mevrouw Pellis

Mijn ervaring met Greenchoice is goed

heer spiering

Duidelijke communicatie

Doesburg

Ik heb al vier jaar energie van Greenchoice en ik heb nooit problemen. De maandelijkse informatie over mijn gebruik is superhelder!

Peter Kanders

Duidelijk goede info

mevrouw

Goede ervaring met Greenchoice ook na een verhuizing geen enkel probleem.

Jmp van Laarhoven

Goede indruk

Meijer

Heel plezierig telefonisch geholpen

heer

Goed alleen jammer mijn kontrakt is binnenkort afgelopen en moet zo het dubbele betalen

NikkiJ

Ik vind het fijn dat de site een overzichtelijk overzicht biedt van mijn verbruik per maand (en in vergelijking met vorige jaar). De informatie is duidelijk. Het aanbod is scherp. Ik vind het... Ik vind het fijn dat de site een overzichtelijk overzicht biedt van mijn verbruik per maand (en in vergelijking met vorige jaar). De informatie is duidelijk. Het aanbod is scherp. Ik vind het positief dat er aandacht is voor het herplanten van bomen (alleen vraag ik me af of het echt gedaan wordt) en door elke maand wat je stroom/gas afneemt krijg je punten die je in een duurzame shop kunt inwisselen. Hier staan vaak leuke, groene, duurzame nieuwe initiatieven op! Al met al zeer tevreden.

Reactie Greenchoice:

Leuk om te horen dat je waardeert wat we aanbieden aan inzicht in je verbruik en ook blij bent met ons spaarprogramma! Wat betreft die bomen: die worden écht geplant. Je leest er hier meer over:... Leuk om te horen dat je waardeert wat we aanbieden aan inzicht in je verbruik en ook blij bent met ons spaarprogramma! Wat betreft die bomen: die worden écht geplant. Je leest er hier meer over: https://www.greenchoice.nl/over-ons/bosprojecten/.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice