Nikita Prilepsky

Top gedaan!
Top gedaan!
Eva was goed voorbereid en had een duidelijk verhaal. Ik heb voldoende ruimte gekregen om vragen te stellen. Ook hebben we samen mijn lopende campagnes nagelopen en geoptimaliseerd!
Ik kan de cursus zeker aanraden.

Mara Smelt

De training was zeer nuttig en praktisch. We waren vooral op zoek naar pragmatische handvatten en wilden veel oefenen. Zodra Raoul helder had wat we precies wilden en hoe we dit wilden oefenen... De training was zeer nuttig en praktisch. We waren vooral op zoek naar pragmatische handvatten en wilden veel oefenen. Zodra Raoul helder had wat we precies wilden en hoe we dit wilden oefenen speelde hij hier goed op in en leerde ons veel en hielp ons goed op weg! De bereikbaarheid en support achteraf was ook top. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord.

✒ Sylvia Schaffrath, opiniemaker ✒

Terecht op nr. 1 bij Google!

Terecht op nr. 1 bij Google!

Dat moment waarop je een ‘tips & trucs’ workshop wilt omdat je domweg niet handig bent met WordPress. Geen zin hebt in uren YouTube video’s doorspitten. Dus dan naar Mr. Google en zoeken naar iemand die dit kan.

Zo gezegd, zo gedaan. Een week later had ik een afspraak met Raoul. Die had zich duidelijk goed voorbereid en ook wat opmerkingen over de lay-out etc. meegenomen. Dus: Aan de slag! Dáchten we. Want dat was het moment dat we erachter kwamen dat mijn WP-site toch niet echt helemaal een WP-site was. Het leek er wel op, en een aantal dingen functioneerde ook wel als zodanig, maar het gros niet. Dus dan houdt het op. Dacht ik.

Raoul dacht daar anders over...
Die is met mijn site, die hij niet heeft gebouwd, en niet kende, terug naar de tekentafel gegaan en heeft ‘m from scratch, opnieuw gemaakt.

Het resultaat?
Een site waar ik niet alleen zelf mee kan werken, maar ook nog ‘ns veel blijer mee ben. Dat komt ook omdat ik na afloop nog een ‘custom video’ kreeg, dus speciaal voor mij en mijn website. Omdat hij nog steeds meekijkt, oplet of het goed gaat.

Ik kan alleen maar zeggen dat Raoul de plek bovenin verdient. Op dit moment ben ik nog steeds als een beginner bezig, maar zodra ik dat allemaal écht onder de knie heb, ga ik voor een ‘gevorderdencursus’ en daarvoor hoef ik niet te googelen. Ik bel gewoon Raoul! 😉

Sarah Dijkhoff

Super training gehad van Raoul! Raoul is een betrokken trainer die je goed op weg kan helpen met het maken/onderhouden van je eigen webshop. Hij zoomt in op jouw persoonlijke wensen en past de... Super training gehad van Raoul! Raoul is een betrokken trainer die je goed op weg kan helpen met het maken/onderhouden van je eigen webshop. Hij zoomt in op jouw persoonlijke wensen en past de lesstof daarop aan door een goede voorbereiding. Ook na de training kun je rekenen op Raoul zijn hulp. Fijne locatie die goed bereikbaar is!

Wendy Fleuren

Dankzij de vele goede reviews op Springest.nl en de redelijke prijs, heb ik gekozen voor Heijsen Internet&Academy voor het volgen van de cursussen Mailchimp Marketing en SEO. Ik ben erg blij met... Dankzij de vele goede reviews op Springest.nl en de redelijke prijs, heb ik gekozen voor Heijsen Internet&Academy voor het volgen van de cursussen Mailchimp Marketing en SEO. Ik ben erg blij met mijn keuze om de VIP (1-op-1)cursussen te volgen. Hierdoor was de cursus erg persoonlijk en toegespitst op mijn bestaande kennis en vraag naar nieuwe informatie. Raoul heeft veel kennis van zaken, oog- en oor voor de wensen van zijn klanten en is daarnaast een prettige trainer.Veel besproken en geleerd in een korte tijd! Raoul, bedankt voor alle tips and tricks!

Hilda Wardenier

Wat een goede uitleg! Raoul denkt met je mee als je specifieke elementen op je site wilt hebben. Hij legt de dingen rustig en duidelijk uit
Raoul heel erg Bedankt!

Charlotte Lamberts

Ik heb veel aan de 1 op 1 training gehad bij Heijsen.nl . Uiteraard ook veel geleerd. Locatie is ook goed bereikbaar met de auto. Bedankt voor de gegeven training.

Mieke de Zeeuw

De VIP WordPress training was heel leerzaam. Raoul had alles tot in de puntjes voorbereid, eigen inbreng was mogelijk, alles werd rustig uitgelegd. Echt een aanrader! Dank je wel Raoul!

Lena

Wij zijn zeer tevreden over de Wordpress/Woocommerce VIP training die Raoul ons gaf. We hadden allebei geen ervaring met Wordpress/WooCommerce. Raoul weet je op je gemak te stellen en staat open... Wij zijn zeer tevreden over de Wordpress/Woocommerce VIP training die Raoul ons gaf. We hadden allebei geen ervaring met Wordpress/WooCommerce. Raoul weet je op je gemak te stellen en staat open voor allerlei vragen. Hij is geduldig, behulpzaam en denkt vooral mee in de behoeftes van de klant. Ook gaf hij ons goede adviezen en heeft hij ontzettend veel kennis, expertise en ervaring op webdesigngebied. Wat we erg waarderen is dat wij hem, buiten de cursussen om via email of whatsapp, vragen konden stellen. Zelfs nu de cursus is afgerond kunnen we voor vragen bij hem terecht. Geen vraag is te gek voor hem. Raoul verdiend een dikke 10 omdat wij 100% tevreden zijn over de cursus.

Corina Grotenhuis-Klerkx

Raoul is zeer vriendelijk, alsook resultaat- en persoonsgericht. Zijn adviezen zijn praktisch en bruikbaar.
Ook v.w.b. zijn webhostingpakket ben ik zeer tevreden. Bij technische vragen of obstakels staat hij direct voor je klaar (hij reageert ook zéér snel op e-mails!).
Wat mij betreft dus een absolute aanrader.