Kirsten De Deugd

Ik heb de Website in 1 dag-training van Raoul als zeer prettig ervaren. Hij legt rustig uit en zorgt ervoor dat je ook nog eens een naslagwerk hebt in de vorm van filmpjes. En het belangrijkste van... Ik heb de Website in 1 dag-training van Raoul als zeer prettig ervaren. Hij legt rustig uit en zorgt ervoor dat je ook nog eens een naslagwerk hebt in de vorm van filmpjes. En het belangrijkste van alles; ik heb een mooie basis voor mijn nieuwe website. Dank Raoul.

Jeroen Cras

Raoul wist mij door de unieke combinatie van zijn gastvrije ontvangst (inclusief catering!), tip-tip locatie met goede parkeervoorzieningen toegankelijke en navolgbare lesstof met up-to-date... Raoul wist mij door de unieke combinatie van zijn gastvrije ontvangst (inclusief catering!), tip-tip locatie met goede parkeervoorzieningen toegankelijke en navolgbare lesstof met up-to-date faciliteiten en zeer prettige nazorg je een persoonlijke en zeer professionele ervaring te bieden die mijn meerdere stappen vooruit hielpen én helpen in mijn ondernemerschap.

Erik Andriessen

Eva gaat zeer gericht in op de specifieke vragen en probleemstelling van mijn case. De cursusdag is daarmee echt op maat gesneden.

De setting is aangenaam en de locatie is gemakkelijk te...

De setting is aangenaam en de locatie is gemakkelijk te vinden.

Hanneke van Steenbergen

Een intensieve dag waarop ik veel geleerd heb. Raoul is een zeer kundig en geduldig uitlegger.
Ik heb gemerkt dat Raoul niet één stap extra zet indien nodig, maar gewoon een sprintje voor je trekt.
En tot slot blijkt Raoul op de mooie nieuwe locatie ook nog eens een prima gastheer te zijn. Dank voor alles.

Ruth H

Er is in 1 dag een mooie basis van de website ontwikkeld met Elementor pagina bouwer. Nu kan ik de site compleet zelf beheren en onderhouden. Perfect, dit is precies wat ik zocht. Ik kan op deze... Er is in 1 dag een mooie basis van de website ontwikkeld met Elementor pagina bouwer. Nu kan ik de site compleet zelf beheren en onderhouden. Perfect, dit is precies wat ik zocht. Ik kan op deze manier een mooie start maken met mijn onderneming. Bedankt!

Patrick Houben

Eva heeft ons bedrijf erg geholpen met de beste tips en tricks over social media advertising. De cursus was erg specifiek op ons bedrijf gericht zodat alle info direct functioneel gebruikt kon... Eva heeft ons bedrijf erg geholpen met de beste tips en tricks over social media advertising. De cursus was erg specifiek op ons bedrijf gericht zodat alle info direct functioneel gebruikt kon worden. Ze heeft een duidelijke visie en weet deze visie ook over te brengen. Voor mij zijn er geen verdere feedbackpunten en hoop ik dat we een fijne samenwerking tegemoet gaan.

Ad de Jong

Intensieve maar super training. Trainer Raoul was zeer geduldig, behulpzaam en legde alles goed uit. Inhoudelijk was dit precies wat ik zocht. Zeker een aanrader voor mensen die een website willen... Intensieve maar super training. Trainer Raoul was zeer geduldig, behulpzaam en legde alles goed uit. Inhoudelijk was dit precies wat ik zocht. Zeker een aanrader voor mensen die een website willen bouwen. Zelfs het Hosten kan door Raoul verzorgd worden. TOP. Prima bereikbare locatie.

Guen Leesberg

Mijn naam is Guen Leesberg en ik heb nogal eens voor grote vraagstukken gestaan wat betreft technische aspecten omtrent mijn websites.
Ik ben toen met Raoul Heijsen in aanraking gekomen. Hij...
Ik ben toen met Raoul Heijsen in aanraking gekomen. Hij staat bekend als iemand die menselijk zaken doet. En dat heb ik aan de lijve ondervonden. Hij heeft me enorm geholpen en geduld en tijd voor mij gehad. Ik raad zijn diensten iedereen aan die op zoek is naar iemand die op de achtergrond technisch jouw website op orde weet te houden. Verregaande diensten heeft hij verleend. Ook heeft hij mooie pakketten die jou veel zorg uit handen neemt.
Dank je wel Raoul, wat heb jij veel voor mij gedaan.

A.J. te Pas

1 op 1 VIP training gehad in WordPress van Raoul. Raoul is een toffe vent, heeft geduld en legt alles goed uit. Heeft overduidelijk verstand van zaken. Ik had nog nooit eerder met WordPress gewerkt,... 1 op 1 VIP training gehad in WordPress van Raoul. Raoul is een toffe vent, heeft geduld en legt alles goed uit. Heeft overduidelijk verstand van zaken. Ik had nog nooit eerder met WordPress gewerkt, maar ben nu eenvoudig in staat een professioneel ogende website te maken. Bedankt en tot een volgende training!

Ingrid

Fijne en leerzame training gehad helemaal afgestemd op mijn wensen en vragen. Ik heb veel geleerd, veel praktische voorbeelden gekregen en ben nu zeer gemotiveerd om ermee aan de slag te gaan. Mede... Fijne en leerzame training gehad helemaal afgestemd op mijn wensen en vragen. Ik heb veel geleerd, veel praktische voorbeelden gekregen en ben nu zeer gemotiveerd om ermee aan de slag te gaan. Mede door het enthousiasme van Eva.