Didi S.

Klant staat niet centraal, slechte communicatie en verhogen regelmatig de prijzen. Ook hadden ze vriendenkorting beloofd maar nooit iets van gehoord...

Nvt

Al jaren bij greenchoice. Deze week op een zeer hondse manier behandeld door een medewerkster. Niet voor rede vatbaar. En op het laatst verbrak ze de verbinding. Een schande. Graag zou ik deze... Al jaren bij greenchoice. Deze week op een zeer hondse manier behandeld door een medewerkster. Niet voor rede vatbaar. En op het laatst verbrak ze de verbinding. Een schande. Graag zou ik deze medewerkster ontslaan. Geen visitekaartje voor dit bedrijf.

Jeroen

Super tevreden, ik krijg wel altijd snel antwoord via WA, en altijd vriendelijk en snel geholpen. En ik ben superblij met het vaste tarief voor 3 jaar die we kregen aangeboden begin dit jaar. Dus... Super tevreden, ik krijg wel altijd snel antwoord via WA, en altijd vriendelijk en snel geholpen. En ik ben superblij met het vaste tarief voor 3 jaar die we kregen aangeboden begin dit jaar. Dus gelijk vastgezet, gelukkig zitten wij nu niet in de energie ellende.

DeBaatjes

Goed, maar Qurrent was beter.

Bert van der Weij

Klantenservice niet bereikbaar. Whatsapp wordt niet afgehandeld. Geen mail adres om te communiceren.
10 dagen vooraf de tariefsverhoging communiceren, terwijl wettelijk 30 dagen verplicht is. En de arrogantie dat het 10 de interne richtlijn is. Gewoon een mailtje naar alle klanten dan is het probleem klaar (…) Wat een slechte club geworden.

Eric

Heb vandaag geprobeerd te bellen, niet te doen. Robot is nog dommer als een mug.

Jan

Dit is gewoon crimineel. Het grootste gedeelte van de energie wordt door Greenchoice groen opgewekt. Deze prijs is niet gestegen, maar toch zijn Greenchoice tarieven nu de hoogste van alle energie... Dit is gewoon crimineel. Het grootste gedeelte van de energie wordt door Greenchoice groen opgewekt. Deze prijs is niet gestegen, maar toch zijn Greenchoice tarieven nu de hoogste van alle energie maatschappijen. En op dit moment kun je niet overstappen.

Hans

Een zogenaamd Groene leverancier met oog voor haar klanten. Echter nu de duurste van alle leveranciers en levert de groene stroom die zelf opgewekt is voor de hoofdprijs door aan haar vaste klanten.... Een zogenaamd Groene leverancier met oog voor haar klanten. Echter nu de duurste van alle leveranciers en levert de groene stroom die zelf opgewekt is voor de hoofdprijs door aan haar vaste klanten. Geen groene gedachte. Maar in deze huidige markt hebben we G(r)eenchoice!

Reactie Greenchoice:

Goedemiddag Hans, bedankt voor je feedback. Ik begrijp je ergernis helemaal.
Goedemiddag Hans, bedankt voor je feedback. Ik begrijp je ergernis helemaal.
In de energiemarkt bepaalt de duurste energiebron de marktprijs. Op dit moment is dat de prijs voor stroom uit gascentrales. Duurzame energiebronnen zijn inderdaad goedkoper, maar er is helaas nog te weinig duurzame energie om aan de totale vraag te voldoen. De prijs van alle goedkopere vormen van stroom, waaronder wind- en zonnestroom, volgt dus nog steeds de prijs van fossiele energie.
Daarom is het zo belangrijk om te blijven investeren in duurzame energie. Want zolang fossiele energiebronnen nog steeds de overhand hebben in onze energievoorziening, bepalen die bronnen de prijs voor stroom. En dus ook de prijs die wij betalen om energie in te kopen voor onze klanten.

Michelle Visser

Als je moet bijbetalen is de jaarnota binnen 5 werkdagen klaar. Heb je minder verbruikt dan krijg je de jaarnota na 6 weken nog niet.

Reactie Greenchoice:

Goedemiddag Michelle, bedankt voor je feedback! Wanneer je je nota krijgt, ligt niet aan of je wat terugkrijgt of bijbetaalt, maar aan hoe veel nota's we in totaal moeten opmaken. We zijn als... Goedemiddag Michelle, bedankt voor je feedback! Wanneer je je nota krijgt, ligt niet aan of je wat terugkrijgt of bijbetaalt, maar aan hoe veel nota's we in totaal moeten opmaken. We zijn als leverancier wettelijk verplicht om binnen zes weken je jaarnota naar je te sturen. Duurt het toch langer? Dan kan je altijd contact opnemen met ons. Wij lossen dit voor je op.

Marco

Wat jammer dat ik geen 0 kan geven.
Bij greenchoice zijn het simpelweg graaiers die misbruik maken van de situatie waar we nu in zitten:
- Hun tarieven zijn de hoogste in Nederland. Wat jammer dat ik geen 0 kan geven.
- Hun tarieven zijn de hoogste in Nederland.
- Vaste klanten betalen net zoveel als nieuwe klanten
- Zonneschijn en windkracht is duurder geworden. Jaja, die Poetin kan daarvoor zorgen.

Daarnaast vinden ze het normaal om, tegen de wet, slechts 10 dagen voor een prijsverhoging de nieuwe tarieven rond te sturen (100% verhoging) waardoor ik simpelweg niet over kan stappen naar een andere leverancier als ik dat zou willen.

Echt jammer dat ik die 0 niet kan geven want met een 1 krijgen ze simpelweg veel te veel credits!