6.8/10
7.2/10
7.4/10
Tevredenheid over product

Barry

Goed, komen beloften na. Gebeld bij artikel uit voorraad, beter alternatief gekregen. Helemaal blij!

Mail communicatie na betaling, status van de bestelling etc.

K

Slecht

snelle bezorging

communicatie

Gerard Van Kruijsbergen

Snelle levering goede prijzen

Prijs kwaliteit

Nino

Mooie producten en een erg mooie webshop!

Fijne webshop!

Roel Budding

Na niet complete bestelling snel en super geholpen!!

Ellen Van den Akker

Zeer positieve ervaring. Duidelijke website. Toen bleek dat artikel niet op voorraad was werd ik gebeld met -duurdere-optie. En hoefde ik vervolgens, ondanks dat ik dit aanbood, het verschil niet te... Zeer positieve ervaring. Duidelijke website. Toen bleek dat artikel niet op voorraad was werd ik gebeld met -duurdere-optie. En hoefde ik vervolgens, ondanks dat ik dit aanbood, het verschil niet te betalen. Dat is dus keurig opgelost

Persoonlijk contact bij ‘issue’

Mason

Weer goed geholpen zoals vele andere keren!

Snelle service en zeer klantvriendelijk

Bh

Zeer tevreden over de service en de lekkere koffie. Leuke winkel met een groot assortiment aan bbq's en en accessoires!

Leuk personeel en een rijk assortiment

S.

Top webshop voor de barbecue liefhebbers

Scherpe prijzen en snelle verzending

Marc

Super fijne service, best een grote bestelling gedaan waar een aantal producten langere levertijd leken te hebben. Cookers & Grills heeft op eigen gelegenheid geregeld dat de bestelling toch binnen... Super fijne service, best een grote bestelling gedaan waar een aantal producten langere levertijd leken te hebben. Cookers & Grills heeft op eigen gelegenheid geregeld dat de bestelling toch binnen no-time super netjes bezorgd werd.

Goed, leuk en snel contact, proactief advies, passie voor producten tastbaar.