Léon Niessen

Zeer prettig contact met Raoul vanaf het eerste telefoongesprek. Gedurende het proces om onze website te bouwen en enkele problemen waar we tegen aan liepen telkens snel reactie mogen ontvangen op... Zeer prettig contact met Raoul vanaf het eerste telefoongesprek. Gedurende het proces om onze website te bouwen en enkele problemen waar we tegen aan liepen telkens snel reactie mogen ontvangen op mijn vragen. Zelfs na de gebruikelijke kantooruren of in het weekend was dit geen enkel probleem.

Wij hopen nog lang zaken te mogen doen met de firma van Dhr. Heijsen en kunnen hun ook meer dan aanbevelen aan iedereen!

Wilma Al Dandachli

Ik heb bij Raoul Heijssen een persoonlijke training gehad waarin wij samen binnen een dag de basis van mijn website hebben opgebouwd.

Raoul is een fantastische opleider. Rustig, hij...

Raoul is een fantastische opleider. Rustig, hij denkt mee, is enthousiast en gaat er voor dat jij je doelen bereikt en dat je begrijpt hoe het systeem werkt. Ook krijg je inside tips waar je echt mee verder kunt.

Dankzij Raoul is mijn website binnen 1 dag opgezet naar mijn wensen en kan ik thuis verder door dankzij de persoonlijke video's waarin hij alles nog eens haarfijn uitlegt wat jij nodig hebt om een geweldige website te bouwen.

Ik kan iedereen aanbevelen om te investeren in een goede website en je door Raoul Heijssen te laten ondersteunen.

Julia Bähr

Super training gehad van Tim bij ons op kantoor. Hij ging super goed in op alle specifieke vragen en was goed voorbereid. Hij wist op al mijn vragen een antwoord en ik voel me nu goed getraind om... Super training gehad van Tim bij ons op kantoor. Hij ging super goed in op alle specifieke vragen en was goed voorbereid. Hij wist op al mijn vragen een antwoord en ik voel me nu goed getraind om met onze Magento shop aan de slag te gaan en gelijk dingen te verbeteren.

A. Wegh

Raoul maakt waar wat hij belooft! Hij heeft een prettige persoonlijkheid en is flexibel. De locatie is plezierig met gratis parkeerruimte (waar vind je dat nou nog?. Hij doet zijn best om je te... Raoul maakt waar wat hij belooft! Hij heeft een prettige persoonlijkheid en is flexibel. De locatie is plezierig met gratis parkeerruimte (waar vind je dat nou nog?. Hij doet zijn best om je te helpen met jou vraagstukken. Raoul bedankt! :-) A-M

Henk Holtrigter

De training was prima. Veel begrijpelijke informatie.
De training was prima. Veel begrijpelijke informatie.
Tijdens de training veel nieuwe dingen geleerd en weten toe te passen. Met deze cursus en de ondersteuning, gaat het zeker lukken om zelfstandig een website te kunnen bouwen.

Marieke Buurman

Raoul is een topper! Zijn trainingen zijn duidelijk opgebouwd, inhoudelijk sterk en zeer informatief. Hij verteld met veel passie, heeft geduld en veel kennis.

De heerlijke lunch in het...

De heerlijke lunch in het gezellige Nijmegen maakt het helemaal af :-)

Twijfel je over een training? Niet doen, je krijgt er geen spijt van!

Salir

Raoul heeft de website van de school altijd onderhouden, nooit problemen. Met support ben ik op de hoogte, de Managed WordPress hosting is erg handig.
Het is een aanrader om in ieder geval het...
Het is een aanrader om in ieder geval het technische gedeelte te leren en samen uit te voeren.

Jelle Brands

Tijdens de cursus ontzettend veel geleerd, alles exact op maat waardoor alleen de nodige dingen zijn besproken. Na de cursus bleef de bereikbaarheid super goed en dacht Raoul erg goed mee!

George Terberg

Het inlevingsvermogen in mijn doelstelling om een cursus te volgen.
Het inlevingsvermogen in mijn doelstelling om een cursus te volgen.
het was best een avontuur om op een niet gebruikelijke leeftijd de cursus te gaan volgen.Niets maar dan ook niets was merkbaar aan Eva, zeer aan te bevelen, ook hoe diep de tools van instagram voor jr kunnen werken.

Tim Heezen

De eerste webshop training gevold bij Heijsen Internet Academy. Raoul is openhartig en vriendelijk. De locatie is makkelijk bereikbaar en zit naast het station. Bedankt! Het is zeker een aanrader,... De eerste webshop training gevold bij Heijsen Internet Academy. Raoul is openhartig en vriendelijk. De locatie is makkelijk bereikbaar en zit naast het station. Bedankt! Het is zeker een aanrader, tot de volgende keer!