Hermsen

Slechte bereikbaarheid. 0900 nummer en zijn maar tot 15,00 uur te bereiken. Krijs advieZen die ik kan ondernemen om hun administratieve fout op te lossen. Advies be bij de Overheid!!!

O. Gosman

Héél sclecht!!! Greenchoice reageert niet op klacht en belazert klanten met eindafrekening.

Hans

Zijn aardig achteruit gehold. Zijn amper bereikbaar en absoluut niet gevoelig voor argumenten. Email wordt gewoon niet beantwoord. Waardeloos.

Ronald Daniëlse

Waardeloos bedrijf, reageren niet. Niet te pakken te krijgen. Verhogen termijnen tot absurde bedragen. Belachelijke prijzen. Geen enkele informatie. Kortom Maffia. Trap er niet in! ik ben gelukkig... Waardeloos bedrijf, reageren niet. Niet te pakken te krijgen. Verhogen termijnen tot absurde bedragen. Belachelijke prijzen. Geen enkele informatie. Kortom Maffia. Trap er niet in! ik ben gelukkig weg. Een halve ster is eigenlijk nog te veel.

M. de Jong

Oplichters, heel snel weg bij deze energieleverancier, de laatste maand van het jaar de klanten nog even een poot uitdraaien, misselijk makend gedrag!

Me myserlf and I

Prijzen stijgen. Berekening van maand tarief is niet accuraat. 325->517->151 euro. Dit kan beter. Inzicht in verbruik is fijn, maar loopt altijd 1 dag achter (batch processen). Jammer. ff... Prijzen stijgen. Berekening van maand tarief is niet accuraat. 325->517->151 euro. Dit kan beter. Inzicht in verbruik is fijn, maar loopt altijd 1 dag achter (batch processen). Jammer. ff programmeren naar streaming a.u.b. (Kafka!)

T.Apeldoorn

Deze club sluit telefonisch een contract af zoals bij ons voor een jaar. Er wordt tijdens het gesprek wat wordt opgenomen een prijs afspraak gemaakt ook voor de gas prijs. Echter in mijn contract... Deze club sluit telefonisch een contract af zoals bij ons voor een jaar. Er wordt tijdens het gesprek wat wordt opgenomen een prijs afspraak gemaakt ook voor de gas prijs. Echter in mijn contract staat nu een prijs die ruim 2x zo hoog is als de afspraak. Na 20 mails geen antwoord op mijn verzoek van het opgenomen gesprek, geen antwoord.
Nooit doen mensen. Greenchoice is geen choice!!!!! Oplichters zijn het in mijn ogen.

G Lopes

Not what you’d expect

Nettie Klappe

Variabel als tarieven verhogen, maar niet variabel als tarieven veel lager kunnen

Pieter

Het lukt dit 'bedrijf' maar niet om de meterstanden correct geregistreerd te krijgen. Al vanaf begin staat het niet goed en in de persoonlijke omgeving/portaal staat het ook niet goed. Dat is toch... Het lukt dit 'bedrijf' maar niet om de meterstanden correct geregistreerd te krijgen. Al vanaf begin staat het niet goed en in de persoonlijke omgeving/portaal staat het ook niet goed. Dat is toch echte core-business zou ik zeggen en dat is het enige wat moet kloppen. Van de jaarnota klopt dan ook geen 'jota'.