Rob Loef

Prijsplafond nog niet doorberekend met termijnbedrag.
Telefonisch en per mail onbereikbaar.
Bah,zeer ontevreden!

W.C. Ebbink

Twee weken geleden contactformulier ingevuld en verzocht om ons te bellen. Niets meer gehoord. Zelf weer contact gezocht en na lang in de wacht eindelijk een medewerker die aangaf dat wij... Twee weken geleden contactformulier ingevuld en verzocht om ons te bellen. Niets meer gehoord. Zelf weer contact gezocht en na lang in de wacht eindelijk een medewerker die aangaf dat wij teruggebeld zouden worden, maar ook nu weer niet gebeurd. Onze klacht gaat over het niet correct toepassen door Greenchoice van de berekening van de teruggeleverde stroom via de zonnepanelen. Dit zou volgens de salderingsregeling op basis van kilowatt voor kilowatt zijn en wat er dan overblijft aan gebruikte stroom zouden ze moeten berekenen. Helaas doet Greenchoice dit niet waardoor je honderden euro’s, in ons geval minimaal 800 euro teveel betaald. Wij willen hier graag opheldering van Greenchoice van.

Martin

Ondanks een vast contract heeft het totaal onbereikbare en niet reagerende Greenchoice plots de maandtarieven verdubbeld. En dat terwijl we ons gasverbruik met ruim 35% hebben verminderd, het... Ondanks een vast contract heeft het totaal onbereikbare en niet reagerende Greenchoice plots de maandtarieven verdubbeld. En dat terwijl we ons gasverbruik met ruim 35% hebben verminderd, het stroomverbruik met ruim 25% hebben verminderd EN zonnepanelen hebben geplaatst waardoor we op een totale elektra'besparing' van 55% uitkomen... Had ik al gezegd dat ze onbereikbaar zijn? Ook al dat ze niet op email en whatsapp berichten reageren?
Nee, geld scheppen on een groen vlaggetje... Wat een bedrijf...

Arno

GreenChoice is een stelletje dieven. Ze verkondigen dat ze alleen windenergie gebruiken, maar om de een of andere rare reden koppelen ze hun waanzinnige nieuwe prijzen aan de gasprijzen. Er zijn... GreenChoice is een stelletje dieven. Ze verkondigen dat ze alleen windenergie gebruiken, maar om de een of andere rare reden koppelen ze hun waanzinnige nieuwe prijzen aan de gasprijzen. Er zijn maar twee dingen aan de hand. Ze zijn niet zo "groen" als ze zeggen dat ze zijn (en gebruiken wel ook gas) of ze profiteren van een wereldcrisis. Absoluut slecht.

Will

Was een goed bedrijf nu heel slecht Termijn bedrag van een huis op 238 euro gezet huis staat leeg gebeld na 45 minuten iemand aan de telefoon afspraak gemaakt termijn bedrag op 60 euro gezet maar nu... Was een goed bedrijf nu heel slecht Termijn bedrag van een huis op 238 euro gezet huis staat leeg gebeld na 45 minuten iemand aan de telefoon afspraak gemaakt termijn bedrag op 60 euro gezet maar nu dreigen ze met afsluiten omdat de 238 euro niet zijn betaald Nog een keer gebeld gemaild ze zijn onbereikbaar gelukkig heb ik bij mijn bedrijf nieuwe stroom lagere prijzen en betere service Nog 1 maand dan ben ik gelukkig van hun af

Peter

Correcte behandeling en uitvoering

H.Blok

Goed bedrijf, alles duidelijk, ben tevreden

Benjamin

Ook Greenchoice maakt de keuze om klanten uit te melken met absurd hoge tarieven. De onderbouwing die ze geven betreft dat ze duur inkopen klopt niet!

Zandvliet

Slecht contact met ze te krijgen. Zo kan ik mijn gasverbruik dec 2022 niet zien. Proberen te bellen, giga wachttijd. Webformulier ingevuld en gewoon totaal geen reactie.

Danny

Greenchoice niet transparant en niet bereikbaar