Pino bv

Wat een ramp dit bedrijf
Nog geen jaar rekening en dat na ruim 6weken

Josgerritsen

Ik heb mijn jaar rekening na 6 weken nog niet terug en dat zijn ze verplicht??

S.Beun

Het nieuwe aanbod is belachelijk. Tot 1 april zou ik 2,53 per m³ gas betalen, daarna € 1,63 per m³.
Ga ik kijken bij een energievergelijker, dan biedt GC € 1,30 bij een nieuw contract.

Ben blij dat ik overgestapt ben naar een andere leverancier, daar betaal ik vanaf nu al minder dan dat ik in april bij Greenchoice zou betalen.

Ik vind het schandalig dat de bestaande klanten moeten opdraaien voor de aanbiedingen van nieuwe klanten. Dit doet Greenchoice al jaren.

Nvt

Zeer klantvriendelijk. En zeker de beste onder de energie leveranciers
En altijd bereid om advies te geven

Leo de Keijzer

Contract buiten mijn medeweten beeindigd door greenchoice. Ik vraag een nieuwe aansluiting aan en wordt opgezadeld met oude hoge tarieven van greenchoice. Werkelijk een schandelijke gang van zaken.... Contract buiten mijn medeweten beeindigd door greenchoice. Ik vraag een nieuwe aansluiting aan en wordt opgezadeld met oude hoge tarieven van greenchoice. Werkelijk een schandelijke gang van zaken. Als ik voor een andere leverancier had gekozen had ik veel lagere tarieven gehad. Pure diefstal. Voor mij nooit meer Greenchoice.

A. Mulders

Heel slecht bereikbaar, slechte app.

Bianca

Wij zijn al zeker 10 jaar als het niet langer is bij greenchoice andere leveranciers niks als problemen mee bij greenchoice tot nu toe altijd als goed geregeld super tevreden mee

Tinus Rovers

Prima maar laat geen zonnepanelen via Greenchoice leggen, verwacht van hun totaal geen ondersteuning 0,0

Fedor

Dramatisch slechte klantenservice! Ruim twee maanden bezig geweest om opzegging geregeld te krijgen. Lezen mails slecht en reageren off-topic. Ook telefonisch contact leidt veelal nergens toe.... Dramatisch slechte klantenservice! Ruim twee maanden bezig geweest om opzegging geregeld te krijgen. Lezen mails slecht en reageren off-topic. Ook telefonisch contact leidt veelal nergens toe. Toegezegde reacties blijven uit. Uiteindelijk is er toch iemand geweest die de juiste acties heeft kunnen uitvoeren…. Hoewel de oorspronkelijke datum van afmelding niet meer verwerkt kon worden …