je goed op weg! Ga zo door!

A. Klerkx

De training voor het ontwikkelen van mijn eigen WordPress website was erg leerzaam. Het niveau van de training is goed te volgen en er is goede nazorg. Ik kan altijd mailen en nu in een testomgeving... De training voor het ontwikkelen van mijn eigen WordPress website was erg leerzaam. Het niveau van de training is goed te volgen en er is goede nazorg. Ik kan altijd mailen en nu in een testomgeving werken. Een aanrader

Hendriksen

De persoonlijke training voor WordPress die ik eerder dit jaar bij Raoul heb gevolgd was zeer prettig. Een betrokken ondernemer, met verstand van zaken en goed op de hoogte van de laatste... De persoonlijke training voor WordPress die ik eerder dit jaar bij Raoul heb gevolgd was zeer prettig. Een betrokken ondernemer, met verstand van zaken en goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Denkt erg goed mee. Een aanrader!

Ellen Margitta Blomberg

Raoul speelt heel goed in op de wensen van zijn deelnemer. We hebben in één dag het fundament van de website zo ingericht dat deze eigenlijk einde dag al 'online' kon. Alleen een huis moet ook... Raoul speelt heel goed in op de wensen van zijn deelnemer. We hebben in één dag het fundament van de website zo ingericht dat deze eigenlijk einde dag al 'online' kon. Alleen een huis moet ook worden ingericht en worden geschilderd. Met alle tips kan ik hier thuis mee verder. Verder is de lunch erg persoonlijk en gezellig! Tevreden kijk ik terug op het resultaat en de weg er naar toe. Nu nog schilderen... ;-).

Maarten Dries★

Samen met Heijsen is onze Wordpress site gemigreerd naar een vernieuwde versie! De site is ook snel en voldoet aan de PWA richtlijnen en kunnen we makkelijk editen met de Gutenberg editor.

Kim van de Waeter

Al een tijd was ik aan het rondkijken hoe ik het beste mijn website online kon zetten. Ik wilde het graag zelf doen maar miste kennis. Omdat ik graag ergens volledig induik heb ik een één op één... Al een tijd was ik aan het rondkijken hoe ik het beste mijn website online kon zetten. Ik wilde het graag zelf doen maar miste kennis. Omdat ik graag ergens volledig induik heb ik een één op één training gedaan. Ontzettend aan te raden. Niet alleen was de website af aan het einde maar ik wist ook precies wat we hadden gedaan! Daarnaast is Raoul een echt geduldige leraar en weet hij dus echt alles van Wordpress. Als je dan toch een training wil volgen, doe de één op één, dan heb je gelijk een stok achter de deur. Aanrader!