Nvt

Op zicht gaat alles goed contract ging tot 10-03-2023 weer verlengd tot september helaas de jaarafrekening pas in Juli? Hoe dan daar klopt tocht iets niet zou dan toch in Maart moeten zijn

Peter van Bussel

Goed en overzichtelijk
Een verlenging gedaan na een 3 jarig contract, ben tevreden en ze doen waar ze voor staan!

Hendriks

Al heel veel jaren klant bij Greenchoice. Prima bedrijf, goede overzichten en behulpzame klantenservice. De bereikbaarheid is goed, alleen loopt de wachttijd op. De app loopt niet altijd soepel maar... Al heel veel jaren klant bij Greenchoice. Prima bedrijf, goede overzichten en behulpzame klantenservice. De bereikbaarheid is goed, alleen loopt de wachttijd op. De app loopt niet altijd soepel maar dat is bekend bij Greenchoice. Als je een beetje geduld hebt is er geen wolkje aan de lucht. Zelfs in de energiecrisisperiode kregen we een prima jaarcontract aangeboden. Ik blijf bij Greenchoice.

Beekhuis

Ooit klant geweest, nu kom ik niet meer van ze af. Ze blijven bellen, meermaals aangegeven dat ik dit niet meer wil, geen effect.
Per email wordt beloofd gegevens te verwijderen maar dit wordt...
Per email wordt beloofd gegevens te verwijderen maar dit wordt (nog) niet gedaan.

Pietertje Geplukt

Hun manier van salderen gaat niet op jaarbasis,maar in periodes die hen het meeste oplevert, dit ontdek je pas op de jaarnota, voor 3000 kw.geleverde stroom betalen we dus 3x zoveel dan voor de 2000... Hun manier van salderen gaat niet op jaarbasis,maar in periodes die hen het meeste oplevert, dit ontdek je pas op de jaarnota, voor 3000 kw.geleverde stroom betalen we dus 3x zoveel dan voor de 2000 teruggeleverde stroom. Hun "winst" 600 euro. Je mag het ook diefstal noemen.
en wij ? Wat denkt u??
We hebben een advies: wil je bedonderd worden ga dan naar mr.G.C.

Pino bv

Wat een ramp dit bedrijf
Nog geen jaar rekening en dat na ruim 6weken

Josgerritsen

Ik heb mijn jaar rekening na 6 weken nog niet terug en dat zijn ze verplicht??

S.Beun

Het nieuwe aanbod is belachelijk. Tot 1 april zou ik 2,53 per m³ gas betalen, daarna € 1,63 per m³.
Ga ik kijken bij een energievergelijker, dan biedt GC € 1,30 bij een nieuw contract.

Ben blij dat ik overgestapt ben naar een andere leverancier, daar betaal ik vanaf nu al minder dan dat ik in april bij Greenchoice zou betalen.

Ik vind het schandalig dat de bestaande klanten moeten opdraaien voor de aanbiedingen van nieuwe klanten. Dit doet Greenchoice al jaren.

Nvt

Zeer klantvriendelijk. En zeker de beste onder de energie leveranciers
En altijd bereid om advies te geven