Reviews

8.1 / 10
5892 beoordelingen
Schrijf beoordeling

90% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

5892 Reviews

Brands

1/10

Erg slecht. Zonnepanelen zijn op 7 oktober op het dak geplaatst maar nog steeds niet aangesloten. Reeds 4 x gebeld met de servicedesk. Nog steeds niet terug gebeld.

Reactie Greenchoice:

Beste Brands,
De installatie van je zonnepanelen gaat inderdaad niet zoals gewenst, wat wij ook zelf erg vervelend vinden. Onze escuses hiervoor. Over het hoe en waarom hebben we contact gehad...
Beste Brands,
De installatie van je zonnepanelen gaat inderdaad niet zoals gewenst, wat wij ook zelf erg vervelend vinden. Onze escuses hiervoor. Over het hoe en waarom hebben we contact gehad en we blijven je op de hoogte houden.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice


heer Impens

6/10

Altijd goede ervaringen gehad, maar de laatste maanden zeker niet tevreden met het aanbieden van contractverlening. Het is allemaal heel erg onduidelijk, ook op de website

Reactie Greenchoice:

Beste heer Impens,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het verlengaanbod onduidelijk is. Wellicht handig om hierover te bellen? Vragen over de verlenging kun je stellen via ons speciale...
Beste heer Impens,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het verlengaanbod onduidelijk is. Wellicht handig om hierover te bellen? Vragen over de verlenging kun je stellen via ons speciale telefoonnummer 010 747 02 22. Aarzel niet!
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice


joey

6/10

Teleurstellend

Reactie Greenchoice:

Beste Joey,
We vinden het jammer te lezen dat we je hebben teleurgesteld. Het liefst zuden wij daar iets aan doen. We willen je daarom (mocht je dat niet al gedaan hebben) contact op te nemen...
Beste Joey,
We vinden het jammer te lezen dat we je hebben teleurgesteld. Het liefst zuden wij daar iets aan doen. We willen je daarom (mocht je dat niet al gedaan hebben) contact op te nemen met onze klantenservice: https://www.greenchoice.nl/klantenservice/. We kijken dan graag wat we voor je kunnen doen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice


Pal

1/10

Heel slecht, laat antwoord en geen volledige antwoorden


Krol

4/10

Slechte communicatie, bij vragen over teruggeven winddelen niet vermelden dat het ca 10 euro per deel kost aan administratiekosten!

Reactie Greenchoice:

Beste Krol,
We kunnen ons voorstellen dat je liever geen adminstratiekosten betaalt, maar De Windcentrale is hier altijd open over geweest: https://www.windcentrale.nl/hoe-werkt-het/. Het vinden...
Beste Krol,
We kunnen ons voorstellen dat je liever geen adminstratiekosten betaalt, maar De Windcentrale is hier altijd open over geweest: https://www.windcentrale.nl/hoe-werkt-het/. Het vinden van een nieuwe koper kost De Windcentrale ook daadwerkelijk geld, vandaar die administratiekosten.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice


heer Duivenvoorden

1/10

Teleurstellend.
Ik ben geschrokken van het nieuwe tarief. Ik betaalde €236,00 per maand. In eerste instantie kreeg ik een aanbod van € 453,00 per maand, maar toen ik daarop reageerde werd het...
Teleurstellend.
Ik ben geschrokken van het nieuwe tarief. Ik betaalde €236,00 per maand. In eerste instantie kreeg ik een aanbod van € 453,00 per maand, maar toen ik daarop reageerde werd het maandbedrag € 509,49 per maand. Waarom?

Reactie Greenchoice:

Beste heer Duivenvoorden,
Dat de prijzen de afgelopen maanden enorm gestegen zijn, is een feit dat we helaas niet kunnen negeren. Maar dat verschil tussen die €453 en €509,49 kunnen we zo zonder...
Beste heer Duivenvoorden,
Dat de prijzen de afgelopen maanden enorm gestegen zijn, is een feit dat we helaas niet kunnen negeren. Maar dat verschil tussen die €453 en €509,49 kunnen we zo zonder je gegevens erbij niet verklaren. Had je hier al contact over gezocht met onze klantenservice? Zo niet, dan nodigen we je daartoe uit, want we kijken graag voor je na of dit wel klopt.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice


Adis

2/10

Slecht ervaring met vertegenwoordiger. komen hun afspraken niet na. mooie contracten aanbieden, vervolgens zijn de tarieven heel anders

Reactie Greenchoice:

Beste Adis,
Het is (uiteraard) de bedoeling dat gemaakte afspraken worden nagekomen. We zouden daarom graag onderzoeken wat deze verkoper tegen jou heeft gezegd. Zou je ons hierbij kunnen helpen...
Beste Adis,
Het is (uiteraard) de bedoeling dat gemaakte afspraken worden nagekomen. We zouden daarom graag onderzoeken wat deze verkoper tegen jou heeft gezegd. Zou je ons hierbij kunnen helpen door ons een e-mail te sturen met daarin je naam, adres en het moment waarop je contact hebt gehad met deze verkoper? Je kunt de e-mail sturen naar vragen@greenchoice.nl.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice


heer Heere

9/10

Goede app en makkelijk verlengen contract.