6.8/10
7.2/10
7.4/10
Tevredenheid over product

Erik

Bestelling geretourneerd maar geld wordt niet terug gestort.

Piet Ten Bhömer

Bestelling plaatsen ging goed. Het betrof hier en monolith grilplate voor op de kamado. Prijs was goed maar helaas kwam het artikel beschadigd aan. Omdat het een cadeau was.zelf maar e.e.a... Bestelling plaatsen ging goed. Het betrof hier en monolith grilplate voor op de kamado. Prijs was goed maar helaas kwam het artikel beschadigd aan. Omdat het een cadeau was.zelf maar e.e.a gerepareerd. Twijfel of ze hiervoor de aanbieding hadden zonder te vermelden.

Prijs

Wat zorgvuldiger verpakken.

Jeroen De Hollander

Zeer slechte klantenservice. Kapotte zak houtskool gekregen. Keer gemaild en 3x over gebeld en er wordt makkelijk over gedaan. Als je klantvriendelijkheid wil uitstralen stuur je een nieuwe zak en... Zeer slechte klantenservice. Kapotte zak houtskool gekregen. Keer gemaild en 3x over gebeld en er wordt makkelijk over gedaan. Als je klantvriendelijkheid wil uitstralen stuur je een nieuwe zak en zeg je sorry. Ipv met de klant over vieze producten in discussie te gaan.

Koppigheid

Handel klachten netjes af en denk niet alleen aan je eigen winst.

Bergsma

Zeer slecht

Hebben ze niet ze moeten nog veel verbeteren als ze klanten willen houden.

Vriendelijkheid ontbreekt je word slecht behandelt. Op klachten word niet gereageerd.
Producten waren beschadigd aangekomen konden hun niks aan doen lag volgens hen aan de bezorging.
Dit...
Dit bedrijf heeft denk ik nog nooit gehoord van verpakkingsmateriaal.

Michael Alderliesten

Product zoals besteld snel geleverd

nik vanden brande

Vlotte levering, wel verkeerde product, de retour zelf moeten betalen. Na twee chats en mail, getelefoneerd hoe het nu verder met mijn bestelling zat. Antwoord: we betalen terug, want jou product is... Vlotte levering, wel verkeerde product, de retour zelf moeten betalen. Na twee chats en mail, getelefoneerd hoe het nu verder met mijn bestelling zat. Antwoord: we betalen terug, want jou product is niet direct leverbaar. Terwijl je het nog altijd gewoon kan aanvinken. Momenteel nog geen geld op mijn rekening!

Mooi aanbod, maar de vraag is of ze het wel hebben

Klantvriendelijkheid, vlotter antwoorden op chats of mails

Lana

De eerste keer een aankoop gedaan online en niet de beste ervaring gehad. Producten komen veel te laat en de reden hoor je niet als je er zelf niet 4 keer achter aan gaat. De belofte van wanneer het... De eerste keer een aankoop gedaan online en niet de beste ervaring gehad. Producten komen veel te laat en de reden hoor je niet als je er zelf niet 4 keer achter aan gaat. De belofte van wanneer het geleverd worden dat op de website staat wordt niet nageleefd.

De producten worden wel tegen goede prijzen aangeboden wat zeker een pluspunt is!

Kwaliteit bbq spullen voor een goede prijs aangeboden.

Verwijder op de website: voor 15.00 uur besteld is eerst volgende werkdag geleverd. Dit maken jullie absoluut niet waar. Meer dan een week moeten wachten op mijn producten.

De WhatsApp...

De WhatsApp klantenservice ook beantwoorden is wel net zo netjes.

Kim Remmits

Mooi product, snelle levering

Jesse De Rooij

Duidelijke website, snel geleverd en precies zoals omschreven. Daarnaast een goede prijs.

Goede prijs
Netjes verpakt
Duidelijke website
Voldoende informatie
Verzending loop soepel en duidelijk

Gert Van Hees

Een heel goede ervaring