heer

De contractverhoging is buiten proportie.

R van Heumen

Contract met Greenchoice voor gas en elektriciteit gehad. Maandbedrag was € 125. Elke keer dat ik inlogde op de app kreeg ik te horen dat dit € 185 moest zijn. Dit heb ik niet gedaan. Per 1 mei is... Contract met Greenchoice voor gas en elektriciteit gehad. Maandbedrag was € 125. Elke keer dat ik inlogde op de app kreeg ik te horen dat dit € 185 moest zijn. Dit heb ik niet gedaan. Per 1 mei is de eindafrekening gemaakt en blijkt dat we ruim € 300 terug moeten krijgen. Greenchoice wil dit pas per 10 juni terug betalen. Oplichterspraktijken door zo lang op de centen van de klanten te blijven zitten.

Beste R van Heumen,
Beste R van Heumen,
We betalen jaarnotabedragen eenmaal per maand uit en doen ook incasso's daarvan eenmaal per maand. Hierdoor duurt het voor de een langer dan voor de ander. We kunnen ons voorstellen dat je liever al eerder je geld terug had. Maar wellicht helpt het om te weten dat dit een manier is waarop we kosten besparen en zo de vaste kosten voor onze klanten zo laag mogelijk kunnen houden.

Vve azielaan 520-772 Utrecht

Zeer agressieve colportage methodr

Janneke Vloet

Ik ben al 10 jaar heel tevreden over Greenchoice.Ik leef bewust heel energiezuinig en ik blijf bij Greenchoice omdat ik duurzaamheid heel belangrijk vind en Greenchoice scoort een 9,9 op de groene... Ik ben al 10 jaar heel tevreden over Greenchoice.Ik leef bewust heel energiezuinig en ik blijf bij Greenchoice omdat ik duurzaamheid heel belangrijk vind en Greenchoice scoort een 9,9 op de groene stroom ranglijst 2022.Als je de klantenservice belt krijg je ook altijd een vriendelijke,kundige medewerker aan de telefoon .

Reactie Greenchoice:

Een duurzame klant bij een duurzame energieleverancier: dat klinkt als een goede match :-). Dank voor je feedback, vinden we leuk om te lezen. En op nog vele jaren!
Bob...

heer Thoen

Niet opdringerig , prima voorlichting.

mevrouw Siebelink

Ervaring is goed. Alleen de prijsverhoging van het nieuwe contract is erg groot, van 107 euro per maand naar 203 euro.

heerHans

Op dit moment goede deal

heer

Altijd goed geweest vorige week vraag gesteld over nieuwContract - tot heden GEEN reactie. Heb uit voorzorg aangemeld voor nieuw contract.

Reactie Greenchoice:

We hebben momenteel te maken met een hoge instroom van e-mails, waardoor onze reactie inderdaad vaak lang op zich laat wachten. Onze excuses hiervoor! Maar we gaan je e-mail zeker beantwoorden. Dat... We hebben momenteel te maken met een hoge instroom van e-mails, waardoor onze reactie inderdaad vaak lang op zich laat wachten. Onze excuses hiervoor! Maar we gaan je e-mail zeker beantwoorden. Dat je je alvast hebt aangemeld voor een nieuw contract is een slimme stap. We kunnen dat dan eventueel nog ongedaan maken, nadat we contact hebben gehad.

heer Wuts

Moeilijk bereikbaar. Geen reacties op WhatsApp.

Beste heer Wuts,
Beste heer Wuts,
We zijn inderdaad momenteel vaak moeilijk bereikbaar. Onze excuses daarvoor! Maar juist op Whatsapp zijn we doorgaans sneller met reageren. Dus daar gaat iets mis bij jou. Zou je jouw bericht nogmaals kunnen sturen? Dan komt hij weer bovenaan de berichten te staan. Uiteraard mag je ons ook bellen op 010 478 23 26. maar de wachttijden zijn daar op sommige momenten lang.