6.8/10
7.2/10
7.4/10
Tevredenheid over product

Roos Nijdam

Twee bussen kruiden besteld, eeen was helaas over de datum en nu enkele werkdagen evrder nog geen reactie mogen ontvangen op de mail die ik na aanleiding van het ontvangen product heb ontvangen.... Twee bussen kruiden besteld, eeen was helaas over de datum en nu enkele werkdagen evrder nog geen reactie mogen ontvangen op de mail die ik na aanleiding van het ontvangen product heb ontvangen. Hopelijk komt dat alsnog, daar de bus toch bijna 10 euro heeft gekost. De tweede bus was met nog prima houdbaarheid en het kruidenmengsel is ook prima bevallen. Dus sta er een beetje tweeledig in.

Michael van Beek

Erg slecht

Betere communicatie met de klant

Albert Hofstede

Snel geleverd

Bakjes pasten niet in BBq

Rob Buijs

Bestelling prima afgehandeld

Communicatie

Bob Tossaint

Nette tijdige levering van het product echter het beloofde starterspakket volgde later. Berichten/vragen hierover van de klant werden niet beantwoord.

snelle levering

Berichten/vragen hierover van de klant werden niet beantwoord.

Joh.O

Foute webshop en slechte klantenservice

G. Enoch

Ik heb op 13 Juni een Napoleon phantom bbq besteld en deze is keurig afgeleverd en de bbq doet het prima. Echter het bijgeleverde actiepakket twv EUR 100 was waardeloos, er zaten oa aanmaakwokkels... Ik heb op 13 Juni een Napoleon phantom bbq besteld en deze is keurig afgeleverd en de bbq doet het prima. Echter het bijgeleverde actiepakket twv EUR 100 was waardeloos, er zaten oa aanmaakwokkels bij voor een gas bbq. Direct via de mail aangegeven echter kreeg geen reactie. Op 17 Juni maar even contact opgenomen en gelukkig kreeg ik een van de directeuren aan de telefoon en hij verzekerde mij dat dit zo snel mogelijk rechtgezet zou worden; er was een fout in het magazijn gemaakt. Ondertussen zijn we bijna 3 maanden en enkele herinneringsmails verder en ik heb nog geen enkele reactie gekregen.

Prima communicatie tijdens het verkoop proces. Waardeloze after sales waarbij zelfs toezegging van een van de directeuren niets voorstelt

Communicatie en houden aan afspraak

Denny Stouten

Verzending niet in orde

Snelle afhandeling van de order

Een zakje met er. Paar rubberen dopjes kan best in een envelop worden gestuurd met een postzegel in plaats van in een dure pakket ze ding. 99,99% van het doosje was lucht helaas. Op opmerking... Een zakje met er. Paar rubberen dopjes kan best in een envelop worden gestuurd met een postzegel in plaats van in een dure pakket ze ding. 99,99% van het doosje was lucht helaas. Op opmerking hierover werd niet gereageerd.

Martin Dekker

Prima service, reageren snel op mail. Ik werd gebel over bezorgtijd.

Proactief contact opnemen

M.I.

Bestelling niet volledig geleverd en onmogelijk om iemand vast te krijgen ook al hebben ze een zogezegde klantendienst. Whatsapp en mail worden niet gelezen en beantwoord. Telefonisch weigeren ze... Bestelling niet volledig geleverd en onmogelijk om iemand vast te krijgen ook al hebben ze een zogezegde klantendienst. Whatsapp en mail worden niet gelezen en beantwoord. Telefonisch weigeren ze verder te helpen.

Zorg dat je je bestellingen volledig opstuurt en zorg voor een klantendienst die mensen wil helpen en te woord staan.