Janneke in 't Zandt-Kleuskens

De uitleg over WordPress Elementor was erg compleet en duidelijk gebracht en door middel van tips en trucs direct toe te passen waardoor het leerproces versneld werd. Door goed te luisteren kon... De uitleg over WordPress Elementor was erg compleet en duidelijk gebracht en door middel van tips en trucs direct toe te passen waardoor het leerproces versneld werd. Door goed te luisteren kon Raoul bekijken wat ik nodig had qua leerstof om mijn kennis van WordPress verder uit te breiden. Hierdoor ben ik alleen maar enthousiaster geworden over het gebruiksgemak en de mogelijkheden binnen WordPress, dus ik kan het iedereen aanraden. Af en toe iets te technisch voor wat betreft hosting en dergelijke, maar na doorvragen werd ook dat duidelijk.

Marjolein Haak

Wat ben ik blij dat ik deze 1 op 1 training heb gevolgd. Raoul is een WordPress kenner! Hij legt goed uit, neemt de tijd en denkt met je mee. Bedankt Raoul!

Ana Euson-Todorovic

Altijd vriendelijk en bereid om te helpen ook na de cursus. Alle vragen en problemen die ik mee zat zijn beantwoord/verholpen. Hij heeft verstand van zaken en is zeer prettig om mee te werken.

Gwenda Veldhuis- de Jong

Ik was op zoek naar een training Wordpress waarbij ik specifieke kennis nodig had. Wegens de goede recensies over Heijsen.nl heb ik een VIP training geboekt en VIP was het! Raoul luistert, heeft... Ik was op zoek naar een training Wordpress waarbij ik specifieke kennis nodig had. Wegens de goede recensies over Heijsen.nl heb ik een VIP training geboekt en VIP was het! Raoul luistert, heeft gedegen kennis en legt het heel rustig en helder uit. Checkt vaak of je het echt begrijpt, of de instructie aan mijn vraag heeft voldaan. Heeft een heel uitgebreide database waar je na de training nog heel veel kennis uit kan halen om zelf verder te komen. Buitengewoon keurig verzorgd, prettige lokatie, veel kennis en Raoul is vooral een heel prettige persoonlijkheid die zijn kennis graag wil overdragen op een heldere manier. Dank Raoul! Een terechte 10!

K Kraaijeveld

Erg goede training - de insteek is "op elke vraag is een antwoord" en "voor elk probleem, met het maken van een website, is een oplossing". Fijne sfeer en zeer veel kunnen leren in 1 dag tijd.... Erg goede training - de insteek is "op elke vraag is een antwoord" en "voor elk probleem, met het maken van een website, is een oplossing". Fijne sfeer en zeer veel kunnen leren in 1 dag tijd. Heijsen is zeker een aanrader!

Wandel je Gezond

De 1 op 1 training WordPress is een prima opleiding. Persoonlijke aandacht en het extra hulpmiddel zoals video-opnames over het gebruik van de functionaliteiten werken super goed. Ik kan het aan... De 1 op 1 training WordPress is een prima opleiding. Persoonlijke aandacht en het extra hulpmiddel zoals video-opnames over het gebruik van de functionaliteiten werken super goed. Ik kan het aan iedereen aanbevelen.

Wandeljegezond

Mary van der Linde

Ik kan Raoul van harte aanbevelen. Hij verzorgt al enkele jaren mijn website. Hij is vakkundig en lost problemen snel op. Bovendien is het prettig met hem communiceren. Een dikke 10 dus!

karin van ginkel

Raoul denkt echt met je mee en legt alles geduldig uit. Door de videonaslag kun je thuis goed uit de voeten. Ook de hosting is in goede handen bij Raoul

Ton Geurts

Heb een training bij Raoul Heijsen gevolgd en dat was een super ervaring, veel geleerd. Was erg nuttig en kan de dingen die ik geleerd heb nog elke dag toepassen.