Neelke van den Heuvel

De gevolgde WordPress training heb ik als zeer leerzaam ervaren. Het zit goed in elkaar! Ik heb handvatten gekregen om erna praktisch aan de slag te kunnen. Fijn. Bedankt Raoul!

Ramy Eibead

Ik ken Raoul nu al 5 jaar. Mijn eerste ervaring met hem was een wordpress cursus, waarbij ik veel geleerd heb. Sindsdien heeft hij me altijd geholpen en ondersteund wanneer ik om hulp vroeg. Ik zou... Ik ken Raoul nu al 5 jaar. Mijn eerste ervaring met hem was een wordpress cursus, waarbij ik veel geleerd heb. Sindsdien heeft hij me altijd geholpen en ondersteund wanneer ik om hulp vroeg. Ik zou hem zonder twijfel aanbevelen, hij is een geweldige leraar en een heel fijne persoon.

Madou Bochem

Great course with so many new insights.
After the course I am more aware of the advantages of webdesign. Raoul has a lot of knowledge and he is able to explain in a simple way.

I...
Great course with so many new insights.

I recommand people to use the service..

Emmy Vilters

Al een hele tijd maak ik sites met WordPress.. maar er bleven toch altijd vragen/problemen terugkomen waar ik niet uit kwam... Erg veel nuttige informatie en antwoorden gekregen. Raoul bedankt voor... Al een hele tijd maak ik sites met WordPress.. maar er bleven toch altijd vragen/problemen terugkomen waar ik niet uit kwam... Erg veel nuttige informatie en antwoorden gekregen. Raoul bedankt voor je support!

NKaptein

Een prettige 1-op-1 WordPress cursus gevolgd bij Raoul. Hij legt duidelijk uit hoe het werkt, neemt instructievideo's op, zodat je het later nog eens terug kan zien hoe het ook alweer moest, en... Een prettige 1-op-1 WordPress cursus gevolgd bij Raoul. Hij legt duidelijk uit hoe het werkt, neemt instructievideo's op, zodat je het later nog eens terug kan zien hoe het ook alweer moest, en helpt bij het zoeken naar de juiste mogelijkheden voor onze website.
Zeer tevreden!

Anne-Marie de Vries- van Dijen

Heb gekozen voor 1 op 1 Word Press training want wilde leren om mijn eigen website te beheren. En dat is goed gelukt ! Ik ben erg tevreden over deze trainingsdag. Raoul is rustig en geduldig maar... Heb gekozen voor 1 op 1 Word Press training want wilde leren om mijn eigen website te beheren. En dat is goed gelukt ! Ik ben erg tevreden over deze trainingsdag. Raoul is rustig en geduldig maar heeft wel een duidelijke structuur in wat hij wil overbrengen. Een ideale leeromgeving dus. Het gebruik van padlet vond ik ook een mooie aanvulling. De ruimte is mooi, lekkere koffie en gezellige lunch in de buurt van locatie. Locatie goed bereikbaar met auto en OV. Ik heb ontzettend veel geleerd in een dag en met name het zelf DOEN in WP/testomgeving zorgt ervoor dat je ook echt aan de slag kan. Een aanrader dus als je snel veel wil leren op een prettige manier

Kiki Starrenburg

Veel geleerd in een fijne ontspannen sfeer. Raoul legt alles rustig en duidelijk uit. Het fijne aan een 1 op 1 training is dat de cursus helemaal op jou wordt afgestemd en je zo alles direct kunt... Veel geleerd in een fijne ontspannen sfeer. Raoul legt alles rustig en duidelijk uit. Het fijne aan een 1 op 1 training is dat de cursus helemaal op jou wordt afgestemd en je zo alles direct kunt toepassen. De locatie is ook prima, dicht bij het station en ook per auto goed bereikbaar

Marin Kramer

De training is heel praktische ingericht, dus je kunt gelijk aan de slag met je eigen website. Veel tips gekregen en dat alles in een ontspannen en prettige sfeer! De locatie is ook prima, dicht bij... De training is heel praktische ingericht, dus je kunt gelijk aan de slag met je eigen website. Veel tips gekregen en dat alles in een ontspannen en prettige sfeer! De locatie is ook prima, dicht bij het station en ook per auto goed bereikbaar.

Marc Faase

Wat een persoonlijke aandacht! Deze trainer neemt echt alle tijd voor je om je helemaal vanaf het begin mee te nemen in hoe een webshop opgebouwd moet worden. Alle tijd wordt genomen om je mee te... Wat een persoonlijke aandacht! Deze trainer neemt echt alle tijd voor je om je helemaal vanaf het begin mee te nemen in hoe een webshop opgebouwd moet worden. Alle tijd wordt genomen om je mee te nemen in de basiselementen en alle vragen worden goed beargumenteerd beantwoordt. Een trainer die echt het vak van trainer verstaat: voordoen, meedoen en dan draagt hij het over en is hij je coach/begeleider. Echt alle vragen worden beantwoordt, geen vraag is te veel. Raoul neemt echt alle tijd voor je gedurende de training en ook daarbuiten is hij bereikbaar voor vragen. Buiten een inhoudelijk goede trainer is Raoul ook gewoon een hele prettige kerel. Hartelijk dank voor al je hulp en het op weg helpen.

Inge Voets

Heb een cursus technisch beheer gevolgd bij Raoul. Was een hele leerzame dag.
Wanneer ik weer een volgende cursus wil volgen is Heijssen internet zeker de partij om de vervolgstap te maken.