Stefan

Ondanks een vast contract, wordt het maand bedrag met minimaal 300% verhoogd!? Klanten service is niet bereikbaar. Dus, ondanks 6 jaar klant, zo snel mogelijk weg.

Driel

Dramatische prijzen door verkeerde inkoop of exorbitante marges

Frederieke

Het termijnbedrag gaat ineens van 66 euro naar 490 euro voor volgend jaar. Ik heb gewoon zonnenpanelen die alles compenseren, maar lager als 392 mag ik het termijn bedrag niet zetten. Dit terwijl ik... Het termijnbedrag gaat ineens van 66 euro naar 490 euro voor volgend jaar. Ik heb gewoon zonnenpanelen die alles compenseren, maar lager als 392 mag ik het termijn bedrag niet zetten. Dit terwijl ik dit jaar honderden euros terug krijg met een voorschot van 66 euro en volgend jaar ga ik minder betalen per kwh en kuub door het prijsplafond. Dit ruikt gewoon naar oplichterij en een bedrijf die flink in de financiële problemen zit!

J.Groot

Belabberde betaalmogelijkheden voor je nota's

Frank k

Heel matig. Wacht al een half jaar op een nieuwe zakelijke app.

Hermsen

Slechte bereikbaarheid. 0900 nummer en zijn maar tot 15,00 uur te bereiken. Krijs advieZen die ik kan ondernemen om hun administratieve fout op te lossen. Advies be bij de Overheid!!!

O. Gosman

Héél sclecht!!! Greenchoice reageert niet op klacht en belazert klanten met eindafrekening.

Hans

Zijn aardig achteruit gehold. Zijn amper bereikbaar en absoluut niet gevoelig voor argumenten. Email wordt gewoon niet beantwoord. Waardeloos.

Ronald Daniëlse

Waardeloos bedrijf, reageren niet. Niet te pakken te krijgen. Verhogen termijnen tot absurde bedragen. Belachelijke prijzen. Geen enkele informatie. Kortom Maffia. Trap er niet in! ik ben gelukkig... Waardeloos bedrijf, reageren niet. Niet te pakken te krijgen. Verhogen termijnen tot absurde bedragen. Belachelijke prijzen. Geen enkele informatie. Kortom Maffia. Trap er niet in! ik ben gelukkig weg. Een halve ster is eigenlijk nog te veel.

M. de Jong

Oplichters, heel snel weg bij deze energieleverancier, de laatste maand van het jaar de klanten nog even een poot uitdraaien, misselijk makend gedrag!