Jong

Weinig vermogen om mee te denken, schat termijn bedragen veel te hoog in, geen maatwerk en matige deals voor bestaande klanten

Reactie Greenchoice:

Beste Jong,
Beste Jong,
Wanneer het gaat om het termijnbedrag zijn we zeker bereid mee te denken. Het vernaast me dat dit blijkbaar niet is gebeurd toen je contact opnam. Excuses daarvoor. Als je ons een e-mail stuurt (vragen@greenchoice.nl) met jouw situatie en welk termijnbedrag je graag zou willen, kunnen we het voor je aanpassen. Aanpassingen tot 25% hoger of lager dan je huidige termijnbedrag kun je ook zelf doen via Mijn Greenchoice of de app.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

mevrouw

Een jaar lang al klant en nogsteeds tevreden met de dienstverlening. De gespaarde punten nog niet gebruikt vanwege geen leuke producten in de assortiment.

heerDoensen

Prima, gaat goed

Gerard

Goede prijs en goed voor de aarde.

heer Raaijmakers

Goed dat GC je als klant tijdig waarschuwt. Duidelijke informatie over de te maken keuze. Bij bellen klantvriendelijk en -gerichte behandeling. Onduidelijk welk voordeel ik heb als trouw lid van... Goed dat GC je als klant tijdig waarschuwt. Duidelijke informatie over de te maken keuze. Bij bellen klantvriendelijk en -gerichte behandeling. Onduidelijk welk voordeel ik heb als trouw lid van energiecoöperatie MGE. Beantwoording e-mail kan soms wel langer duren. Gunstige prijzen en volledig groen.

Hans van Kesteren

Nog steeds superslecht bereikbaar en rare reactie op verzoek contact op te nemen met klant per telefoon

Reactie Greenchoice:

Beste Hans,
Beste Hans,
We zijn door grote drukte inderdaad moeilijk bereikbaar momenteel. Maar als je ons een e-mail stuurt via vragen@greenchoice.nl, sturen we binnen vier dagen een reactie. Bellen kan ook, de wachttijd is gemiddeld 8 minuten. One excuses dat het momenteel wat behelpen is!
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Emiel

Prettige ervaring met klantenservice

heer Boon

Prima leverancier met duidelijke informatie