Anne Engel

Bijzonder onbetrouwbaar

Jamie

Belachelijke energieprijzen! Vragen het meeste van alle energieleveranciers. Mij zijn ze kwijt als klant wanneer het weer mogelijk is.

jasper van der stel

Stelletje uitzuigers, 'groen' misbruiken om gewoon groot geld te verdien. bahbahbah.

B. Dyson

Zeer slecht, trouwe klanten krijgen niks. Alleen grote verhoging. Zo gauw als het kan zijn wij weg en komen nooit meer terug.

Almi

Hoogste energietarieven van Nederland voor vaste klanten!! Kennisgeving van verhoging tarieven 12 dagen vooraf verstuurd. Klantenservice onbereikbaar.

Anne

Wat een waardeloze klantenservice. Via Whatsapp krijg je na 1 dag doodleuk te hiren dat ze je niet kunnen helpen. Telefonisch zijn zeniet bereikbaar. En op een ingdiende krijg je ook geen reactie.... Wat een waardeloze klantenservice. Via Whatsapp krijg je na 1 dag doodleuk te hiren dat ze je niet kunnen helpen. Telefonisch zijn zeniet bereikbaar. En op een ingdiende krijg je ook geen reactie. De prijs wordt gewoon een paar dagen voor de verhoging zonder uitleg, verdubbeld. Je kunt niets doen. Zo snel mogelijk overstappen want dit heeft niets met groene energie te maken!o

Armand

Deze was altijd goed maar nu ze de regels van de ACM overtreden en niet 30 dagen van tevoren klanten inlichten over prijsverhogingen begin ik toch zeer ontevreden te worden.

JF

Duurste strom en gas van nederland (lekker groen bezig, not). Houden zich niet aan de wet en voelen zich ook nog in het recht.

Smit

Vandaag hebben Vattenfall en Essent besloten de tarieven niet te verhogen per 1 oktober. Ik ben klant bij Greenchoice en ben zwaar teleurgesteld dat zij hun poot nu stijf houden. Als ze... Vandaag hebben Vattenfall en Essent besloten de tarieven niet te verhogen per 1 oktober. Ik ben klant bij Greenchoice en ben zwaar teleurgesteld dat zij hun poot nu stijf houden. Als ze daadwerkelijk tarieven gaan verhogen per 1 oktober en niet voorbeeld van de andere volgen, ga ik zodra dit kan, mijn abonnement bij Greenchoice opzeggen. En hoop dat heel veel klanten dit gaan doen, dan zullen ze voelen wat ze hebben gedaan en betalen de prijs voor hun gedrag. Ze zullen veel klanten verliezen en het zal ze meer geld gaan kosten dan ze beseffen.