Tim Verwoerd

Ondanks het meerdere malen aangeven dat mijn vader overleden is maar mails blijven sturen. Jammer dat u geen klant meer bent?
Lees de reactie van de klant eens, sukkels.

Reactie Greenchoice:

Beste Tim,
Beste Tim,
Onze excuses, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het gaat vermoedelijk om automatisch aangemaakte e-mails. Begrijpen we goed dat je al gereageerd hebt? Dan kunnen we naar aanleiding daarvan ervoor zorgen dat je geen berichten meer ontvangt.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

André Oord

Slecht, komt de afspraken niet na

Schaap

Zeer klantvriendelijk agressieve klanten werving

Frank

Betrouwbare energieleverancier. Deze vergoed ook je overstapboete gelukkig. Ontvang 50 euro extra korting door je op deze link te registreren: https://mgmco.***

mevrouw van Poortvliet

Groene energie voor een goede prijs

Lucas

Als je serieus wil dat ik iets invul, moet je me de keuze geven of ik wel of niet wil dat dit op de website verschijnt. Dit is een steeds meer voorkomend, naar truukje vind ik. Helaas, 1.5 punten er... Als je serieus wil dat ik iets invul, moet je me de keuze geven of ik wel of niet wil dat dit op de website verschijnt. Dit is een steeds meer voorkomend, naar truukje vind ik. Helaas, 1.5 punten er af, maar aanbevelen blijft 'ja'.

Reactie Greenchoice:

De dingen die je invult in deze enquête komen inderdaad online. Wanneer je dat niet wilt, mag je ons ook altijd je feedback via een ander kanaal doorgeven. Of je kunt je bijvoorbeeld opgeven voor... De dingen die je invult in deze enquête komen inderdaad online. Wanneer je dat niet wilt, mag je ons ook altijd je feedback via een ander kanaal doorgeven. Of je kunt je bijvoorbeeld opgeven voor ons klantenpanel.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice
P.S. Aardig dat je ons toch nog aanbeveelt ;-).

heer Grootscholten

Naar mijn zin

van Gelderen

Prima! Vriendelijk contact, duidelijke uitleg maar geen mooie aanbieding.

heerF.a.DE wild

Wel goed

Bas

Heel slecht behandeld bij de klantenservice maar uiteindelijk is dat wel netjes opgelost.