Stichting Landschap Noord Holland

Mijn beoordeling is ZEER SLECHT! Ondanks het feit dat we circa 40 panden van onze organisatie hebben geabonneerd op Greenchoice.
Bereikbaarheid is zeer slecht. Terugkoppeling krijg je niet....
Bereikbaarheid is zeer slecht. Terugkoppeling krijg je niet. Afspraken nakomen gebeurt niet. Wachttijden aan de telefoon zijn onacceptabel.

Grift

Telefonisch niet bereikbaar, online meterstanden doorgeven niet mogelijk

S.

Ooit eens klant geweest. Toen alles prima. Nu al 2 jaar niet meer maar blijf door ze gebeld worden. Ook na meerdere malen gezegt hebben dat ik niet meer gebeld wil worden. Ook recht van verzet al... Ooit eens klant geweest. Toen alles prima. Nu al 2 jaar niet meer maar blijf door ze gebeld worden. Ook na meerdere malen gezegt hebben dat ik niet meer gebeld wil worden. Ook recht van verzet al lang op dit nummer. Op mijn account destijds alle promotie zooi uitgevinkt. Nu mijn greenchoice account verwijderd op hun website kijken of dat wel werkt. Zeer vervelend en zo te zien, als ik hun nummer +31103180940 google ben ik zeker niet de enige die met dit probleem zit. Het nummer al in mijn mobiel geblokkeerd maar dan krijg je nog je voicemail berricht. Ze zouden dit bedrijf een miljoenen boete moeten geven voor deze praktijken.

Martijn

Slechte klantenservice. Niet klantvriendelijk en klantgericht.

Erik

Fijn bedrijf dat ook daadwerkelijk probeert onze energie groener te 'maken'. Bij vragen krijgen we altijd keurig antwoord

RoBon

Ik vraag me af wat er wel werkt op de site van Greenchoice, bij mij al lange tijd (jaren) zeer weinig. Er is altijd een zogenaamde storing. Alles zeer onduidelijk en niet transparant.

roest

Helaas komen ze toezeggingen weer niet na

Danny

Slecht bereikbaar, geen antwoord op vragen. Na 01 januari helemaal niet meer bereikbaar. Zowel op facebook,whatsapp, telefonisch en email geen reactie. 13 januari stap ik ook over naar dynamische... Slecht bereikbaar, geen antwoord op vragen. Na 01 januari helemaal niet meer bereikbaar. Zowel op facebook,whatsapp, telefonisch en email geen reactie. 13 januari stap ik ook over naar dynamische energie leverancier die veel goedkoper zijn en veel beter bereikbaar is. Ben juist overgestapt van eneco vanwege slechte ervaring maar zo te zien hebben ze eneco medewerkers hier bij Greenchoice aangenomen want hier gebeurd hetzelfde.

Fam. Coenders

Erg tevreden

Coen van den Boom

Greenchoice heeft vast contract beeindigd van woning van mijn vader toen we 2e woning aanmelden. Nu wordt er heel moeilijk gedaan om dit recht te zetten. Gaat hem duizenden euro's kosten op deze... Greenchoice heeft vast contract beeindigd van woning van mijn vader toen we 2e woning aanmelden. Nu wordt er heel moeilijk gedaan om dit recht te zetten. Gaat hem duizenden euro's kosten op deze manier.
Ze zijn vrijwel niet bereikbaar (1 uur in de wachtrij is niks), beloven terug te bellen en doen dat niet.

Een maatschappij die zo met zijn klanten om gaat moet zich rot schamen. Nou weet ik niet of de rest veel beter is, maar op deze manier zal ik nooit meer naar greenchoice gaan.