Titia van der Werf

Raoul heeft me snel en efficiënt geholpen met de vragen en onduidelijkheden die ik had mbt mijn website. Duidelijk en prettige samenwerking. Mooie werkplek heeft hij ook. Dank je wel.

Ineke Liem

Wat een super trainingsdag op maat! Al mijn vooraf besproken leerdoelen behaald, nieuwe informatie en vaardigheden meteen kunnen inzetten en een toegift in de vorm van bonus tips over de nieuwste... Wat een super trainingsdag op maat! Al mijn vooraf besproken leerdoelen behaald, nieuwe informatie en vaardigheden meteen kunnen inzetten en een toegift in de vorm van bonus tips over de nieuwste plug-ins. En handig voor thuis, als je het even niet meer weet heb je nog toegang tot een zeer uitgebreide database met veelgestelde vragen, video's en instructies. Aanrader!

Karin Planje

Onze verwachtingen zijn overtroffen,Raoul begreep heel goed wat we wilden, we verbaasde ons over de snelheid en kundigheid waarmee hij onze website proffesionaliseerde!
Een training op maat,...
Een training op maat, het was leerzaam!

Christine

Raoul is een professional die je verder kan helpen op het gebied van Wordpress en websites. Hij werkt snel en secuur en het is zeker geen straf om een aantal uren door te brengen op de lichte... Raoul is een professional die je verder kan helpen op het gebied van Wordpress en websites. Hij werkt snel en secuur en het is zeker geen straf om een aantal uren door te brengen op de lichte locatie in centrum Nijmegen.

Ilonka Smit

Erg nuttig en leuk deze verdere kennismaking met de wereld van websites! Ik vond de training lekker praktisch en goed te volgen. Gaandeweg kwamen we ook tot de conclusie hoe het op mijn situatie toe... Erg nuttig en leuk deze verdere kennismaking met de wereld van websites! Ik vond de training lekker praktisch en goed te volgen. Gaandeweg kwamen we ook tot de conclusie hoe het op mijn situatie toe te passen en maakte Raoul gelijk een aanpassing hierop in de training. Ik kan deze flexibiliteit erg waarderen. Kortom; een aanrader!

Martin de Wind

Raoul legt dingen goed uit en weet snel aan te passen op hetgeen ik begrijp. We kunnen overslaan wat al duidelijk en hij kan inspelen op extra vragen die ik heb. Door deze flexibiliteit heeft de... Raoul legt dingen goed uit en weet snel aan te passen op hetgeen ik begrijp. We kunnen overslaan wat al duidelijk en hij kan inspelen op extra vragen die ik heb. Door deze flexibiliteit heeft de cursus erg veel meerwaarde.

Bob van Nisselrooij

Hele duidelijke uitleg gehad. Aanrader voor iedereen die met Wordpress wil gaan werken! Voor mij persoonlijk erg fijn geweest omdat ik op zeer korte termijn over een volledige site moest beschikken.

Ralf Albers

Echt een leuke en vooral leerzame cusrus. De manier waarop Raoul dit doet is erg prettig samenwerken. Door de een op een coaching is er alle ruimte voor het stellen van vragen. Raoul weet natuurlijk... Echt een leuke en vooral leerzame cusrus. De manier waarop Raoul dit doet is erg prettig samenwerken. Door de een op een coaching is er alle ruimte voor het stellen van vragen. Raoul weet natuurlijk overal antwoord op. Zelfs met minimale voorkennis helpt Raoul je goed op weg! Ga zo door!

A. Klerkx

De training voor het ontwikkelen van mijn eigen WordPress website was erg leerzaam. Het niveau van de training is goed te volgen en er is goede nazorg. Ik kan altijd mailen en nu in een testomgeving... De training voor het ontwikkelen van mijn eigen WordPress website was erg leerzaam. Het niveau van de training is goed te volgen en er is goede nazorg. Ik kan altijd mailen en nu in een testomgeving werken. Een aanrader

Hendriksen

De persoonlijke training voor WordPress die ik eerder dit jaar bij Raoul heb gevolgd was zeer prettig. Een betrokken ondernemer, met verstand van zaken en goed op de hoogte van de laatste... De persoonlijke training voor WordPress die ik eerder dit jaar bij Raoul heb gevolgd was zeer prettig. Een betrokken ondernemer, met verstand van zaken en goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Denkt erg goed mee. Een aanrader!