Danny

Zit hier sinds paar weken en het gaat nu al fout. Sinds kerst tot heden, bedrijf is niet bereikbaar via email, facebook, whatsapp en telefonisch niet bereikbaar. nergens wordt op gereageerd en daarom stap ik wederom over per 03 januari 2023. Doe geen zaken met bedrijven die niet transparant zijn en niks van zich laten horen. Ik vind namelijk als je een service verleent je bereikbaar moet zijn voor je klanten en dat is dit bedrijf niet. Raad deze energie leverancier sterk af. De excuses als het komt door putin, covid te weinig personeel is niet probleem van de klant. Ben benieuwd met wat voor excuus ze nu weer komen. Opvallend is ook dat er ineens honderden negatieve recensies over dit bedrijf te vinden zijn sinds het nieuwe jaar.

Overgestapt 1 email dat ik binnen 3 weken eindafrekening zou ontvangen na 3 weken geen enkel bericht over mijn eindafrekening omdat ik geld terug krijgt, dit bedrijf staat snel voor de deur als je moet betalen. Telefonisch wordt nu doodleuk gezegd 4 weken te wachten. Duidelijk dat met niet weet wat men aan het doen is. Rara eneco heeft dus ook groot aandeel (30%) in greenchoice dat verklaart dus ook waarom het bij greenchoice fout gaat aangezien eneco er ook een zootje van maakt.

Ik zou greenchoice niet aanraden, dure prijzen, onkundige medewerker, komt afspraken niet na, er wordt duidelijk gelogen over de eindafrekening.

Score voor Greenchoice: 1/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee