K. R.

Nu 4 dagen bij Greenchoice. Zeer slecht werkende app. Meerdere keren (dagelijks) geen werking: “technische storing” zowel app op mobiel als iPad als via de site. Ook meerdere keren opnieuw de app... Nu 4 dagen bij Greenchoice. Zeer slecht werkende app. Meerdere keren (dagelijks) geen werking: “technische storing” zowel app op mobiel als iPad als via de site. Ook meerdere keren opnieuw de app downloaden werkt niet

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaar met onze app. Wegens vernieuwing van systemen, ervaren wij wat problemen met de "Mijn Greenchoice"omgeving. Daar... Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaar met onze app. Wegens vernieuwing van systemen, ervaren wij wat problemen met de "Mijn Greenchoice"omgeving. Daar mijn excuses voor. We zijn hard aan het werk om alles zo snel mogelijk op te lossen. Groene Groet Erwin

ivo

Wordt opgehangen zonder reden

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht. Wat de call vanuit Greenchoice zelf of vanuit een extern bedrijf? Ik hoop dat u ben terug gebeld en dat uw vraag is beantwoord. Groene groet Erwin

Een Geus

Ik was lang een tevreden klant. Vandaag radar gezien op tv. Past in de trend van mijn toenemende negatieve ervaring met dit bedrijf. Jammer dat dit bedrijf ooit echt groen was en nu toch net zo... Ik was lang een tevreden klant. Vandaag radar gezien op tv. Past in de trend van mijn toenemende negatieve ervaring met dit bedrijf. Jammer dat dit bedrijf ooit echt groen was en nu toch net zo zwart blijkt te zijn als de rest. In plaats van investeren in duurzame opslag van duurzaam opgewekte stroom, melken ze toch liever de klant uit voor korte termijn rendement. Na jaren zogenaamd trouwe klant bossen opbouwen (inmiddels sterke vraagtekens bij), toch maar opzoek naar een meer geschikte aanbieder. Erg jammer. Kortom nog geen ster waard. Los daarvan is het bijzonder dat de overheid kennelijk accepteert dat energie reuzen groene energie belasten en geen duurzame plannen maken om energie op te slaan en bij te dragen aan de energietransitie. Duurzame opwekkers worden nu als boeman weggezet, terwijl energiemaatschappijen miljarden winsten maken, en netbeheerders lekker mee melken. Terwijl daar de verantwoordelijkheid ligt om in het grote geheel duurzaam te worden. Schande. Zowel vanuit de overheid, dat men de lobby kennelijk omarmt, de rechtsstaat die niet ingrijpt, maar vooral het gebrek aan maatschappelijk verantwoord ondernemen vanuit de branche. Dus zelf weten of u afnemer wilt worden van gray choice.

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht en wat jammer dat je deze ervaring hebt met ons. Ik snap dat je deze gevoelens nu hebt, maar voor en goede uitleg raad ik je aan om eens met ons te bellen, zodat wij de goede... Bedankt voor je bericht en wat jammer dat je deze ervaring hebt met ons. Ik snap dat je deze gevoelens nu hebt, maar voor en goede uitleg raad ik je aan om eens met ons te bellen, zodat wij de goede uitleg aan je kunnen geven. In radar is wel een erg eenzijdig verhaal verteld namelijk en er is maar een klein stukje van onze verklaring gebruikt, dat is natuurlijk ook niet eerlijk. Je kan ons bereiken op 010-4782326 tussen half 9 en 17 uur. Groeten Erwin

Deeerlijkeman

Net een jaarcontract afgesloten gaan ze overal extra op belasten! Teruglevering naar 5 cent en het ergste is dat ze zelf bepalen wat de vaste kosten gaan worden daar heb je niks over te zeggen dus... Net een jaarcontract afgesloten gaan ze overal extra op belasten! Teruglevering naar 5 cent en het ergste is dat ze zelf bepalen wat de vaste kosten gaan worden daar heb je niks over te zeggen dus Geen enkel voordeel meer als je zonnepanelen hebt, Terug verdienen, wat eerst in 5 jaar zou lukken, wordt nu 25 jaar! Ik heb vreselijke spijt dat ik bij GC ben gegaan, zal blij zijn als mijn jaar voorbij is dan ben ik gelijk weg!

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht en wat jammer dat je dit zo ervaar. Ik weet niet wanneer je een contract heb afgesloten en wat voor contract je heb. Heb je deze voor 21 feb afgesloten dan veranderd er niks... Bedankt voor je bericht en wat jammer dat je dit zo ervaar. Ik weet niet wanneer je een contract heb afgesloten en wat voor contract je heb. Heb je deze voor 21 feb afgesloten dan veranderd er niks voor je (mits je een vast contract hebt). Als je na deze datum heb afgesloten, dan was dit bekend en wist je van te voren wat er komen ging. I raad je aan als je vragen heb, ons te bellen op 010-4782326 of een mail te sturen naar vragen@greenchoice.nl. Groetjes Erwin

Memyselfandi

Met goedkoop contract binnen gehaald maar verzuimen na afloop je een nieuw goedkoop bod te doen zodat je slapend blijft en als je dan wakker wordt en je recht op een blijf bij ons wilt dan bellen ze... Met goedkoop contract binnen gehaald maar verzuimen na afloop je een nieuw goedkoop bod te doen zodat je slapend blijft en als je dan wakker wordt en je recht op een blijf bij ons wilt dan bellen ze je niet terug tot meerdere keren toe waardoor je onnodig meer betaald en als je dan overstapt moet je bijbetalen omdat hun nalatig zijn geweest betaal je dus maanden lang onnodig teveel , dus ben je je hele goedkope bod voor niets aangegaan.ik heb nu om kwijtschelding gevraagd omdat het hun nalatigheid is ze zijn niet bereikbaar, heenen geen kennis wel veel praats en ze bellen niet terug voor een bod

Henkiez

Ongelooflijk dat een uitsluitend groene stroom leverend bedrijf haar klanten met zonnepanelen extra gaat belasten. Jammer. Ik stond achter hun groene keuzes, maar kies nu toch echt voor een andere... Ongelooflijk dat een uitsluitend groene stroom leverend bedrijf haar klanten met zonnepanelen extra gaat belasten. Jammer. Ik stond achter hun groene keuzes, maar kies nu toch echt voor een andere leverancier….
De communicatie dienaangaande moet je overigens uit de externe berichtgeving halen. Een persoonlijk bericht zit er niet in.

vd Weerd

Zeer tevreden, transparant bedrijf. Goed werkende app

Ralf

Zeer tevreden

Bedankt voor je mooie en krachtige review. Groetjes Erwin

Xmac BV, Bert de Boer

Tot nu toe bijzonder slechte ervaring, Greenchoice heeft de afgelopen 2 maanden 2 x een 100 (honderd!!) maal te hoog maandbedrag geïncasseerd. Kennelijk hebben meer klanten hetzelfde ervaren. En het... Tot nu toe bijzonder slechte ervaring, Greenchoice heeft de afgelopen 2 maanden 2 x een 100 (honderd!!) maal te hoog maandbedrag geïncasseerd. Kennelijk hebben meer klanten hetzelfde ervaren. En het lukt niet om het te corrigeren! "Stuurt u aub nogmaals een mail..." (terwijl op de 2 vorige mails 0 reactie kwam). De telefoonmedewerkers zijn vriendelijk en welwillend, maar kunnen niets.

Reactie Greenchoice:

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaar. Ik wil je graag verder helpen. Zou je een bericht willen sturen naar vragen@greenchoice.nl t.a.v Erwin? Zet in je mail je postcode,... Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaar. Ik wil je graag verder helpen. Zou je een bericht willen sturen naar vragen@greenchoice.nl t.a.v Erwin? Zet in je mail je postcode, huisnummer en geboortedatum, dan ga ik voor je kijken wat we kunnen doen. Groene groet Erwin