mevrouw H.Loe

Ik word goed te woord gestaan. Mijn vragen worden redelijk vlug beantwoord. De website is overzichtelijk.

Gitta

VRESELIJK en in strijd met de privacywet, klantenservice neemt je ook niet serieus. Via whatsapp wordt je contract zonder toezegging afgesloten (ik wist niet eens welk contract afgesloten was) en... VRESELIJK en in strijd met de privacywet, klantenservice neemt je ook niet serieus. Via whatsapp wordt je contract zonder toezegging afgesloten (ik wist niet eens welk contract afgesloten was) en vervolgens krijg ik gegevens van de vorige bewoner van de woning waar ik naar toe ga verhuizen. Dus heb ik voor een ander persoon een contract afgesloten! Dat kan en mag toch niet?! Ik heb de klantenservice gebeld om mijn klacht door te geven, nou daar konden ze niks mee doen.

Reactie Greenchoice:

Beste Gitta,
Beste Gitta,
Een contract voor een ander persoon afsluiten kan inderdaad niet, dus als dat bij jou het geval is, stuur ons dan een bericht via klachten@greenchoice.nl, zodat we het op kunnen lossen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Dick

Beste energieleverancier, maar owee als je een verstoring in de app hebt, dan is klantenservice ver te zoeken. Ergerlijk zelfs, hier knap ik echt op af.

Reactie Greenchoice:

Beste Dick,
Beste Dick,
Wil je dat we nog eens naar je probleem kijken? Mijn collega's van de klantenservice doen graag nog een poging je dit keer beter te helpen. Niet elk probleem in de app is (direct) op te lossen, maar als dat zo is, zullen we dat in ieder geval zeggen. Mocht je een bericht hebben gestuurd naar app@greenchoice: die mailbox zit erg vol, waardoor we daar momenteel helaas traag reageren op berichten. Voor een snel antwoord kun je ons daarom beter bellen of een app-bericht sturen. Dit kan beiden via het nummer 010 478 23 26.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

H.Th.J.M. Wallroth

Het gesprek duurde meer dan 1 uur en 10 minuten. Degene aan de andere kant van de telefoon begreep mijn vraag niet en gaf mij uiteindelijk het verkeerde tarief door. Pas nadat ik een meerdere aan de... Het gesprek duurde meer dan 1 uur en 10 minuten. Degene aan de andere kant van de telefoon begreep mijn vraag niet en gaf mij uiteindelijk het verkeerde tarief door. Pas nadat ik een meerdere aan de lijn kreeg liep het wat soepeler.

Michiel Huiskes

Gewoon groene stroom...

mevrouw

Weinig contact gehad, dus geen mening

heer

Deskundig ,en duidelijke uitleg als er vragen zijn, correct en vriendelijk.