heer Ron Kwee

Medewerkers van Greenchoice zijn op vele telefoonnummers moeilijk te bereiken. Lange wachttijden. Volgens de computer zou de wachttijd 10 minuten duren, maar na die 10 minuten nog geen verbinding... Medewerkers van Greenchoice zijn op vele telefoonnummers moeilijk te bereiken. Lange wachttijden. Volgens de computer zou de wachttijd 10 minuten duren, maar na die 10 minuten nog geen verbinding met een medewerker. Na 45 minuten nog niet. Al bij al vind ik het een slechte service. Jammer dat ik op een verlengaanbod ben ingegaan. Nogmaals slechte service.

heer Tas

De aanbieding was erg onduidelijk. Er werd in de mail alleen een nietszeggend maandbedrag genoemd en op de site wel een kWh en m3 bedrag, maar niet het oude bedrag ter vergelijking.

heer Kolkman

Contractverlenging verliep niet soepel en ik twijfel of e.e.a. goed is ontvangen en of verwerkt.

A. Kuiken

Slecht bereikbaar via mijn greenchoice

Richard

Goede energieleverancier, maar extreem slecht qua informatievoorziening. Al jaren klant en wij proberen verstandig om te gaan met ons energieverbruik. Inzicht in het verbruik is daarbij essentieel.... Goede energieleverancier, maar extreem slecht qua informatievoorziening. Al jaren klant en wij proberen verstandig om te gaan met ons energieverbruik. Inzicht in het verbruik is daarbij essentieel. Dit is bij Greenchoice met grote regelmaat onmogelijk. Meerdere keren aangegeven dat het dashboard slecht bereikbaar was en de belofte dat het beter zou worden geaccepteerd. Zelf wist Greenchoice ook niet wanneer dat dan zou moeten zijn, maar ze waren er mee bezig. In realiteit is het het afgelopen jaar alleen maar slechter geworden. In deze tijd is dat echt niet meer acceptabel. Erg jammer, want verder bevalt Greenchoice goed. Maar als ons contract afloopt, dan twijfel ik of wij niet beter over kunnen stappen.

Tim

De ware kwaliteit: onbereikbaar! Zowel de klantenservice als de app/mijngreenchoice liggen plat. Het was altijd al erg instabiel. Ik zie ondank de nieuwe app geen vooruitgang.

heer

Alles goed geregeld bij het verlengen van het abonnement

mevrouw Reerink

Prima ! alles goed geregeld.

mevrouw

Prima, maar voorspellingen kloppen van geen meter.

heer willemen

Teleurstellend voor vaste klanten