6.8/10

Uitleg

Rolf Lindenberg

Snelle reaktie

Hans Blom

Mooie duidelijke website met uitgebreid assortiment. Gemakkelijk bestellen en acceptabele levertijd. Een aanrader!

peter booster

Prachtige zaak

Ruim assortiment

Prijskaartjes bij producten

Michel Emmerik

Product niet ontvangen, moeilijk contact te krijgen, geen reactie op de mail.

Product leveren, makkelijk maken om te reageren.

Anky Bijlsma

Fijne snelle service via WhatsApp

snelle en vriendelijke service via whatsapp

Misschien een linkje op de website plaatsen naar Youtube filmpje(s) over hoe een nieuwe glasvezel afdichting te plaatsen.

Ria Van der Klooster

Wel goed te woord gestaan, maar moest steeds zelf bellen hoe het stond met bestelling, 13.12 bestelling gedaan was niet leverbaar na aantal keer bellen in februari maat kleiner genomen van... Wel goed te woord gestaan, maar moest steeds zelf bellen hoe het stond met bestelling, 13.12 bestelling gedaan was niet leverbaar na aantal keer bellen in februari maat kleiner genomen van koekepan.
Rest bedrag niet terug gezien maat koekepan van 30cm naar 24 cm gegaan.

Klanten terug bellen als je dat beloofd

Ruud Metz Tegelwerken

Niet zo goed helaas

Website

Zeer slecht te bereiken

Jelle Hoekstra

Goede service

Mevrouw Nitalessy

Duurde bijna 2 maanden voordat ik de wok ontving ( 19 november besteld en 16 januari bezorgd). De eerste keer werd ik gebeld dat de wok niet leverbaar was en besteld moest worden en dat men mij zou... Duurde bijna 2 maanden voordat ik de wok ontving ( 19 november besteld en 16 januari bezorgd). De eerste keer werd ik gebeld dat de wok niet leverbaar was en besteld moest worden en dat men mij zou bellen zodra deze binnen was. Heb zelf een paar keer moeten bellen om navraag te doen.

Nvt

Zie boven