mevrouw Melanie Strobel

Very happy with Greenchoice. But you have to do something with the payment links. I would like to be able to log in and find a direct payment link with IDEAL but it is impossible.

heer

Goede ervaringen. Ook de begeleiding tijdens onze verhuizing.

heer FD van Wijk

Erg tevreden over alle contacten.

heer Ypinga

Ervaring met Greenchoice en medewerker positief. Telefonische wachttijd echt buitensporig lang en zelfs app contact niet zomaar gelegd.

heer harry fikkert

De ervaringen met greenchoise zijn tot nu toe goed

mevrouw van den Berg

Hele fijne ervaringen met Greenchoice. Fijne leverancier en erg fijn dat je elke maand een overzicht krijgt van je verbruik en dit ook vergelijkt met het verbruik ten opzichte van het jaar daarvoor.

R.A.A. Bins

Zeer irritante wijze van werken. Enkele jaren geleden hebben wij een energiecontract gehad bij Greenchoice. Ging best goed. Later zijn we overgestapt naar een andere energieleverancier. Maar ze... Zeer irritante wijze van werken. Enkele jaren geleden hebben wij een energiecontract gehad bij Greenchoice. Ging best goed. Later zijn we overgestapt naar een andere energieleverancier. Maar ze laten ons niet met rust. De afgelopen weken worden wij continue gebeld door Greenchoice en dit blijft maar doorgaan, ook al hebben we duidelijk gemaakt hier niet van gediend te zijn. Greenchoice komt op deze wijze zeer onbetrouwbaar over.

heer

Goed en duidelijk

van Wilgenburg

Na een slechte start ( na de overgang van Qurrent) loopt alles nu op rolletjes

heer A Renou

Prima choice