Luisa

Super slecht, jullie houden je niet aan de 30 dagen informeren zoals in de wet staat. Alle andere leveranciers zoals eneco, energie direct en fattenval hadden dit ook niet gedaan maar zijn hierop... Super slecht, jullie houden je niet aan de 30 dagen informeren zoals in de wet staat. Alle andere leveranciers zoals eneco, energie direct en fattenval hadden dit ook niet gedaan maar zijn hierop terug gekomen na alle klachten, ZOALS HET HOORT. Greenchoice kom je klanten te gemoet, anders gaan jullie een hoop klanten verliezen, onder andere mij!

Sietske

Was jarenlang tevreden. Maar dit jaar, sinds overstappen in praktijk onmogelijk is geworden, opeens de hoogste variabele tarieven. En nu per 1/10 helemaal. 3,44 voor gas en 1,04 voor stroom. Is... Was jarenlang tevreden. Maar dit jaar, sinds overstappen in praktijk onmogelijk is geworden, opeens de hoogste variabele tarieven. En nu per 1/10 helemaal. 3,44 voor gas en 1,04 voor stroom. Is jullie inkoopafdeling zoveel slechter dan die van andere leveranciers dat jullie nu al 3 kwartalen precies op het verkeerde moment (lees op het hoogste punt van de gasprijzen) inkopen?

H. Petermeijer

Al jaren klant bij Greenchoice, tot vorige week naar grote tevredenheid. De opstelling tov de tariefsverhogingen per 1 oktober vinden wij onbegrijpelijk, Essent en Vattenfall hebben aangegeven dat... Al jaren klant bij Greenchoice, tot vorige week naar grote tevredenheid. De opstelling tov de tariefsverhogingen per 1 oktober vinden wij onbegrijpelijk, Essent en Vattenfall hebben aangegeven dat zij voorlopig tot uitstel overgaan.
Wij verwachten van uw bedrijf dat op de website reclame maakt met het predicaat “Meest klantvriendelijk energieleverancier” eenzelfde houding.

Janny

Het is godsgeklaagd bij Greenchoice. Op dit moment de duurste energieleverancier. Qua gas zo'n €1,50 duurder dan bijv. Vattenfall of Essent; stroom (lekker hoor groene stroom) ook 2x zo duur dan... Het is godsgeklaagd bij Greenchoice. Op dit moment de duurste energieleverancier. Qua gas zo'n €1,50 duurder dan bijv. Vattenfall of Essent; stroom (lekker hoor groene stroom) ook 2x zo duur dan eerder genoemde maatschappijen. Kennelijk nog teveel mensen met een vast contract, zodat ze de andere klanten dat op moeten hoesten. Zodra het kan, ben ik weg en er zullen wss velen volgen. Vervelende is ook dat je geen contact kunt krijgen. Qua telefoon kom je er gewoon niet doorheen en via de mail is niet mogelijk. Het is gewoon ronduit schandalig zoals ze daar met klanten omgaan.

Remco

Wat begon als een goed huwelijk eindigt in een nachtmerrie. App verbruik werkt totaal niet meer goed. Wachttijden om de klantenservice te bereiken zijn een drama. 31 januari 2023 neem ik echt... Wat begon als een goed huwelijk eindigt in een nachtmerrie. App verbruik werkt totaal niet meer goed. Wachttijden om de klantenservice te bereiken zijn een drama. 31 januari 2023 neem ik echt afscheid na vele trouwe jaren. De groene gedachte is al lang niet meer. Graaien naar geld is hun moto geworden.

C

Beetje jammer dat Greenchoice als een van de enige energie maatschappijen vasthoudt aan de tariefverhogingen vanaf 1 oktober. En niet vanaf 1 november wanneer het energie plafond ingaat. Daar houden... Beetje jammer dat Greenchoice als een van de enige energie maatschappijen vasthoudt aan de tariefverhogingen vanaf 1 oktober. En niet vanaf 1 november wanneer het energie plafond ingaat. Daar houden de anderen zich wél aan. Ook gaan de tarieven veel verder omhoog dan bij de meeste andere energie maatschappijen. Verder heeft Greenchoice dit pas 2 weken voor 1 oktober gecommuniceerd. Wettelijk gezien zou dit 30 dagen van tevoren moeten zijn. Ondanks dit alles blijven ze stug bij hun standpunt. Erg jammer Greenchoice, ik was een tevreden klant maar door deze houding ben je mij in elk geval kwijt.

A.M.J.Nootebos

Mijn ervaringen zijn sterk gevarieerd. Greenchoice heeft het groen hoog in het vaandel, maar het begrip voor klanten is onder het vriespunt. Enige tijd geleden werd ik onder bedreiging van... Mijn ervaringen zijn sterk gevarieerd. Greenchoice heeft het groen hoog in het vaandel, maar het begrip voor klanten is onder het vriespunt. Enige tijd geleden werd ik onder bedreiging van afsluiting gedwongen om voor een aantal KWh's een exorbitant bedrag te betalen. Nu laat Greenchoice zich van zijn allerslechtste kant zien door een gigantische tariefsverhoging door te voeren. Dit gedrag is ronduit asociaal en mogelijk crimineel. Wat mij betreft mag de minister deze firma aanklagen en terugfluiten en ga ik mij afvragen of er een energieleverancier te vinden is die meer compassie heeft met haar klanten.

Hans

Klantenservice zo goed als onbereikbaar. Afspraak over termijnbedrag wordt niet nagekomen. Green Choice is blijkbaar stuk onbetrouwbaarder geworden.

Herman

Ik dacht is zit bij een maatschappij die groene energie levert . Vanaf het begin. Wat blijkt nu, nee dat doen ze niet met andere woorden leugenaars. Nu dat de energie zo duur is staan ze bovenaan in... Ik dacht is zit bij een maatschappij die groene energie levert . Vanaf het begin. Wat blijkt nu, nee dat doen ze niet met andere woorden leugenaars. Nu dat de energie zo duur is staan ze bovenaan in de lijst. Ze zijn de duurste Groene energie , zon en en wind zijn gratis behalve de molens en panelen. Zolang greenchoice al bezig is zijn er heelveel van deze opwekking al gratis. Met andere woorden de terug vedientijd is al verstreken. Zo zie je maar al de directeuren en de managers daaronder zijn de grootste verspilling in kosten. BV Vattenval, Essent, Deltaenergie, Greenchoice enz. En al die directeuren en managers, wat een verspilling. Terug naar een nusts bedrijf met een balkenende norm.
Dus heel snel weer naar vroege (nuts bedrijven) en niet het geld naar het buitenland. Vroeger was zo slecht nog niet. ;-)
Hier in Frankrijk 18,4 cent hoog tarief en 13,8 cent laag tarief.

Ook greenchoice zijn witte boorden dieven. Verschuilen achter???

Groet,