✒ Sylvia Schaffrath, opiniemaker ✒

Terecht op nr. 1 bij Google!

Dat moment waarop je een ‘tips & trucs’ workshop wilt omdat je domweg niet handig bent met WordPress. Geen zin hebt in uren YouTube video’s doorspitten. Dus dan naar Mr. Google en zoeken naar iemand die dit kan.

Zo gezegd, zo gedaan. Een week later had ik een afspraak met Raoul. Die had zich duidelijk goed voorbereid en ook wat opmerkingen over de lay-out etc. meegenomen. Dus: Aan de slag! Dáchten we. Want dat was het moment dat we erachter kwamen dat mijn WP-site toch niet echt helemaal een WP-site was. Het leek er wel op, en een aantal dingen functioneerde ook wel als zodanig, maar het gros niet. Dus dan houdt het op. Dacht ik.

Raoul dacht daar anders over...
Die is met mijn site, die hij niet heeft gebouwd, en niet kende, terug naar de tekentafel gegaan en heeft ‘m from scratch, opnieuw gemaakt.

Het resultaat?
Een site waar ik niet alleen zelf mee kan werken, maar ook nog ‘ns veel blijer mee ben. Dat komt ook omdat ik na afloop nog een ‘custom video’ kreeg, dus speciaal voor mij en mijn website. Omdat hij nog steeds meekijkt, oplet of het goed gaat.

Ik kan alleen maar zeggen dat Raoul de plek bovenin verdient. Op dit moment ben ik nog steeds als een beginner bezig, maar zodra ik dat allemaal écht onder de knie heb, ga ik voor een ‘gevorderdencursus’ en daarvoor hoef ik niet te googelen. Ik bel gewoon Raoul! 😉

Score voor Heijsen - Managed WordPress Webhosting: 5/5
Zou u Heijsen Internet & Academy aanbevelen? Ja