Didier Weijts

Ik heb een hele leerzame training gehad. Eva heeft veel kennis over het onderwerp en kon dit op een leuke manier overbrengen. We hebben verschillende casussen besproken waarbij alle zaken die ik... Ik heb een hele leerzame training gehad. Eva heeft veel kennis over het onderwerp en kon dit op een leuke manier overbrengen. We hebben verschillende casussen besproken waarbij alle zaken die ik wenste te bespreken ook aan bod zijn gekomen.

Annemiek de Bruin

Hele waardevolle training Wordpress gehad van Raoul, hij is zeer kundig en bereidwillig om ook na de cursus nog vragen te beantwoorden en mee te kijken bij eventuele problemen die ik tegenkom bij de... Hele waardevolle training Wordpress gehad van Raoul, hij is zeer kundig en bereidwillig om ook na de cursus nog vragen te beantwoorden en mee te kijken bij eventuele problemen die ik tegenkom bij de bouw en implementatie van onze bedrijfswebsite.

Enmy Vilters

Super privé les gehad om elementor onder de knie te krijgen.
Veel geleerd en erg prettige manier van lesgeven en ook nog eens super gezellig.
Fijne leerzame dag gehad.
Chapeau...
Super privé les gehad om elementor onder de knie te krijgen.
Fijne leerzame dag gehad.
Chapeau Raoul.

Emmy Vilters

Naast elementor ook veel over woocommerce geleerd.
Raoul geeft prettig les. Legt rustig uit en je kunt thuis alles nog eenvoudig herhalen.
Ik heb voldoende handvatten gekregen om een...
Naast elementor ook veel over woocommerce geleerd.
Ik heb voldoende handvatten gekregen om een webshop te bouwen.
Raoul bedankt voor de leuke en leerzame dag.

Rozanne Naude

Mijn opleiding ervaring met Raoul was geweldig. We voltooiden onze training online en hij beantwoordde graag veel van mijn vragen via e-mail tussen de twee verschillende trainingsdagen. Bij... Mijn opleiding ervaring met Raoul was geweldig. We voltooiden onze training online en hij beantwoordde graag veel van mijn vragen via e-mail tussen de twee verschillende trainingsdagen. Bij afronding ben ik 100% in staat om met WordPress te werken en beveel hem daarom kwalitatief zeer aan. Verder is hij ook buitengewoon geduldig en vriendelijk, wat een extra bonus is. Hij nam beide trainingen op waardoor ik veel zelfstudie kon doen. Hij was enthousiast om veel vragen te beantwoorden over gerelateerde onderwerpen die niet in het trainingspakket waren opgenomen, zoals seo, ux en google analytics. Het was echt een leerzame ervaring van topkwaliteit!

Alexa Pluim - Web en Logo

Maatwerk WordPress support … de titel ‘says it all’, Raoul Heijsen levert inderdaad maatwerk. Raoul verdiept zich in zijn cursisten en klanten, in hun product en probleem. Zo kan Raoul hen op een... Maatwerk WordPress support … de titel ‘says it all’, Raoul Heijsen levert inderdaad maatwerk. Raoul verdiept zich in zijn cursisten en klanten, in hun product en probleem. Zo kan Raoul hen op een persoonlijke en doeltreffende manier helpen. Raoul legt duidelijk uit, weet waar hij het over heeft en denkt altijd mee.
Ik werk zelf toch al 8 jaar met Wordpress, toch weet Raoul mij steeds weer te verrassen met zijn kennis, de bereidheid om deze te delen, zijn engelengeduld en oplossend vermogen.
Mijn klanten komen absoluut superlatieven voor Raoul te kort waar het gaat om klantvriendelijkheid, support, kennis, persoonlijke & effectieve aanpak en zijn professionaliteit. De term ‘menselijk zakendoen’ hoor ik telkens weer terug. En dat is terecht!

Leroy Jansen

Erg leerzame Wordpress cursus gehad in Nijmegen! In één dag ontzettend veel geleerd over Wordpress met duidelijke uitleg en een fijne manier van leren. Het heeft me een perfecte basis gegeven om op... Erg leerzame Wordpress cursus gehad in Nijmegen! In één dag ontzettend veel geleerd over Wordpress met duidelijke uitleg en een fijne manier van leren. Het heeft me een perfecte basis gegeven om op door te leren en me verder te ontwikkelen.

Debby Lodewijk

Raoul neemt je mee van begin tot eind met een heldere uitleg zodat iedereen het principe van WordPress onder de knie krijgt. Een fijne, ontspannen manier met een bak aan ervaring is merkbaar. Dat... Raoul neemt je mee van begin tot eind met een heldere uitleg zodat iedereen het principe van WordPress onder de knie krijgt. Een fijne, ontspannen manier met een bak aan ervaring is merkbaar. Dat geeft mij vertrouwen.

Jan Akse

Eva heeft mij tijdens een 1 op 1 sessie op 19-10 wegwijs gemaakt in Facebook advertising. Dat heeft ze gedaan aan de hand van een stappenplan. Op de ochtend hebben we de theorie behandeld en in de... Eva heeft mij tijdens een 1 op 1 sessie op 19-10 wegwijs gemaakt in Facebook advertising. Dat heeft ze gedaan aan de hand van een stappenplan. Op de ochtend hebben we de theorie behandeld en in de middag een advertentiecampagne gemaakt. Eva legt de zaken duidelijk uit. Ze is helder in de toelichtingen en je merkt dat zij erg goed ingevoerd is in de materie. Tempo ligt hoog en daardoor is dag snel voorbij. Kortom; een fijne trainer, prettige locatie en de lunch van Bakker Bart was uitstekend!:-)

Emmy Vilters

Raoul geeft super duidelijke uitleg en is altijd erg geduldig. Daarnaast is zijn nazorg/service is erg goed (ook niet onbelangrijk).
Ik ben erg tevreden en zou Heijsen Internet & Academy...
Ik ben erg tevreden en zou Heijsen Internet & Academy zeker aanraden.