mevrouw

Prima bedrijf. Was even bij Qurrent omdat ik dacht dat jullie al samen waren gegaan, nu blij 'terug'.

Hartman

Prima bedrijf, goede stroom, snelle reacties.

heer

Goede energie leverantie

mevrouw

Totaal geen antwoord gekregen op mijn vragen, erger nog het waren non-antwoorden

Gerrit

Beste Ano Niem,

Beste Ano Niem,
Het klopt dat op onze website geen emailadres is te vinden. De reden is dat communicatie via e-mail eerder de minst effectieve optie bleek. Aan de telefoon of bijvoorbeeld via de chat blijken we mensen vaak beter te kunnen helpen. Maar je mag ons ook een e-mail sturen. Ons adres is vragen@greenchoice.nl. Je mag binnen twee werkdagen een reactie verwachten.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Klinkt niet aannemelijk. Het is toch nog geen reden om het e-mail adres haast onvindbaar te maken op de website terwijl jullie die wel hebben blijkbaar. Dat is sturen op wat jullie willen niet wat klanten liever willen. Want wat kost het nou zo'n e-mail adres op je website? en het staat niemand in de weg. Raar gedrag.

Gust de Wit

Aanbieding nieuw contract was laag bedrag, bij het aangaan van contract bleek bedrag veel hoger. Daarom herroepingsformulier ingevuld en verzonden. Kreeg toch "Welkom bij Greenchoice." Geprobeerd te... Aanbieding nieuw contract was laag bedrag, bij het aangaan van contract bleek bedrag veel hoger. Daarom herroepingsformulier ingevuld en verzonden. Kreeg toch "Welkom bij Greenchoice." Geprobeerd te chatten met virtuele assistent, werkt ook niet. Geprobeerd te appen, werkt ook niet. Uiteindelijk contract via telefoon (na 20 minuten wachten) kunnen opzeggen.

Greenchoice

Geen idee

heer Ton Hendri ks

Wim H.

Onbereikbaar, zowel telefonisch als via Whatsapp

Beste Wim,
Beste Wim,
Onze telefonische bereikbaarheid is momenteel inderdaad niet zo goed. Excuses hiervoor. Via Whatsapp reageren we doorgaans echter binnen een dag op je bericht. Een andere mogelijkheid is ons te benaderen via de chat op onze website. Of ons een email te sturen via vragen@greenchoice.nl. We hopen je via een van de genoemde kanalen te kunnen helpen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice