S.Beun

Het nieuwe aanbod is belachelijk. Tot 1 april zou ik 2,53 per m³ gas betalen, daarna € 1,63 per m³.
Ga ik kijken bij een energievergelijker, dan biedt GC € 1,30 bij een nieuw contract.

Ben blij dat ik overgestapt ben naar een andere leverancier, daar betaal ik vanaf nu al minder dan dat ik in april bij Greenchoice zou betalen.

Ik vind het schandalig dat de bestaande klanten moeten opdraaien voor de aanbiedingen van nieuwe klanten. Dit doet Greenchoice al jaren.

Nvt

Zeer klantvriendelijk. En zeker de beste onder de energie leveranciers
En altijd bereid om advies te geven

Leo de Keijzer

Contract buiten mijn medeweten beeindigd door greenchoice. Ik vraag een nieuwe aansluiting aan en wordt opgezadeld met oude hoge tarieven van greenchoice. Werkelijk een schandelijke gang van zaken.... Contract buiten mijn medeweten beeindigd door greenchoice. Ik vraag een nieuwe aansluiting aan en wordt opgezadeld met oude hoge tarieven van greenchoice. Werkelijk een schandelijke gang van zaken. Als ik voor een andere leverancier had gekozen had ik veel lagere tarieven gehad. Pure diefstal. Voor mij nooit meer Greenchoice.

A. Mulders

Heel slecht bereikbaar, slechte app.

Bianca

Wij zijn al zeker 10 jaar als het niet langer is bij greenchoice andere leveranciers niks als problemen mee bij greenchoice tot nu toe altijd als goed geregeld super tevreden mee

Tinus Rovers

Prima maar laat geen zonnepanelen via Greenchoice leggen, verwacht van hun totaal geen ondersteuning 0,0

Fedor

Dramatisch slechte klantenservice! Ruim twee maanden bezig geweest om opzegging geregeld te krijgen. Lezen mails slecht en reageren off-topic. Ook telefonisch contact leidt veelal nergens toe.... Dramatisch slechte klantenservice! Ruim twee maanden bezig geweest om opzegging geregeld te krijgen. Lezen mails slecht en reageren off-topic. Ook telefonisch contact leidt veelal nergens toe. Toegezegde reacties blijven uit. Uiteindelijk is er toch iemand geweest die de juiste acties heeft kunnen uitvoeren…. Hoewel de oorspronkelijke datum van afmelding niet meer verwerkt kon worden …

Trudie

NIET bestaande klantenservice!
Ik begrijp de mensen niet die 4 of 5 sterren geven voor een bedrijf die sinds oktober 2022 niet in staat is te reageren op email, whatsapp of telefoon.
NIET bestaande klantenservice!

De klachtenregen op de reviewsites is overweldigend maar Greenchoice blijft NON-responsive. De stroom komt deels uit millieu-schadelijke biomassa-installaties.

Mijn ervaringen bij Greenchoice zijn zeer slecht. Tarieven stroom en gas bij VAST CONTRACT worden gewijzigd zonder reden, maandtarieven verhoogd ZONDER overleg. Bereikbaarheid en reactie NUL. Afrekening is incorrect, aanleg zonnepanelen wordt NIET herrekend in maandbedrag, teruglevering van zonnepanelen vindt deels plaats in DALtarief.

Kortom, Greenchoice is zelfs de halve ster niet meer waard!

Ralph Danen

48 cent voor april... de concurrent lukt het nu al voor 39 cent. 11 jaar klant maar hier word ik niet vrolijk van.