Michelle Visser

Als je moet bijbetalen is de jaarnota binnen 5 werkdagen klaar. Heb je minder verbruikt dan krijg je de jaarnota na 6 weken nog niet.

Reactie Greenchoice:

Goedemiddag Michelle, bedankt voor je feedback! Wanneer je je nota krijgt, ligt niet aan of je wat terugkrijgt of bijbetaalt, maar aan hoe veel nota's we in totaal moeten opmaken. We zijn als... Goedemiddag Michelle, bedankt voor je feedback! Wanneer je je nota krijgt, ligt niet aan of je wat terugkrijgt of bijbetaalt, maar aan hoe veel nota's we in totaal moeten opmaken. We zijn als leverancier wettelijk verplicht om binnen zes weken je jaarnota naar je te sturen. Duurt het toch langer? Dan kan je altijd contact opnemen met ons. Wij lossen dit voor je op.

Marco

Wat jammer dat ik geen 0 kan geven.
Bij greenchoice zijn het simpelweg graaiers die misbruik maken van de situatie waar we nu in zitten:
- Hun tarieven zijn de hoogste in Nederland. Wat jammer dat ik geen 0 kan geven.
- Hun tarieven zijn de hoogste in Nederland.
- Vaste klanten betalen net zoveel als nieuwe klanten
- Zonneschijn en windkracht is duurder geworden. Jaja, die Poetin kan daarvoor zorgen.

Daarnaast vinden ze het normaal om, tegen de wet, slechts 10 dagen voor een prijsverhoging de nieuwe tarieven rond te sturen (100% verhoging) waardoor ik simpelweg niet over kan stappen naar een andere leverancier als ik dat zou willen.

Echt jammer dat ik die 0 niet kan geven want met een 1 krijgen ze simpelweg veel te veel credits!

Peter Vader

Duurste energieleverancier op dit moment. Wist niet hoe snel zij de tarieven tot ongekende hoogte moest brengen na het bekend worden van subsidie (prijsplafond) door de overheid. Durft het aan om... Duurste energieleverancier op dit moment. Wist niet hoe snel zij de tarieven tot ongekende hoogte moest brengen na het bekend worden van subsidie (prijsplafond) door de overheid. Durft het aan om een tariefwijziging binnen de kortst mogelijke termijn door te drukken....

Inge Nierop

Ik vraag met ernstig af waarom Greenchoice de hoogste tarieven van Nederland hanteert; zelfs nog iets hoger dan moederbedrijf Eneco!

H. Veenstra

Voorschot eenzijdig verhoogd van 500 euro naar 3200 euro terwijl we 79 zonnepanelen hebben en een netto negatief verbruik hebben per maand van totaal stroom en gas. Al 5 keer hierover gebeld maar ze... Voorschot eenzijdig verhoogd van 500 euro naar 3200 euro terwijl we 79 zonnepanelen hebben en een netto negatief verbruik hebben per maand van totaal stroom en gas. Al 5 keer hierover gebeld maar ze weigeren hun systeem aan te passen. Zonder blikken of blozen wordt er dan 3200 euro van min rekening afgeschreven. Bereikbaarheid is ook zeer slecht, ze hebben niet een een klantenservice email adres.

Harmen

Al jaren klant, nu in een tijdsbestek van 3 maanden zijn mijn maandlasten vervijfvoudigd vanwege stijgende gasprijzen. Dit terwijl greenchoiche pretendeerd volledig groene duurzaam opgewekte... Al jaren klant, nu in een tijdsbestek van 3 maanden zijn mijn maandlasten vervijfvoudigd vanwege stijgende gasprijzen. Dit terwijl greenchoiche pretendeerd volledig groene duurzaam opgewekte elektriciteit te leveren . Ik ben al die tijd bij greenchoiche gebleven vanwege de duurzame energie en heb altijd de goedkopere alternatieven afgeslagen om dezelfde reden. Broodje aap verhaal dus, vanaf heden ga ik dus shoppen voor het laagste tarief groen of niet maakt dus blijkbaar niet meer uit. Zodra ik weg kan zonder nog meer te gaan betalen ben ik weg.

GE van der Veer

Al jaren bij Green choice maar nu niet meer zo tevreden maakte veel reclame voor green choice maar krijg nu te horen dat mensen die informeren duurder uit zijn dan bij hun huidige leverancier. ik... Al jaren bij Green choice maar nu niet meer zo tevreden maakte veel reclame voor green choice maar krijg nu te horen dat mensen die informeren duurder uit zijn dan bij hun huidige leverancier. ik ben ook enorm omhoog gegaan met het maandbedrag vanaf 1 oktober. Zeer geschrokken hiervan ga dus ook bezwaar maken tegen het te late bericht over de verhoging.

Marc

Tarieven per 1 oktober voor vaste klanten 0.90 eur per kwh (100% hoger dan concurrentie voor vaste klanten) en 3.45 per m3 (75% hoger) . Verkeerd inkoopbeleid zou niet afgewenteld moeten worden op... Tarieven per 1 oktober voor vaste klanten 0.90 eur per kwh (100% hoger dan concurrentie voor vaste klanten) en 3.45 per m3 (75% hoger) . Verkeerd inkoopbeleid zou niet afgewenteld moeten worden op je klanten.

Daan

Zeer geschrokken van de torenhoge gasprijs terwijl de concurentie dit veel lager kan aanbieden. Boeven zijn het

René

Ik was zeer tevreden, ben nu 3 jaar klant bij Greenchoice. Daarvoor altijd klant bij Essent geweest. Wij betaalden tot afgelopen zomer € 200,00 per maand, met een vast contract van 3 jaar tot juli... Ik was zeer tevreden, ben nu 3 jaar klant bij Greenchoice. Daarvoor altijd klant bij Essent geweest. Wij betaalden tot afgelopen zomer € 200,00 per maand, met een vast contract van 3 jaar tot juli 2022. In juli ontvingen we € 500,00 retour omdat we minder verbruikt hadden. Het maandbedrag zou worden bijgesteld naar ca. € 130,00. Inmiddels is het bedrag aangepast naar € 400,00 en per oktober naar € 800,00. De tarieven van Greenchoice zijn absurd hoog in vergelijking tot de andere aanbieders. Vervolgens is het naar beneden bijstellen ook nog eens beperkt! Dit noem ik slecht inkoopbeleid, klantonvriendelijk en beschamend!!