Danny

Top nog 2jaar aan mijn vast contract voor nog geen 0,85€ per kuub gas
Zo blij dat ik vorig jaar october de overstap heb gemaakt

Chiel

Ik had een jaarcontract die in juli dit jaar afliep, in juni ontving een een verlengvoorstel voor 6 maanden.

Deze wilde ik accepteren, echter de link werkte niet. Na 3x per mail contact...

Deze wilde ik accepteren, echter de link werkte niet. Na 3x per mail contact te hebben gehad is een nieuwe link toegestuurd waarmee ik het voorstel accepteerde. Toen ik 2 maanden later inlogde zag ik dat ze niet voor 6 maar 3 maanden hadden verlengd.

Navraag leerde dat dit een fout zou zijn omdat tussen de 2de en 3de contact poging de prijzen waren verhoogd en daardoor de termijn van verlengen verkort (een nogal vaag verhaal). De klantenservice medewerker kwam er ook niet helemaal uit en zou het uit laten zoeken. 2 dagen later komen ze terug; nee u heeft het voorstel niet geaccepteerd?? Terug luisteren naar de uitleg van hun medewerker kon niet, want dat gebeurd alleen voor ‘trainingsdoeleinden..’

Kortom, daar zit je dan, ze proberen om onder voor hun ongunstige energie contracten uit te komen door de bewijslast om te draaien en te ontkennen dat ze iets hebben gezegd. Het zijn oplichters

Erna Buist

Ik zit al jaren bij Greenchoice en ben dik tevreden!

Dziubka

Beste medewerkers van Greenchoice, ik ben al 10 jaar een tevreden klant van jullie, dus... gaan jullie het niet verpesten, he?

Reactie Greenchoice:

Dat waren we niet van plan, Dziubka ;-). Wat mooi om te lezen dat je al zo lang klant van ons bent, bedankt daarvoor! Dan heb je een hoop veranderingen meegemaakt. Een daarvan is het spaarprogramma... Dat waren we niet van plan, Dziubka ;-). Wat mooi om te lezen dat je al zo lang klant van ons bent, bedankt daarvoor! Dan heb je een hoop veranderingen meegemaakt. Een daarvan is het spaarprogramma Samen Greenchoice, waar we je voor de zekerheid nog even op wijzen: https://www.greenchoice.nl/spaarprogramma/. Want het zou zonde zijn als je nog niet meedoet!

Jaro duister

Mijn ervaring met green choice zon is de meest onprettige ervaring die ik ooit heb gehad met een bedrijf. Ze laten je wachten. Komen afspraken niet na. Blijven rekeningen sturen terwijl een bedrag... Mijn ervaring met green choice zon is de meest onprettige ervaring die ik ooit heb gehad met een bedrijf. Ze laten je wachten. Komen afspraken niet na. Blijven rekeningen sturen terwijl een bedrag is overeengekomen en betaald. Maar helaas. Nooit geen zaken mee doen.

Beste Jaro,
Beste Jaro,
Wat jammer om te lezen dat je onze service als onprettig hebt ervaren. Daar brengen we graag verandering in. Uit het feit dat je betaalherinneringen blijft ontvangen, maken we op dat in onze administratie een ander bedrag genoterd staat dan jij zou willen. Het is geen probleem om dit te laten wijzigen. Dit zou iedere klantenservicemedewerker voor je moeten kunnen regelen. Dat dit bij jou niet gebeurd is, verbaast ons. We willen je daarom vragen om via klachten@greenchoice.nl contact met ons op te nemen. Dan lossen we dit graag snel voor je op.

Ronald

Beste Energieleverancier die ik ken. Fijne medewerkers die kennis van zaken hebben en de tijd nemen voor je. Een klantenservice die goed bereikbaar is en de tijd neemt voor z'n klanten.

RGB Everts

Vwb mijn eerdere slechte beoordeling op de website ; Bob van Greenchoice reageert , als spindoctor , daarop door er een draai aan gegeven; niet in te gaan op de suggestie van GC dat ik sjoemel met... Vwb mijn eerdere slechte beoordeling op de website ; Bob van Greenchoice reageert , als spindoctor , daarop door er een draai aan gegeven; niet in te gaan op de suggestie van GC dat ik sjoemel met de meter en het voor te stellen dat het impliciet aan mij ligt ligt , “ik had het zelf kunnen aanpassen “terwijl ik het tegenovergestelde waar is , dat GC zich bedient van dit spindoctors en werkwijze om zo het beeld van GC positief te houden is bedroevend voor een bedrijf dat zich van oorsprong als voor de goede zaak profileerde , dat verwacht je niet , het bedrijf lijkt mij af te glijden naar een “ gladde energiemaatschappij” het wachten is nu op een fatsoenlijke reactie van directie , hopelijk gaan die eens met de bezem door dit soort afdelingen

Klaver

Zojuist kunnen zien via internet bankieren wat jullie van onze bankrekening af hebben gehaald. Eind juni overstap gemaakt naar jullie, jullie zijn op geen enkele manier te bereiken. telefonisch heel... Zojuist kunnen zien via internet bankieren wat jullie van onze bankrekening af hebben gehaald. Eind juni overstap gemaakt naar jullie, jullie zijn op geen enkele manier te bereiken. telefonisch heel erg moeilijk. Krijg je iemand aan de telefoon die ervoor zal zorgen dat iemand van de IT afdeling contact op zal nemen. Gebeurd het vervolgens niet, nu al een wat weken geleden, chat is ook computer gestuurd, schiet ook niet op. Via whats app wel onze meterstanden door kunnen geven, maar nog steeds kan ik mijn gegevens, account niet inzien. Terwijl, jullie sturen mails met links om aan te klikken over jaar verslagen, om een enquete in te vullen. Dat lukt allemaal wel, maar een toegestuurde link om mn eigen gegevens in te zien en beyeren om vervolgens nu via mn bankrekening te zien dat het maandbedrag hoger is als zou zijn. Tot 12.00 bereikbaar zijn om mails te beantwoorden klopt trouwens ook niet. Want totaal geen reactie gehad van mn mail dik 2 weken terug.

Riekje Hoffman

Greenchoice heeft kennelijk haar gegevens niet opboorde. Een week of twee vroegen ze me de meterstanden door te geven voor de jaar nota. Keurig bedankje dat ik dat gedaan. Krijg ik vandaag weer een... Greenchoice heeft kennelijk haar gegevens niet opboorde. Een week of twee vroegen ze me de meterstanden door te geven voor de jaar nota. Keurig bedankje dat ik dat gedaan. Krijg ik vandaag weer een verzoek om mijn meterstand door te geven.
Ik wil wel eerst weten waarom. Bevalt de stand niet? Deugt de inbox niet ?

RGB Everts

Heel slecht , sedert mei 2022 heb ik een warmtepomp , van het gas af dus , mijn contract liep in mei af , dus net op tijd ,

greenchoice brengt nu bij mij middels incasso een voorschot in...

greenchoice brengt nu bij mij middels incasso een voorschot in rekening gebaseerd op het gas verbruik van vorig jaar en nieuw tarief , drie keer zo hoog dus , terwijl ik vanaf mei 2022 met zonnepanelen netto per maand terug krijg ipv dat ik moet betalen ,!!!

per telefoon onbereikbaar , via chatbot de meest rare reactie , uiteindelijk nog een reactie van een anonieme medewerker via de chat , die suggereert dat ik mogelijk zelfs knoei met de gas afsluiting , wat een organisatie dan heb je je klanten service wel heel slecht voor elkaar , dus resteert niet anders dan contract opzeggen en geld terugvorderen via de rechtsbijstand arag

Beste RGB Everts,
Beste RGB Everts,
Het klopt dat bij de automatische berekening van je termijnbedrag gekeken wordt naar eerder verbruik, maar aanpassing van dit automatisch berekende termijnbedrag is geen enkel probleem. Terugvordering via een rechtsbijstandsverzekering is niet nodig. Je kunt reageren op het Whatsapp-bericht dat je ontvangen hebt of het bedrag via je Mijn Greenchoice-account zelf wijzigen.