Kevin

Slechte kwaliteit service en facturering. wij moeten betalen binnen een gestelde periode maar zij mogen er 3 weken over doen om een IT probleem op te lossen waardoor je nog steeds je eindnota niet... Slechte kwaliteit service en facturering. wij moeten betalen binnen een gestelde periode maar zij mogen er 3 weken over doen om een IT probleem op te lossen waardoor je nog steeds je eindnota niet hebt ontvangen, laat staan dat het daarna nog uitbetaald moet worden. Had hem al eind augustus moeten krijgen maar nog steeds niet.

Ik raad het dus iedereen aan om NIET voor greenchoice te kiezen

Arthur

Greenchoice was altijd bereikbaar, maar dat is blijkbaar volledig voorbij.
Greenchoice was altijd bereikbaar, maar dat is blijkbaar volledig voorbij.
Bij andere energiemaatschappijen gaan de tarieven voor vaste klanten wel flink omhoog, maar dan zit die vaste klant met de helft van de tarieven van die van Greenchoice. Het prijsplafond gaat niets veranderen aan dit beleid en eigenlijk lijkt het erop dat Greenchoice in de problemen zit, want zo als ze nu met vaste klanten omgaan... kan echt niet.

Kevin van den Bos

Wat een gigantisch kut bedrijf zijn jullie zeg! Ik had in Augustus al mijn nota moeten ontvangen, echter tot op heden nog steeds niet! Allemaal toezeggingen worden mij gedaan en elke keer gebeurt... Wat een gigantisch kut bedrijf zijn jullie zeg! Ik had in Augustus al mijn nota moeten ontvangen, echter tot op heden nog steeds niet! Allemaal toezeggingen worden mij gedaan en elke keer gebeurt het niet. Telefonisch van het kastje naar het muurtje gestuurd. Kreeg ik gisteren eindelijk wat hoop en dacht bel vandaag voor de status ervan, blijkt dat dat ook weer helemaal niet klopt en dat er dus nogsteeds niets klaar staat. Hoe moeilijk kan het zijn om een f****** nota te maken!

Koyc

Vandaag heeft Greenchoice de nieuwe variable tarieven aangekondigd. Zowel de tarieven voor gas als elektra zijn gigantisch gestegen, wat echter opmerkelijk is, is dat alleen het teruglevertarief... Vandaag heeft Greenchoice de nieuwe variable tarieven aangekondigd. Zowel de tarieven voor gas als elektra zijn gigantisch gestegen, wat echter opmerkelijk is, is dat alleen het teruglevertarief elektra, voor overproductie zonneenergie, dat Greenchoice aan klanten betaalt en doorverkoopt aan andere klanten, onveranderd is. Kortom ze leveren dure energie, maar betalen dit er zelf niet voor. Kan iemand dit uitleggen?!?
Schone energie en verduurzaming leveren niets op en je wordt als klant dubbel benadeeld.
#greenchoice

De Weert

Superslecht! Net nieuwe tarieven voor vanaf oktober ontvangen. Asociaal hoog, voor gas meer dan een euro hoger dan bij Vattenfall. Ik ga 3,44 per kuub betalen bij Greenchoice terwijl ik al jaren... Superslecht! Net nieuwe tarieven voor vanaf oktober ontvangen. Asociaal hoog, voor gas meer dan een euro hoger dan bij Vattenfall. Ik ga 3,44 per kuub betalen bij Greenchoice terwijl ik al jaren klant ben. Meer dan een euro voor (groene) stroom! Hoezo groen? Dat hoeft toch niet zoveel te kosten?? Greenchoice bedankt, 1e beste mogelijkheid neem ik afscheid van jullie. Zo, moest even klagen.

Oscar

Sinds het iets lastiger is qua energie komen ze er niet meer uit. Rekeningen zijn vaag en klantenservice onbereikbaar. Uiteraard hebben ze een chat die dag en nacht actief is en uiteraard werkt dat... Sinds het iets lastiger is qua energie komen ze er niet meer uit. Rekeningen zijn vaag en klantenservice onbereikbaar. Uiteraard hebben ze een chat die dag en nacht actief is en uiteraard werkt dat voor geen meter. Echt een bedrijf wat je kunt missen!

Dennis

Zonnepanelen via veh en minimaal 8-12 maanden wachten. Afspraken niet na kunnen komen die met veh zijn gemaakt. En dan niet het fatsoen om normaal te reageren. Het is geen eens 1 ster waard.

Henk

2x half uur in de wacht gestaan, niemand. Dan maar WhatsApp, 10 berichten geplaatst. Weer niemand. Vroeger vond ik Greenchoice de beste klantenservice hebben, je kreeg altijd iemand aan de lijn. Nu... 2x half uur in de wacht gestaan, niemand. Dan maar WhatsApp, 10 berichten geplaatst. Weer niemand. Vroeger vond ik Greenchoice de beste klantenservice hebben, je kreeg altijd iemand aan de lijn. Nu is de goede service verdwenen.

Mark Faro

Ik heb echt zeer slechte ervaring met greenchoice want geld afhalen kunnen ze wel terwijl we nog geld van hun te goed hebben en dan duurt het ineens 4 weken om een jaarnota op te maken terwijl het... Ik heb echt zeer slechte ervaring met greenchoice want geld afhalen kunnen ze wel terwijl we nog geld van hun te goed hebben en dan duurt het ineens 4 weken om een jaarnota op te maken terwijl het eerder gelijk verrekend werd. Grootste onzin ooit dat ze zeggen dat het altijd zo ging. Want als ik bij moest betalen was waarschijnlijk mijn jaarnota binnen 2 dagen berekend en gelijk in de maandbedrag meegenomen.

Bloemhof

Goed bereikbaar en goede service! Altijd bereidt om mee te denken voor oplossingen. Heel tevreden, nooit geen behoefte om over te stappen!