Ellen Margitta Blomberg

Raoul speelt heel goed in op de wensen van zijn deelnemer. We hebben in één dag het fundament van de website zo ingericht dat deze eigenlijk einde dag al 'online' kon. Alleen een huis moet ook... Raoul speelt heel goed in op de wensen van zijn deelnemer. We hebben in één dag het fundament van de website zo ingericht dat deze eigenlijk einde dag al 'online' kon. Alleen een huis moet ook worden ingericht en worden geschilderd. Met alle tips kan ik hier thuis mee verder. Verder is de lunch erg persoonlijk en gezellig! Tevreden kijk ik terug op het resultaat en de weg er naar toe. Nu nog schilderen... ;-).

Maarten Dries★

Samen met Heijsen is onze Wordpress site gemigreerd naar een vernieuwde versie! De site is ook snel en voldoet aan de PWA richtlijnen en kunnen we makkelijk editen met de Gutenberg editor.

Kim van de Waeter

Al een tijd was ik aan het rondkijken hoe ik het beste mijn website online kon zetten. Ik wilde het graag zelf doen maar miste kennis. Omdat ik graag ergens volledig induik heb ik een één op één... Al een tijd was ik aan het rondkijken hoe ik het beste mijn website online kon zetten. Ik wilde het graag zelf doen maar miste kennis. Omdat ik graag ergens volledig induik heb ik een één op één training gedaan. Ontzettend aan te raden. Niet alleen was de website af aan het einde maar ik wist ook precies wat we hadden gedaan! Daarnaast is Raoul een echt geduldige leraar en weet hij dus echt alles van Wordpress. Als je dan toch een training wil volgen, doe de één op één, dan heb je gelijk een stok achter de deur. Aanrader!

Leo Moulijn

De WordPress training was perfect om de website van mijn Bandenservice zaak te boosten. Ik scoor nu flink in de regio Elst. Zou de training iedereen aanraden. Mooie locatie in Nijmegen centrum,... De WordPress training was perfect om de website van mijn Bandenservice zaak te boosten. Ik scoor nu flink in de regio Elst. Zou de training iedereen aanraden. Mooie locatie in Nijmegen centrum, perfecte begeleiding

Lisa Paul

Ik had nog nooit iets met WordPress gedaan en zag er heel erg tegenop om zelf een website te gaan opzetten en bijhouden, maar Raoul heeft het zo goed en duidelijk uitgelegd dat ik er zelfs zin in... Ik had nog nooit iets met WordPress gedaan en zag er heel erg tegenop om zelf een website te gaan opzetten en bijhouden, maar Raoul heeft het zo goed en duidelijk uitgelegd dat ik er zelfs zin in heb gekregen! Ik vind heb zo veel geleerd en als ik toch iets vergeet kan ik het terugkijken in de filmpjes.

P.D. Witlox-Bothof

Goede training en wat een geduld van Raoul. Veel geleerd en direct toepasbaar.
Goede training en wat een geduld van Raoul. Veel geleerd en direct toepasbaar.
Ik ga nu snel mijn 'huiswerk' maken. Test omgeving is fijn. Die blijft nog 30 dagen staan en je kunt er niks in verprutsen

Hanneke Bloem

Geweldig goede ervaring bij Heijsen Internet & Academy. Raoul heeft mij veel kennis bijgebracht en brengt deze duidelijk en met geduld over. Ik kan het iedereen aanraden om een training te... Geweldig goede ervaring bij Heijsen Internet & Academy. Raoul heeft mij veel kennis bijgebracht en brengt deze duidelijk en met geduld over. Ik kan het iedereen aanraden om een training te volgen bij Heijsen Internet & Academy.

Tom Beurskens

Ik heb zeer prettig met Raoul gewerkt in op maat gemaakte training. Raoul is super aardig en legt geduldig alles uit en helpt je ook goed om het zelf te doen. Ik vind het fijn om nu nog terug te... Ik heb zeer prettig met Raoul gewerkt in op maat gemaakte training. Raoul is super aardig en legt geduldig alles uit en helpt je ook goed om het zelf te doen. Ik vind het fijn om nu nog terug te kunnen vallen op de filmpjes. Geweldig dat ik hem ook mag bellen of app'en als mij in de toekomst iets niet zelf lukt.

Marijke Schaminee

De 1 op 1 opleiding is super prettig. Het werktempo wordt afgestemd op het niveau van de leerling. Ook wat je belangrijk vindt om goed onder de knie te krijgen kan specifiek aan de orde komen. De 1 op 1 opleiding is super prettig. Het werktempo wordt afgestemd op het niveau van de leerling. Ook wat je belangrijk vindt om goed onder de knie te krijgen kan specifiek aan de orde komen.
Raoul is een prettige open persoonlijkheid en op een gebruikersvriendelijke manier de stof overbrengen. Ook de specifiek gemaakte filmpjes over toetsaanslagen is super makkelijk.
Hierdoor kun je later nog een keer terugkijken, welke stappen je moet uitvoeren om een bepaalde functionaliteit in te stellen.
De locatie is ook prima ligt dicht bij het station (2 minuten lopen) en het lokaal is groot,licht en optimaal.
Ik kan altijd nog een beroep doen op Raoul als ik zelf bezig ben met het toepassen van de geleerde stof dit is ook een positief punt.
Sterker nog ik kan GEEN negatief punt bedenken.

Karin Conradie-Groothuis

Na een dag 1-op-1 Wordpress Training van Raoul had ik een zeer goede basis voor mijn website, plus alle tools om hem helemaal naar wens zelf af te maken en bij te houden. Nu, een jaar later, doe ik... Na een dag 1-op-1 Wordpress Training van Raoul had ik een zeer goede basis voor mijn website, plus alle tools om hem helemaal naar wens zelf af te maken en bij te houden. Nu, een jaar later, doe ik dit nog steeds zelf en mocht ik er even niet uitkomen staat Raoul altijd voor me klaar. Top trainer!