Sil

Staat zeker niet in voor de medemens denken alleen aan hun eigen beurs

privé

Ach ja dat puntensysteem, dat betaal je altijd zelf. liever directe korting op de energieprijzen.

Sil

Teleurstellend gevoelloos

Reactie Greenchoice:

Beste Sil,
Beste Sil,
Is er iets wat we kunnen doen om je teleurstelling over ons te verminderen? In dat geval doen we dat graag. Je kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice, mocht je dat niet al gedaan hebben. Als je ontevreden bent over hoe collega's van de klantenservice je geholpen hebben, zou je een klacht kunnen indienen via klachten@greenchoice.nl.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

MG

Als het mis gaat kan Greenchoice het helaas niet oplossen. Klantenservice kan het duidelijk niet aan, Mijn Greenchoice werkte niet. Geen reactie op ingediende klachten. Wat wel lukt is aanmaningen... Als het mis gaat kan Greenchoice het helaas niet oplossen. Klantenservice kan het duidelijk niet aan, Mijn Greenchoice werkte niet. Geen reactie op ingediende klachten. Wat wel lukt is aanmaningen sturen.

Reactie Greenchoice:

Beste MG,
Beste MG,
Wanneer Mijn Greenchoice niet werkt, willen we graag proberen dat zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Dat zullen onze klantenservicemedewerkers niet zelf kunnen regelen, maar zij kunnen je probleem voorleggen aan andere collega's. Is dat niet gebeurd? Zo niet, stuur ons dan een bericht via vragen@greenchoice.nl. Dan gaan we onderzoeken wat er bij jou aan de hand is.
Wat betreft de aanmaningen: zijn deze onterecht? In dat geval kijken we ook graag naar wat er misgaat. Ook hierover kun je contact opnemen via het genoemde e-maildres of anders telefonisch of per Whatsapp, beiden bereikbaar op 010 478 23 26.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

W. Kloosterman

Redelijk

mevrouwG.B.Huiskamp-Grevink

Tot nog toe, ben ik dik tevreden.

Nn

Gewoontjes, met irritante "aanbiedingen met kortingen"

heer

Afgezien van het niet op orde hebben van digitale meldingen (ik had al verlengd, waar bevestiging voor ontvangen, om 2 dagen erna alsnog een herinnering een te krijgen om voor groen te gaan); beetje... Afgezien van het niet op orde hebben van digitale meldingen (ik had al verlengd, waar bevestiging voor ontvangen, om 2 dagen erna alsnog een herinnering een te krijgen om voor groen te gaan); beetje slordig.