Pieter

Het lukt dit 'bedrijf' maar niet om de meterstanden correct geregistreerd te krijgen. Al vanaf begin staat het niet goed en in de persoonlijke omgeving/portaal staat het ook niet goed. Dat is toch... Het lukt dit 'bedrijf' maar niet om de meterstanden correct geregistreerd te krijgen. Al vanaf begin staat het niet goed en in de persoonlijke omgeving/portaal staat het ook niet goed. Dat is toch echte core-business zou ik zeggen en dat is het enige wat moet kloppen. Van de jaarnota klopt dan ook geen 'jota'.

G Lopes

Not what you’d expect. How can you increase electricity prices so much, while claiming the source is 100% renewable? Are the sunlight or wind more expensive? I see no justification for the price... Not what you’d expect. How can you increase electricity prices so much, while claiming the source is 100% renewable? Are the sunlight or wind more expensive? I see no justification for the price increase of electricity (I fully under the increase for natural gas)

bum-song -il

Belachelijke organisatie

Joost

Geen mogelijkheid tot overleg. Incasso datum kan je niet aanpassen. Termijn bedrag wordt verhoogd ondanks dat ik mijn jaarafrekening makkelijk kan betalen. Deze kan dan weer niet verlaagd worden.... Geen mogelijkheid tot overleg. Incasso datum kan je niet aanpassen. Termijn bedrag wordt verhoogd ondanks dat ik mijn jaarafrekening makkelijk kan betalen. Deze kan dan weer niet verlaagd worden. Website werkt alleen naar behoren als je inlogt. Kortom zeer ontevreden.

Thuis

Prima bedrijf, zeer vriendelijk en behulpzaam, raad het iedereenaan.

mevrouw van der Schaar

Goede, duidelijke berichten, bv zoals maandelijks overzicht energieverbruik

Ingeborg Brus

Paar jaar lang zeer tevreden geweest. Deskundige medewerkers. Nu 1 grote ramp. Het ontbreekt niet alleen aan deskundigheid maar ook normale intelligentie is er niet. Ze lezen niet, ze luisteren... Paar jaar lang zeer tevreden geweest. Deskundige medewerkers. Nu 1 grote ramp. Het ontbreekt niet alleen aan deskundigheid maar ook normale intelligentie is er niet. Ze lezen niet, ze luisteren niet, ze snappen niets. Ze zijn onbehouwen, ongeïnteresseerd en soms zelfs tegen het agressieve aan. Energieleveranciers zijn allen maffia bendes. Ze zien de euro’s binnenstromen. Zetten paar domme medewerkers in en voelen zich oppermachtig.

Franken

Waardeloze oplichters

Marian

Na een belachelijke verhoging (+ 261%!!) van ons maandelijks voorschot zijn we overgestapt naar een andere energieleverancier met een dynamisch energiecontract. Helaas blijft het nu aan de zijde van... Na een belachelijke verhoging (+ 261%!!) van ons maandelijks voorschot zijn we overgestapt naar een andere energieleverancier met een dynamisch energiecontract. Helaas blijft het nu aan de zijde van Greenchoice stil m.b.t. de eindafrekening. Zonder blikken of blozen wordt een enorme maandelijkse verhoging doorgevoerd en van onze rekening afgeschreven. Nu het op een teruggave aankomt, krijg ik telefonisch te horen dat dit nog wel een aantal weken kan duren. Schaam jullie Greenchoice!