Aldörrum buitengoed vof

Na verhuizing 2,5 maand geleden is de foutieve eindafrekening nog steeds niet hersteld. Greenchoice heeft maandelijks gesaldeerd terwijl dit over de looptijd moet worden gesaldeerd. In plaats van... Na verhuizing 2,5 maand geleden is de foutieve eindafrekening nog steeds niet hersteld. Greenchoice heeft maandelijks gesaldeerd terwijl dit over de looptijd moet worden gesaldeerd. In plaats van betalen krijgen we geld terug. Daar wachten we nog steeds op. Excuus is een foutieve berekening in het systeem die schijnbaar maar niet opgelost kan worden.

Reactie Greenchoice:

Wat jammer dat je deze ervaring heb gehad. Als het probleem nog niet is opgelost wil ik je graag verder helpen met het probleem. Kan je een e-mail sturen naar vragen@greenchoice.nl tav Erwin. Dan ga... Wat jammer dat je deze ervaring heb gehad. Als het probleem nog niet is opgelost wil ik je graag verder helpen met het probleem. Kan je een e-mail sturen naar vragen@greenchoice.nl tav Erwin. Dan ga ik kijken of we dit snel kunnen regelen. Mijn excuus voor het ongemak.
Groetjes Erwin
Greenchoice.

Vos

Oplichters, aanmelden via internet, gegevens invoeren daarna zelf erachter komen dat je genaa*D wordt en dan ook nog een grote bek krijgen dat ik zelf wel iets verkeerd gedaan zou hebben.

Aarden

Ik kreeg een misleidend telefoontje van greenchoice, belden mij in naam van mijn energieleverancier, zeggend dat mijn energieleverancier fuseerde met het moederbedrijf en ik zo een nieuw vast... Ik kreeg een misleidend telefoontje van greenchoice, belden mij in naam van mijn energieleverancier, zeggend dat mijn energieleverancier fuseerde met het moederbedrijf en ik zo een nieuw vast contract moest afsluiten van 2 jaar met dezelfde voorwaarden. Heb dat gedaan en kwam er later achter dat ik nu bij greenchoice zit. Heb toen een opzegformulier gestuurd per post en tot nu toe nog niets van hen gehoord.

Tom Faber

Heb jarenlang bij Greenchoice "groene" stroom afgenomen omdat ze als meest duurzame werden genoemd op verschillende websites.

Onderzoek van Follow The Money heeft helaas uitgewezen dat...

Onderzoek van Follow The Money heeft helaas uitgewezen dat Greenchoice niet alleen onzin certificaten heeft afgenomen maar deze fout ook nog eens niet erkent. Echt genant en pijnlijk voor klanten die dachten met een betrouwbare duurzame partij samen te werken.

angenent

Ik werd telefonisch benaderd door een medewerker/s als dat mijn termijn bedrag te hoog was ik zeg ik laat het bedrag zo staan ze werd heel onvriendelijk dan laat het staan in systeem ik wilde nog... Ik werd telefonisch benaderd door een medewerker/s als dat mijn termijn bedrag te hoog was ik zeg ik laat het bedrag zo staan ze werd heel onvriendelijk dan laat het staan in systeem ik wilde nog iets zeggen verbrak de verbinding als ze dit gaan doen dan ga ik bij hun weg ga ik naar ander

B

Zit nou een half jaar bij Greenchoice met een variabel contract. Wordt ik opgebeld omdat voor mij een vast contract goedkoper zou zijn. Ik meld dat ik moet verhuizen gezien ik via leegstand woon en... Zit nou een half jaar bij Greenchoice met een variabel contract. Wordt ik opgebeld omdat voor mij een vast contract goedkoper zou zijn. Ik meld dat ik moet verhuizen gezien ik via leegstand woon en de vrouw aan de telefoon zegt dat dat geen probleem is. Dus wel! Kom ik er later achter dat het niet legaal is om daarvoor een vast contract te hebben. En laat me niet beginnen over hoe snel deze vrouw alle informatie vertelde waardoor ik er uiteindelijk niks van heb begrepen. Ik wist niet waar ik ja op heb gezegd en heb gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht. Laat je niet oplichten.

Reinier

Slechte en eenzijdige informatievoorziening. Werd vanmiddag gebeld door een dame van Greenchoice die vroeg of ik wilde overstappen van een variabel naar een 1 of 2 jarig contract. Ik zei dat ik dit... Slechte en eenzijdige informatievoorziening. Werd vanmiddag gebeld door een dame van Greenchoice die vroeg of ik wilde overstappen van een variabel naar een 1 of 2 jarig contract. Ik zei dat ik dit nog even afwachtte om te zien wat de prijzen gaan doen. Wel werd mij mondeling gezegd dat de terugleververgoeding voor een variabel contract omlaag gaat. Toen ik zei dat ik dit vreemd vond en een 'wurgconstructie' vindt, vond ze jammer dat ik dit vond, maar 'dan bent u wel geinformeerd.' En toen wenste ze me een prettige dag.... Aan de ene kant een nieuw contract proberen te verkopen en aan de andere kant een niet onbelangrijke wijziging in de huidige voorwaarden snel (mondeling) melden. Tijdig een schriftelijk melding doen van wijzigingen lijkt mij meer dan logisch en dit niet in een colportagevorm gieten. Zeer slechte aanpak, weinig klantvriendelijke en kan ik alleen maar waarderen met 1 ster!

K Kat

Amateuristische organisatie wat klanten discrimineert.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Vervelend om te horen dat u dit zo hebt ervaren. Dit is uiteraard niet wat wij uit willen stralen. Graag komen we met u in contact om dit recht te zetten. We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 17:00.
Groetjes,
Lorraine

Nikita

Bijzondere praktijken.
Bijzondere praktijken.
Een oude energieleverancier zou mijn energiecontract overdragen aan Greenchoice, maar werd er netjes een paar dagen de tijd gegeven om zelf een andere partij te vinden. Wat schetst mijn verbazing is dat vervolgens Greenchoice mij een paar dagen voor de gecommuniceerde overstap deadline als klant verwelkomt. Hier ben ik dus niet zo blij mee.

Goedemiddag Nikita,
Goedemiddag Nikita,
Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, excuses voor het ongemak. Graag komen we met je in contact om te kijken naar een passende oplossing. Zou je een e-mail kunnen sturen, met het probleem en je gegevens, naar vragen@greenchoice.nl? We helpen je graag verder.
Groetjes, Lorraine Greenchoice