Henk van Til

Duidelijk en goedkoop

heer Bruijsten

Belangrijkste reden voor verlenging is de redelijke vergoeding voor de teruglevering; echter ik vind de informatie tav zonnepanelen matig, ik zou meer info willen over welke groepen het hoogste... Belangrijkste reden voor verlenging is de redelijke vergoeding voor de teruglevering; echter ik vind de informatie tav zonnepanelen matig, ik zou meer info willen over welke groepen het hoogste verbruik hebben (bijv. bij vd bron zie je in de grafiek wanneer en hoeveel je voor eigen gebruik van de zonnepanelen afneemt!) dan is er pas echt sprake van een slimme meter.

mevrouw S.Roelofs

Goed, vindt het alleen jammer dat bijna alees digitaal gaat, ikspreek liever iemand.

heer Slagmoolen

Gemiddeld

Rinus Zebregts

Tevreden

heer

Al jaren en jaren zonder enig probleem bij Greenchoice, kortom tevreden

heer

Een slecht gevoel bij de manier waarop Greenchoice klanten telefonisch benaderd. De telefonisch aangeboden tarieven bleken ook nog een duurder dan de aanbieding die via email werd gedaan. Daar kwam... Een slecht gevoel bij de manier waarop Greenchoice klanten telefonisch benaderd. De telefonisch aangeboden tarieven bleken ook nog een duurder dan de aanbieding die via email werd gedaan. Daar kwam ik overigens alleen achter door kritische vragen te stellen. Over het overige ben ik tevreden.

Marie

Snelle overstap, duidelijke informatie en inzicht in verbruik. Maandelijks bedrag makkelijk aan te passen

Esch

Vind het irritant dat je heel vaak gebeld word over green choice misschien kunnen ze daar veranderen voor de rest geen klachten.

Reactie Greenchoice:

Beste Esch, Dat kunnen we zeker veranderen, goed dat je het zegt. We kunnen voor je instellen dat je niet meer gebeld wordt, is dat misschien een idee? Als je dit wilt, kun je dit laten weten aan... Beste Esch, Dat kunnen we zeker veranderen, goed dat je het zegt. We kunnen voor je instellen dat je niet meer gebeld wordt, is dat misschien een idee? Als je dit wilt, kun je dit laten weten aan onze klantenservice en regelen we dit voor je. Fijn om te lezen dat je verder wel tevreden over ons bent! Vriendelijke groet, Bob van Greenchoice