heer

Goed. Voldoet aan de verwachtingen.

Tinuss

Mijn contract is door Greenchoice onterecht overgenomen terwijl ik dit in mijn bedenktijd netjes heb opgezegd. Toch heeft Greenchoice dit doorgezet. Uiteindelijk iemand gesproken die dit wel voor... Mijn contract is door Greenchoice onterecht overgenomen terwijl ik dit in mijn bedenktijd netjes heb opgezegd. Toch heeft Greenchoice dit doorgezet. Uiteindelijk iemand gesproken die dit wel voor mij kon regelen. Van Klantenservice een mail ontvangen dat ik mijn geld dat was geïnteresseerd was terug kon boeken via mijn eigen bank en de herinneringen hierover kon regeren wat natuurlijk heel raar is. en nu zijn we al bij de sommaties. Reuze klantvriendelijk Greenchoice wat een slechte service

heer

Greenchoice staat voor duurzame energie

heer

Een betrouwbaar bedrijf met een groene uitstraling

mevrouw

Product oké. Klantenservice minder; vraag formulier werd niet beantwoord, servicemedewerkers meer verkopers dan deskundige, maandoverzichten aardig maar vertalen naar jaarverbruik zeer matig

Lammmie Kroezen

Goede berichtgeving

heer

Verantwoorde energie tegen prima prijs en interessante opties zoals Windvangers

Ann Rampart

Het termijn bedrag hebben ze snel aangepast bedankt daarvoor
ik heb nooit geen klachten over Greenchoice af en toe over mijn termijn bedrag ieder jaar opnieuw maar dat is nu opgelost.