René van Druten

Telefonisch contact krijgen is dramatisch, er wordt duidelijk bezuinigd op het aantal telefonistes (is kennelijk een nieuw ontdekt verdienmodel bij grote bedrijven, want je komt dit vaker tegen)... Telefonisch contact krijgen is dramatisch, er wordt duidelijk bezuinigd op het aantal telefonistes (is kennelijk een nieuw ontdekt verdienmodel bij grote bedrijven, want je komt dit vaker tegen) Daarnaast kan je vrij uitvoerig je nieuwe contract bespreken, welke dan vervolgens verkeerd wordt geregistreerd met een veel te hoog termijn bedrag als gevolg. Ga ze dan maar eens bellen............ "vanwege grote drukte kunnen wij uw telefonisch niet te woord staan, probeer het later nog eens".....
Oordeel is gebaseerd op laatste 2 ervaringen

Denekamp

Het is lastig contact te krijgen, uiteindelijk met iemand gechat, maar die beloofde het afgesproken maandbedrag per mail te bevestigen, hier zit ik nog altijd op te wachten.

SE

Heel slecht; onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Is dit soms de nieuwe trend? Een wachttijd van op dit moment meer dan 40 minuten en nog niemand die de telefoon beantwoordt. Dit kan en... Heel slecht; onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Is dit soms de nieuwe trend? Een wachttijd van op dit moment meer dan 40 minuten en nog niemand die de telefoon beantwoordt. Dit kan en moet anders! Een halve ster is zelfs te teveel.

heer Ron Kwee

Medewerkers van Greenchoice zijn op vele telefoonnummers moeilijk te bereiken. Lange wachttijden. Volgens de computer zou de wachttijd 10 minuten duren, maar na die 10 minuten nog geen verbinding... Medewerkers van Greenchoice zijn op vele telefoonnummers moeilijk te bereiken. Lange wachttijden. Volgens de computer zou de wachttijd 10 minuten duren, maar na die 10 minuten nog geen verbinding met een medewerker. Na 45 minuten nog niet. Al bij al vind ik het een slechte service. Jammer dat ik op een verlengaanbod ben ingegaan. Nogmaals slechte service.

heer Tas

De aanbieding was erg onduidelijk. Er werd in de mail alleen een nietszeggend maandbedrag genoemd en op de site wel een kWh en m3 bedrag, maar niet het oude bedrag ter vergelijking.

Richard

Goede energieleverancier, maar extreem slecht qua informatievoorziening. Al jaren klant en wij proberen verstandig om te gaan met ons energieverbruik. Inzicht in het verbruik is daarbij essentieel.... Goede energieleverancier, maar extreem slecht qua informatievoorziening. Al jaren klant en wij proberen verstandig om te gaan met ons energieverbruik. Inzicht in het verbruik is daarbij essentieel. Dit is bij Greenchoice met grote regelmaat onmogelijk. Meerdere keren aangegeven dat het dashboard slecht bereikbaar was en de belofte dat het beter zou worden geaccepteerd. Zelf wist Greenchoice ook niet wanneer dat dan zou moeten zijn, maar ze waren er mee bezig. In realiteit is het het afgelopen jaar alleen maar slechter geworden. In deze tijd is dat echt niet meer acceptabel. Erg jammer, want verder bevalt Greenchoice goed. Maar als ons contract afloopt, dan twijfel ik of wij niet beter over kunnen stappen.

Tim

De ware kwaliteit: onbereikbaar! Zowel de klantenservice als de app/mijngreenchoice liggen plat. Het was altijd al erg instabiel. Ik zie ondank de nieuwe app geen vooruitgang.

heer

Alles goed geregeld bij het verlengen van het abonnement

mevrouw Reerink

Prima ! alles goed geregeld.

mevrouw

Prima, maar voorspellingen kloppen van geen meter.