Dennis

Schandalig hoe Greenchoice met vaste klanten omgaat. Plotseling de tarieven 2x duurder maken een maand voor het prijs plafond. Harken heet dat!

Stoki

Zeer teleurgesteld en kwaad over de schandalige verhoging, gefeliciteerd jullie plaats in de top 3 met de hoogste tarieven van nederland!! En dit 2 weken vantevoren aankondigen ….? Schandelijk!

Michelle

Verhoging van tarieven zonder de wettelijke termijn in acht te nemen.

Arnold

Schandalige verhoging van de prijzen per 1 oktober. Daarmee worden ze de duurste aanbieder van NL. Dit terwijl je al zo lang klant bent. Ook nog eens te laat aangekondigd... Als Greenchoice zo groen... Schandalige verhoging van de prijzen per 1 oktober. Daarmee worden ze de duurste aanbieder van NL. Dit terwijl je al zo lang klant bent. Ook nog eens te laat aangekondigd... Als Greenchoice zo groen zou zijn zou je verwachten dat zij het goedkoopste zouden zijn aangezien zon en wind niets met een oorlog te maken hebben...

Liefst stap ik over...

Robert

Bizarre prijsstijging, mijn tarieven gaan per 1 oktober 50% omhoog, ongekende tarieven en (één van de) duurste in Nederland.

A.Kok

Tot mijn zeer grote verbazing kom ik deze week 2 dingen te weten...nr.1: nooit geweten dat Eneco 30% van de aandelen bij Greenchoice heeft. Dat is best véél, hoe beïnvloedt dit Greenchoice? Totaal... Tot mijn zeer grote verbazing kom ik deze week 2 dingen te weten...nr.1: nooit geweten dat Eneco 30% van de aandelen bij Greenchoice heeft. Dat is best véél, hoe beïnvloedt dit Greenchoice? Totaal geen vertrouwen hierin. Zeker toen de prijsverhoging bekend werd, nr.2 dus...ik was altijd erg trots op Greenchoice en klant sinds 16 jaar. Maar nu zie ik, dankzij de media, dat we meer gaan betalen dan een klant bij Vattenfall. Dan het tijdstip dat de prijs verhoogt word vlak voor 1 november, wat is dit voor mentaliteit? Gelukkig is er zoiets als een ACM. En erg jammer dat dit bij Greenchoice moet gebeuren! En zo worden we uiteindelijk door alle energiemaatschappijen genaait!!!
Zou ik jullie aanbevelen? Ik weet het niet meer!
A.Kok

C. Versluis

Zeer slecht en onbetrouwbaar

Katherine Daykin

Heb maar 1 jaar bij Greenchoice gezeten, daar laat ik het ook bij. Niet alleen wordt de rekening verviervoudigd, binnen tien dagen, Ik heb daarbij ook al drie dagen geen contact kunnen krijgen met... Heb maar 1 jaar bij Greenchoice gezeten, daar laat ik het ook bij. Niet alleen wordt de rekening verviervoudigd, binnen tien dagen, Ik heb daarbij ook al drie dagen geen contact kunnen krijgen met ze, om het daar over te hebben. Behalve een schamele; 'oh sorry, je bericht is na 24 uur gewist, jammer! Wilde je eigenlijk nog wat?' geautomatiseerde whats app. Die ik inmiddels drie keer heb ontvangen terwijl de tijd voortkruipt richting onbetaalbaarheid.

Houterman

Duurste van NL! Absurde tarieven en te laat gecommuniceerd

P

Zakkenvullers. Sinds wanneer is de wind duurder geworden? Ok, kan me voorstellen dat er extra kosten zijn om het om te zetten. Maar ineens nog duurder dan grijze stroom?! Als mijn contract afloopt,... Zakkenvullers. Sinds wanneer is de wind duurder geworden? Ok, kan me voorstellen dat er extra kosten zijn om het om te zetten. Maar ineens nog duurder dan grijze stroom?! Als mijn contract afloopt, ben ik hier weg!