Sebas

Ben teleurgesteld in het bedrijf. Van een avand-garde club naar een groengewassen Eneco, zo gezegd. Geen strijdbaarheid en innovatieve ideeën in tijden van crisis, maar gewoon de markt volgen. En... Ben teleurgesteld in het bedrijf. Van een avand-garde club naar een groengewassen Eneco, zo gezegd. Geen strijdbaarheid en innovatieve ideeën in tijden van crisis, maar gewoon de markt volgen. En oja, ook nog even een prijsstijging doorvoeren vlak voor het prijsplafond en dat aankondigen 10 dagen voor de feitelijke aanpassing. Ik hoop dat de conclusie volgt dat een (hoge) boete hier gegrond is.

Michael

Super slecht natuurlijk. Geen feeling met de klant. Ineens aanpassimg van maand bedrag terwijl ik zelf de controle wil.hebben.

Geen aanrader.... kijk alleen al naar berichtgeving op het...

Geen aanrader.... kijk alleen al naar berichtgeving op het nieuws

michaela

Greenchoice verhoogt de tarieven per 1 oktober zonder de wettelijk verplichte termijn daarvoor in acht te nemen. Andere energiebedrijven hebben besloten hun tarieven niet verhogen per 1 oktober.... Greenchoice verhoogt de tarieven per 1 oktober zonder de wettelijk verplichte termijn daarvoor in acht te nemen. Andere energiebedrijven hebben besloten hun tarieven niet verhogen per 1 oktober. Topman Coen de Ruiter van Greenchoice wil er niet op reageren.

Paul Burgers

Schande dat jullie niet per 1 november de tarieven aanpassen

Marco Van Den Boogert

Geld verdienen is logisch maar ik word als klant genaaid. Ik betaal de prijs tekorten voor hen die in een langdurig vast contract zitten. Salderen op maandbasis en een belachelijk lage... Geld verdienen is logisch maar ik word als klant genaaid. Ik betaal de prijs tekorten voor hen die in een langdurig vast contract zitten. Salderen op maandbasis en een belachelijk lage terugleveringsvergoeding. Mijn groene investering in panelen en warmtepomp worden nu door Greenchoice de slechtste investering ooit. Ik verdien het nooit meer terug. Oké. Goed voor het milieu en maar niet voor mijn portomonee. Ik probeer over te sluiten maar dat lijkt onmogelijk. Greenchoice maakt nmm. machtsmisbruik van die situatie

EJ

Ik wilde bezwaar aantekenen tegen tariefverhoging per 1 oktober. Zeer teleurstellend dat Greenchoice de wet bewust overtreedt. Er is geen emailadres te vinden op de website. Ik heb bezwaar nu in... Ik wilde bezwaar aantekenen tegen tariefverhoging per 1 oktober. Zeer teleurstellend dat Greenchoice de wet bewust overtreedt. Er is geen emailadres te vinden op de website. Ik heb bezwaar nu in contactformulier op site geplakt. Benieuwd of Greenchoice echt gaat terugbellen.

Vd meer

Als enige je niet aan de wet houden schaam je!

Bv

Schandalig dat er groene energie wordt geleverd voor woekerprijzen gebaseerd op de gasprijzen. Daarnaast bizar dat Greenchoice zich niet wenst te houden aan de 30 dagen termijn voor... Schandalig dat er groene energie wordt geleverd voor woekerprijzen gebaseerd op de gasprijzen. Daarnaast bizar dat Greenchoice zich niet wenst te houden aan de 30 dagen termijn voor tariefwijziging.
Ben zeer teleurgesteld in Greenchoice!

Koen

Woekerwinsten draaien over de ruggen van de burgers. Niet aan de wet houden, walgelijk bedrijf.

Roes

Mega prijsverhoging waardoor ze de duurste zijn geworden, ook met stroom wat bij hun duurzaam opgewekt zou zijn en dus niet met duur gas. Net een nieuwsbrief ontvangen waarin ze zich op de borst... Mega prijsverhoging waardoor ze de duurste zijn geworden, ook met stroom wat bij hun duurzaam opgewekt zou zijn en dus niet met duur gas. Net een nieuwsbrief ontvangen waarin ze zich op de borst slaan dat ze een sociaal incassobeleid hebben terwijl ik een dreigbrief krijg van Stedin dat ik contractloos ben door een fout aan de kant van GC, vanwege een bedrag van een paar tientjes. Betaal het hele jaar al meer dan 600 euro per maand en ga per 1 oktober naar 1100 euro. Blijkt vandaag dat GC mensen langs de deur laat gaan om nieuwe klanten te werven met een 3 jarig contract, met lagere prijzen dan ze hun vaste klanten bieden.