Natasja

Een medewerker die zich voordoet als iemand van Stedin en zo contracten verkoopt en het veel mooier voordoen als werkelijkheid is. Zo verdiend Greenchoise nog geen halve ster. Iets met... Een medewerker die zich voordoet als iemand van Stedin en zo contracten verkoopt en het veel mooier voordoen als werkelijkheid is. Zo verdiend Greenchoise nog geen halve ster. Iets met identiteitsfraude...

Nvt

Kap nou eens met dat eenzijdig aanpassen van voorschotten, om nog maat te zwijgen over de telefonische wachttijd van 50 min.

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht. Het aanpassen van je termijnbedrag heeft te maken met alle overheidskosten die omhoog zijn gegaan. Na een berekening is een aanpassing van je termijnbedrag passend. Om een... Bedankt voor je bericht. Het aanpassen van je termijnbedrag heeft te maken met alle overheidskosten die omhoog zijn gegaan. Na een berekening is een aanpassing van je termijnbedrag passend. Om een goede berekening te maken is het verstandig om je meterstanden regelmatig door te geven. Ik hoop dat je dit snapt. Je kan en mag je termijnbedrag altijd aanpassen via je "mijn Greenchoice". Groetjes Erwin

Daniel

Ongevraagd termijn bedrag wijzigen

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je review, maar helaas veranderen vanaf 1 januari 2024 wat tarieven voor belastingen. Je hebt als het goed is een e-mail gehad met er in wat er voor je gaat veranderen. Als die tarieven... Bedankt voor je review, maar helaas veranderen vanaf 1 januari 2024 wat tarieven voor belastingen. Je hebt als het goed is een e-mail gehad met er in wat er voor je gaat veranderen. Als die tarieven voor de betaling hoger worden, veranderd helaas ook het termijnbedrag. Deze beslissingen komen niet vanuit ons, maar vanuit de overheid. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes Erwin

daniel

Greenchoice moet ophouden met het constant ongevraagd termijnbedragen te wijzigen.
Volgens mijn contract mag Greenchoice zonder overleg met de klant zelf namelijk niks wijzigen/aanpassen. Irriteer me er mateloos aan! Doe er iets mee want ik ben vast niet de enige die hierover klaagt.

Greenchoice

Valse beloftes

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je review en wat jammer om dit te lezen. Heb je voor mij een uitgebreide uitleg waar je review op gebaseerd is, dan kan ik voor je verder kijken. Je mag dit mailen naar... Bedankt voor je review en wat jammer om dit te lezen. Heb je voor mij een uitgebreide uitleg waar je review op gebaseerd is, dan kan ik voor je verder kijken. Je mag dit mailen naar vragen@greenchoice.nl of bellen naar Klantenservice: 010-4782326. Groetjes Erwin

Gertjan van Willegen

Waardeloze corrupte bende

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je zo ons ervaart. Ik wil je graag helpen. Wil je jouw probleem even op de e-mail zetten naar vragen@greenchoice.nl t.a.v. Erwin. Dan ga ik dit oppakken... Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je zo ons ervaart. Ik wil je graag helpen. Wil je jouw probleem even op de e-mail zetten naar vragen@greenchoice.nl t.a.v. Erwin. Dan ga ik dit oppakken voor je. Alvast bedankt. Groene groet Erwin

Ellen

Mijn nieuwe contract bleek onjuist te zijn. Melding gedaan na bedenktijd. Greenchoice beaamde dit, zou dit nakijken mij hierover informeren. Geen reactie. Weer gebeld..weer geen reactie.. Weer... Mijn nieuwe contract bleek onjuist te zijn. Melding gedaan na bedenktijd. Greenchoice beaamde dit, zou dit nakijken mij hierover informeren. Geen reactie. Weer gebeld..weer geen reactie.. Weer gebeld, genoodzaakt het contract te annuleren met het verzoek geen opzegvergoeding te betalen aangezien alles verkeerd gegaan was. Ik ontving een brief... opzegvergoeding betalen want gas was al ingekocht. Weer een mail terug dat ik dit heel jammer vond en dat ze alleen naar hun eigen regels keken en niet naar wat zij fout gedaan hadden.
Vanochtend een telefoontje van Greenchoice met daarin hun excuus en de opzegvergoeding werd ingetrokken. Netjes Micheal Meijer van Greenchoice. Netjes dat je even belde.
Telefoontje zorgde ervoor dat ik niet met een nasmaak aan Greenchoice denk.

heer W. Blokland

Al jaren lang een goede ervaring metGreenchoice.

Bedankt voor je fijne review. Groetjes Erwin

Ivo Schoenmakers

Het is een grote corrupte bende daar. Helaas 14 jaar vaste klant geweest bij de maffia bende. In 2022 heeft Greenchoice het gas te duur ingekocht dus verhalen ze dit bij de klanten. Hoe? nou door de... Het is een grote corrupte bende daar. Helaas 14 jaar vaste klant geweest bij de maffia bende. In 2022 heeft Greenchoice het gas te duur ingekocht dus verhalen ze dit bij de klanten. Hoe? nou door de vaste lasten met 70% verhogen. Niet melden dat het lager kan. En als dan blijkt dat je honderden euro's te veel hebt betaald, deze weken vasthouden, rente vangen, en dan verreken met de volgende aanslag. En dan de rest van het overige bedrag een week later terug storten.

Dit is pure corruptie en niemand doet er iets aan. Dit soort bedrijven behoren ontmanteld te worden en de directie en beleidsmakers in de gevangenis.
Zieke corrupte bende is het!!!!

Ik mag hopen dat meer klanten van deze corrupte bende het gaan inzien dat ze genaaid worden en er weg gaan. Familieleden en vrienden hebben hetzelfde probleem met ze en zijn inmiddels ook overgestapt, das in totaal 11 vaste klanten minder. En we zijn allemaal nu al goedkoper uit per maand dan bij Greenchoice

Bosse

Wilde drie weken na het afsluiten van een 2 jarig vast contract wijzigen naar een eenjarig contract, en desnoods de hogere 2 jarige tarieven betalen.
De afdeling service van Greenchoice wilde...
De afdeling service van Greenchoice wilde geen kant op, alleen heel formele antwoorden dat de bedenktijd van twee weken al om was. Dat wist ik zelf ook wel en nogmaals gevraagd voor wijziging. Weer een formeel antwoord dat alleen zeer lange zakelijke contracten wel eens worden opgebroken! Nogmaals aangegeven dat het eigenlijk alleen om een wijziging van 2 naar 1 (jaar) gaat, maar geen enkele medewerking van Greenchoice. Als klant ben je een nummer, niets menselijks of enige medewerking. Vraag je af of je met Greenchoice in zee wilt gaan?