6.8/10
7.4/10
Tevredenheid over product

Arie Stevens

Niet zo goed

Sneller leveren en niet 3 weken wachten met een retour terugbetaling.

Jan Bouwens

De goedkoopste.

Levert mooi op tijd.

Sven Rotsaert

Eindelijk een Akorn Jr gevonden aan een eerlijke prijs zonder torenhoge invoerkosten. Top

Snel en correct geleverd, topassortiment

Patriek van Gammeren

Barbecue besteld voor een goede prijs met gratis beschermhoes. Fijne communicatie, snelle en goede levering.

Snelle reactie op e-mails

Michel

Goede service, snelle levering en denken met je mee.

A-merk aanbod en zelf gekozen voor de CHAR-GRILLER AKORN KAMADO. Deze primair gekocht voor het gebruik door mijn dochter van 11 jaar. Ideaal te hanteren kamado en licht in gewicht dus eenvoudig te... A-merk aanbod en zelf gekozen voor de CHAR-GRILLER AKORN KAMADO. Deze primair gekocht voor het gebruik door mijn dochter van 11 jaar. Ideaal te hanteren kamado en licht in gewicht dus eenvoudig te verplaatsen. Sinds de aankoop 2 keer de Akorn gebruikt en ben er zeer tevreden over. Snel op temperatuur, afneembare asbak en robuuste 3-wandige kamado.

n.v.t.

Hooijmaijers

Top

Alles

Ed van Roon

Niet positief. BBQ besteld via de website en daarbij afspraken gemaakt mbt de levering. Deze werden niet goed nagekomen. Ik had een vrije middag opgenomen omdat de bbq op die dag geleverd zou... Niet positief. BBQ besteld via de website en daarbij afspraken gemaakt mbt de levering. Deze werden niet goed nagekomen. Ik had een vrije middag opgenomen omdat de bbq op die dag geleverd zou worden. Dit gebeurde niet.; dus voor niets vrij genomen.
Na telefonisch contact gehad te hebben met de eigenaar (Oscar) en e.e.a. Te hebben besproken werd een nieuwe datum en tijd afgesproken en dat ik gebeld zou worden over de exacte tijd van bezorging. Helaas geen belletje gehad en stond de transporteur om 07:30 voor de deur.
Ook werd mij voor het ongemak een toezegging gedaan voor een cadeautje. Helaas (nog) niets ontvangen.

Klantvriendelijk laat te wensen over.

GJ

Dubieus

Mooie website

Ze reageren nergens op, geen email, geen whatsap en je kunt bellen tot je beltegoed op is
Dat geeft het nare gevoel dat het oplichters zijn .. gelukkig wordt ea na een tijdje wel geleverd. Als ik dat eerder geweten had, zou ik hier niet besteld hebben...teveel stress...

Jan van Boekhold

Goede prijs, alleen de levering liet ff op zich wachten.

Prijs