J. Klerks

Raoul is een fijne trainer die je geduldig alles uitlegd over WordPress en in mijn geval ook woocommerce. In een korte tijd heb ik nu een mooie site die ik met behulp van Raoul zelf heb gemaakt. Ik... Raoul is een fijne trainer die je geduldig alles uitlegd over WordPress en in mijn geval ook woocommerce. In een korte tijd heb ik nu een mooie site die ik met behulp van Raoul zelf heb gemaakt. Ik kan de website nu zelf veranderen en aanvullen en dat is wat ik graag wilde leren. Ik ben zeer tevreden en raad de training dan ook zeker aan. Ik kom nog eens terug voor de SEO training.

Leon Cobussen

Raoul denkt mee als ondernemer en komt ook met praktische oplossingen, heb je even een vraagje via de telefoon dan helpt hij je ook meteen vanuit de website en een concrete aanpak.

Karin van Ginkel

Een prettige op maat gemaakte training. Raoul legt geduldig alles uit en helpt je ook goed om het zelf te doen. Ook is het fijn om terug te kunnen vallen op de filmpjes. Bereikbaarheid is voor een... Een prettige op maat gemaakte training. Raoul legt geduldig alles uit en helpt je ook goed om het zelf te doen. Ook is het fijn om terug te kunnen vallen op de filmpjes. Bereikbaarheid is voor een stadscentrumlokatie prima!

Jory Hesen

Wat een verademing, om na jaren van zelf proberen en een slechte communicatie met de websitebouwer, bij Raoul van Heijsen internet academy terecht te komen! Ik heb nu met hulp van Raoul 3 prima... Wat een verademing, om na jaren van zelf proberen en een slechte communicatie met de websitebouwer, bij Raoul van Heijsen internet academy terecht te komen! Ik heb nu met hulp van Raoul 3 prima werkende sites (1 wordpress en 2 woocommercesites)gebouwd in een korte tijd.
Raoul geeft hele duidelijk uitleg, heeft kennis van zaken, past het programma aan aan je wensen en je niveau en laat je ook zelf veel uitproberen. Uiteindelijk maak je de website grotendeels zelf. Ik had gekozen voor de 1-op-1 trainingen en dat is me zeer goed bevallen. De trainingslocatie is prima en is inclusief lekkere lunch.
In de training zet je samen in grote lijnen de website in elkaar. Het verder invullen en aanvullen van de site, doe je daarna thuis. Je kunt dan altijd nog bij Raoul terecht met vragen.
De hosting gaat inmiddels ook via Raoul en ook daarover ben ik meer dan tevreden.
Ik kom binnenkort nog zeker een trainingsdag volgen om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten!
De afgelopen weken alleen maar complimenten van vaste klanten mogen ontvangen over de vernieuwde site: dat zegt genoeg!

Janneke Vink

Onlangs een training Wordpress gevolgd. één op één training. Het heeft me veel opgebracht. Zelf ben ik grafisch ontwerper en wilde graag ook websites ontwikkelen. Dit is me zeer goed gelukt. Raoul... Onlangs een training Wordpress gevolgd. één op één training. Het heeft me veel opgebracht. Zelf ben ik grafisch ontwerper en wilde graag ook websites ontwikkelen. Dit is me zeer goed gelukt. Raoul is een fijne trainer die je laat zien wat je allemaal kunt met Wordpress. Raoul heeft geduld, denkt mee en zeer ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen die websites in Wordpress wil maken.

P Lissen

Raoul geeft een prima training hoe ik met de Elementor plugin een mooie website kan ontwikkelen. Het bijhouden is fanatisch en begrijpbaar! Aanrader als je zelf snel je website wilt bouwen.

Mirella van Ginkel

Raoul geeft fijn en relaxed les, waardoor je met de juiste snelheid je site kan bouwen. Wij hebben hierdoor een schitterende site gebouw met Raoul. Ook na de training staat hij altijd voor ons klaar... Raoul geeft fijn en relaxed les, waardoor je met de juiste snelheid je site kan bouwen. Wij hebben hierdoor een schitterende site gebouw met Raoul. Ook na de training staat hij altijd voor ons klaar als we vragen hebben!!

Harry Schieving

Raoul hielp ons om in 1 dag onze website neer te zetten. Met een hoge respons dankzij zijn adviezen. En heb je daarna nog vragen dan worden deze snel beantwoord. Topservice!

Broer van den Boom

Prima trainingsdag, veel geleerd in korte tijd. Snelle leercurve, met een persoonlijke touch!
Voornamelijk de aanpak om samen door de stof te gaan was erg goed. Het is een goede keuze om voor een 1 op 1 sessie te kiezen!

Tiny van Gemert

Snel doel treffend duidelijk
Snel leerproces gehad bij Raoul in een dag zo een beetje alles geleerd betreft word press, tevens staat Raoul altijd klaar als ik hem ff nodig heb