Piet

Over de aanpassingen van termijnbedragen naar een veel hoger bedrag is al veel geschreven. Echter de basis waarover dit gebeurt, het (historisch) gemiddeld jaarverbruik heeft een wezenlijke... Over de aanpassingen van termijnbedragen naar een veel hoger bedrag is al veel geschreven. Echter de basis waarover dit gebeurt, het (historisch) gemiddeld jaarverbruik heeft een wezenlijke denkfout. Op de website is niet uitgelegd hoe dit wordt berekend, maar het zal een gemiddelde zijn over de afgelopen 3 jaar. Denkfout 1. Er wordt geen rekening gehouden met teruggeleverde energie. Denkfout 2, voorbeeld waarom een gemiddelde niet altijd als basis mag dienen: gebruik elektriciteit jaar 2019 2600 kWh, jaar 2020 2100 kWh, jaar 2021 400 kWh . Gemiddelde is 1700 kWh. Het werkelijk zal waarschijnlijk veel lager omdat er maatregelen getroffen zijn die het verbruik fors verminderen. Greenchoice blijft ondanks meldingen echter stug doorrekenen met het historisch verbruik. Misschien eens een keertje wat beter nadenken en een logischere formule gebruiken om toekomstig verbruik in te schatten.
Piet

A

Waardeloos. Bedrag was 144 euro. Werd per 1/7 op flexibel tarief 380 euro (!). Nu per 1/10 730. De gasprijs is vanaf deze zomer gedaald in de markt (!). Greenchoice is bijna 100% duurder dan de rest... Waardeloos. Bedrag was 144 euro. Werd per 1/7 op flexibel tarief 380 euro (!). Nu per 1/10 730. De gasprijs is vanaf deze zomer gedaald in de markt (!). Greenchoice is bijna 100% duurder dan de rest van de markt - Gaat het verder goed daar??

P.M. Janssen

Onbegrijpelijk dat Greenchoice klanten met een aflopend contract gelijkschakelt met nieuwe klanten. Ook onbegrijpelijk dat voor groene stroom van Greenchoice de hoofdprijs gevraagd wordt. De... Onbegrijpelijk dat Greenchoice klanten met een aflopend contract gelijkschakelt met nieuwe klanten. Ook onbegrijpelijk dat voor groene stroom van Greenchoice de hoofdprijs gevraagd wordt. De productiekosten voor groene stroom kunnen nooit zo exorbitant gestegen zijn zou ik denken. Tenslotte: helemaal onbegrijpelijk dat dit bedrijf zo slecht en zo weinig transparant communiceert met zijn klanten.

Jan maarten deurvorst

Wat een rotbedrijf. Chatfunctie eruit
Twee keer meer dan een uur in de wacht en dan opeens wordt de verbinding verbroken.

Nico

Heel veel fraaie woorden van Greenchoice, over Groen, wind- en zonne-energie etc. Ik ben er ingetrapt. Alsof Poetin de wind en zon tegen doet houden. Dit bedrijf laat zijn vaste klanten in de steek... Heel veel fraaie woorden van Greenchoice, over Groen, wind- en zonne-energie etc. Ik ben er ingetrapt. Alsof Poetin de wind en zon tegen doet houden. Dit bedrijf laat zijn vaste klanten in de steek als het er op aankomt. En dan valt ineens ook hun sociale media communicatie stil. Geen uitleg, alleen torenhoge nieuwe tarieven, die onverklaarbaar zijn. Schaamteloos

Jack

"Green"choice...je beste keuze voor groene energie, als je je blauw wilt betalen aan energie..
Lekker bezig.. Bluechoice!

Ver weg blijven van dit bedrijf.

Perry

Ik was best tevreden bij GC, kreeg een aanbod 2 maanden geleden, door mijn eigen schuld te laat gereageerd, nu zit Ik en denk vele anderen diep in de shit.
Greenchoice berekend nu dus de...
Greenchoice berekend nu dus de hoofdprijs voor levering gas en elektriciteit, ga dus van ongeveer €50 (Gas en Elektra) naar €245 in een erg goed geïsoleerd appartement.
Maar liefst bijna €4 per kuub gas, en meer dan een Euro per kilowatt, schurken zijn het, groene stroom is goedkoop, terwijl de prijzen ook (voor) lager zijn dan dat ze geweest zijn.

Jack

Idiote prijzen hanteren voor als je al klant bent..
1,04 voor een Kw aan stroom. Lekker "groen" bezig met van alles.
Dikke afrader. Binnenkort zullen er vast veel gaan overstappen vanuit...
Idiote prijzen hanteren voor als je al klant bent..
1,04 voor een Kw aan stroom. Lekker "groen" bezig met van alles.
Dikke afrader. Binnenkort zullen er vast veel gaan overstappen vanuit Geenchoice.

Roy Lommers

Graaiers, oplichters! Onbereikbare klantenservice.

N

Zeer slecht, trouwe klanten krijgen niks. Alleen grote verhoging. Zo gauw als het kan zijn wij weg en komen nooit meer terug.