A. Mulders

Heel slecht bereikbaar, slechte app.

Bianca

Wij zijn al zeker 10 jaar als het niet langer is bij greenchoice andere leveranciers niks als problemen mee bij greenchoice tot nu toe altijd als goed geregeld super tevreden mee

Tinus Rovers

Prima maar laat geen zonnepanelen via Greenchoice leggen, verwacht van hun totaal geen ondersteuning 0,0

Fedor

Dramatisch slechte klantenservice! Ruim twee maanden bezig geweest om opzegging geregeld te krijgen. Lezen mails slecht en reageren off-topic. Ook telefonisch contact leidt veelal nergens toe.... Dramatisch slechte klantenservice! Ruim twee maanden bezig geweest om opzegging geregeld te krijgen. Lezen mails slecht en reageren off-topic. Ook telefonisch contact leidt veelal nergens toe. Toegezegde reacties blijven uit. Uiteindelijk is er toch iemand geweest die de juiste acties heeft kunnen uitvoeren…. Hoewel de oorspronkelijke datum van afmelding niet meer verwerkt kon worden …

Trudie

NIET bestaande klantenservice!
Ik begrijp de mensen niet die 4 of 5 sterren geven voor een bedrijf die sinds oktober 2022 niet in staat is te reageren op email, whatsapp of telefoon.
NIET bestaande klantenservice!

De klachtenregen op de reviewsites is overweldigend maar Greenchoice blijft NON-responsive. De stroom komt deels uit millieu-schadelijke biomassa-installaties.

Mijn ervaringen bij Greenchoice zijn zeer slecht. Tarieven stroom en gas bij VAST CONTRACT worden gewijzigd zonder reden, maandtarieven verhoogd ZONDER overleg. Bereikbaarheid en reactie NUL. Afrekening is incorrect, aanleg zonnepanelen wordt NIET herrekend in maandbedrag, teruglevering van zonnepanelen vindt deels plaats in DALtarief.

Kortom, Greenchoice is zelfs de halve ster niet meer waard!

Ralph Danen

48 cent voor april... de concurrent lukt het nu al voor 39 cent. 11 jaar klant maar hier word ik niet vrolijk van.

VVE de musketiers

Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Al bezig vanaf nov 2022 om contact te krijgen. Elke mail die je stuurt wordt niet beantwoord. Bagger firma. Niet mee in zee gaan.,onvoorstelbaar dat zo’n... Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Al bezig vanaf nov 2022 om contact te krijgen. Elke mail die je stuurt wordt niet beantwoord. Bagger firma. Niet mee in zee gaan.,onvoorstelbaar dat zo’n bedrijf niet weet hoe het moet. Gewoon slecht. Wij gaan hier bij over tot een ander wel bereikbaar bedrijf.

d baas

Klantenservice extreem slecht bereikbaar. Als je ze een keer te pakken krijgt zijn ze wel netjes. Website ook vaak down.

M.P. Garos

Vorige week - na inderdaad wat langer wachten - een vriendelijke mevrouw aan de telefoon, die alle tijd nam om mijn vragen deskundig en met alle geduld te beantwoorden. Ook in verleden geen... Vorige week - na inderdaad wat langer wachten - een vriendelijke mevrouw aan de telefoon, die alle tijd nam om mijn vragen deskundig en met alle geduld te beantwoorden. Ook in verleden geen vervelende ervaring met Greenchoice gehad.