6.8/10
7.2/10
7.4/10
Tevredenheid over product

Gerk Van wieren

Om de bbq te krijgen geen probleem maar wat er bij hoorde was nog al een punt bijv gratis pakket werd nog al omheen gedraaid

Het product krijgen op de afgesproken tijd en dag

Wim Rubbens

Zeer goed

Snelle vlotte service en levering

Iets kleinere doos voor verzending.

Hans Schuijlenburg

Prima goed en snel geleverd

Snel geleverd

J.A. de Vries

Geen mening, bestelling via internet

Prima grillplaat

Snellere levering, verpakking was niet best. (Beschadigd)

Wendy

Slecht

Communiceren met de klant zou best fijn zijn. Een maand zit ik al op een bestelling te wachten die niet komt. Als je dan belt zeggen ze dat 't eind van de week verstuurt wordt. Ik heb hier totaal... Communiceren met de klant zou best fijn zijn. Een maand zit ik al op een bestelling te wachten die niet komt. Als je dan belt zeggen ze dat 't eind van de week verstuurt wordt. Ik heb hier totaal geen vertrouwen in. En zelf contact opnemen met de klant kennen ze niet

Daniele Morini

Misgelopen levering

Assortiment

Leveren wat besteld is

Wendy

Vertrouwen terug gewonnen na contact te hebben gehad met een medewerker en er is een oplossing gekomen. Nu nog wachten op 't product. Maar zal goed komen.

Contact met klant mag wat sneller

Erik Heuvel

Duidelijk en goede prijzen

Kwaliteit

Formaat gereedschap

Gerard Braakhekke

Goede communicatie en duidelijke afspraken.

Het vertellen van de voor en nadelen van de te kopen barbecue.

Ga zo door.

De lijster

Slecht, in de winkel verkeerde info gekregen over welke kamado er in de aanbieding was. We hebben nog expliciet gevraagd of degene die wij bestelden ook de nieuwe pakking en sluiting had van het... Slecht, in de winkel verkeerde info gekregen over welke kamado er in de aanbieding was. We hebben nog expliciet gevraagd of degene die wij bestelden ook de nieuwe pakking en sluiting had van het exemplaar waar we bij stonden te kijken. Dit werd bevestigd. Smiddags zijn we nog terug geweest omdat we verschillen zag in wat wij in de winkel blijkbaar hadden we hadden besproken en wat er in de folder was te zien. We kregen toen te horen dat het een oude folder was. Na ruim 2 weken weer de kamado geleverd. Helaas heb ik hem toen gelijk ingebrand, maar toen mijn man thuiskwam zag hij gelijk dat dit niet de kamado was die ons was verkocht. Na verschillende telefoontjes waarbij we vriendelijk te woord werden gestaan kregen we vandaag iemand anders aan de telefoon die ons te kennen gaf dat we niet moesten zeuren want we hadden gekregen wat er was besteld en we hadden hem ook al ingebrand. Einde verhaal.

Geen, verkeerde voorlichting gegeven

Kennis van product