Linda Litjens

Mijn vragen over Wordpress, hosting en het beheer van websites waren zeer uiteenlopend. Raoul wist dit te bundelen tot een overzichtelijk stappenplan.
Na de tweedaagse training kan ik volop aan...
Na de tweedaagse training kan ik volop aan de slag met alle kennis, informatie en tips die ik van hem heb gekregen.

Raoul is vriendelijk, enthousiast en betrokken. De communicatie voor, tijdens én na de training is erg prettig.

gubbels

Raoul geeft rustige en duidelijke uitleg in wordpress. Zekerheid van begrip van de lesstof wordt geborgd door instructie video’s, welke speciaal door Raoul zijn gemaakt en worden meegegeven. Mede... Raoul geeft rustige en duidelijke uitleg in wordpress. Zekerheid van begrip van de lesstof wordt geborgd door instructie video’s, welke speciaal door Raoul zijn gemaakt en worden meegegeven. Mede hierom en omdat ik bij vragen achteraf nog welkom ben, raad ik echt iedereen deze cursus bij Heijsen Internet zeer aan!
Zelfs de lunch was goed, de cappuccino's waren perfect!

Mark Roelofsma

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Raoul Heijsen bij het opzetten van mijn website. Doordat hij goed kan luisteren en direct door kan vertalen naar de wensen van de klant bereik je... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Raoul Heijsen bij het opzetten van mijn website. Doordat hij goed kan luisteren en direct door kan vertalen naar de wensen van de klant bereik je samen in een relatief korte tijd een mooie oplossing. Raoul, bedankt voor de prettige samenwerking.
Mark Roelofsma
Blue-Mark Inkoopadvies

Dani Brandwacht

Raoul heeft ons goed op weg geholpen met Wordpress, Elementor en een klein beetje WooCommerce. Hij heeft kennis van zaken en legt alles duidelijk uit. Bedankt voor de top training Raoul!

Marianne Kapel

Raoul deelt de training heel gestructureerd in, neemt alle tijd voor je vragen (en heeft daar snelle, goede antwoorden op) en denkt altijd met je mee.

Raoul speelt heel goed in op de...

Raoul speelt heel goed in op de wensen van zijn deelnemer, super!!

Monique van Pelt

Raoul heeft mij in een dag een training gegeven in de beginselen van Wordpress. Hij legt alles helder uit en is een prettig persoon. Als naslag heeft hij diverse filmpjes op zijn site staan die je... Raoul heeft mij in een dag een training gegeven in de beginselen van Wordpress. Hij legt alles helder uit en is een prettig persoon. Als naslag heeft hij diverse filmpjes op zijn site staan die je achteraf nog eens terug kunt kijken.
Daarnaast heeft mij geholpen met een aantal ICT-issues die ik had met de hosting van mijn website en mijn e-mail. Hij legt alles helder uit en is daarnaast een prettig persoon.

De training heb ik gevolgd op de trainingslocatie bij Raoul in Nijmegen. Deze is goed bereikbaar met eigen auto en het openbaar vervoer (5 minuten lopen van het station).

Hanneke Bloem

Mijn ervaring bij Heijsen Internet & Academy is heel positief. Net als 2 jaar geleden heeft Raoul mij geholpen de basis van een nieuwe Wordpress website klaar te zetten. Vervolgens uitleg... Mijn ervaring bij Heijsen Internet & Academy is heel positief. Net als 2 jaar geleden heeft Raoul mij geholpen de basis van een nieuwe Wordpress website klaar te zetten. Vervolgens uitleg gegeven over de nieuwe werkwijze van Elementor Pro. Voldoende handvatten om zelf mijn website op te bouwen. Dank je wel Raoul!

Francine Oldenhuizing

Raoul Heijsen is zeer professioneel en hartelijk. De persoonlijke training bij hem gevolgd. Super. Hij weet precies te vertalen wat ik bedoel. Daardoor heb ik de website zoals ik wenste, mooier nog.... Raoul Heijsen is zeer professioneel en hartelijk. De persoonlijke training bij hem gevolgd. Super. Hij weet precies te vertalen wat ik bedoel. Daardoor heb ik de website zoals ik wenste, mooier nog. Wanneer hulp geboden is probeert hij zo snel mogelijk te helpen, heel fijn.

E. Leber

Heijsen Internet & Academy kunnen wij alleen maar beoordelen met TOP ! Raoul Heijsen is vriendelijk, rustig
en vooral heel vakkundig en creatief. Wij als Marketing team van Dolphin...
en vooral heel vakkundig en creatief. Wij als Marketing team van Dolphin Schoonmaakservice hebben heel veel aan de opleidingen, trainingen en seminars gehad. Wij zijn nu heel goed instaan zelf ons mannetje te staat op o.a. Social Media. Uiteraard blijven wij Raoul bij onze business betrekken. Dit had, heeft en zal altijd een toegevoegde waarde blijven. MvG Erwin Leber / Dolphin Schoonmaakservice b.v. "schoon met passie" / www.dolphinschoonmaak.nl

Danique Spierts

Ik heb een tijd geleden een cursus bij hem gevolgd. Hij is zeer goed en deskundig en een heel vriendelijke persoon. Ik zou hem dan ook zeker aanbevelen aan anderen.