6.8/10
7.2/10
7.4/10
Tevredenheid over product

Fiume Caroline

Bonjour, problème de QR code de retour
Il est inconnu en Belgique
Pouvez organiser un retour pour la Belgique svp

Kristof Van Der Haeghen

Duidelijke website, moderne look, gemakkelijk bestellen en vrij vlug geleverd.

Gebruiksvriendelijk

Duidelijkere communicatie over verzenden van BBQ. Automatische mail hoe verzenden van BBQ gebeurt had handig geweest. Op de site kon ik verschillende info vinden over verzenden van BBQ die... Duidelijkere communicatie over verzenden van BBQ. Automatische mail hoe verzenden van BBQ gebeurt had handig geweest. Op de site kon ik verschillende info vinden over verzenden van BBQ die verschillend was.

Peter

Bestellen gaat vlot. Maar wanneer je contact opneemt komt er totaal geen reactie. Verder werd mijn bestelling niet thuis aangeboden maar rechtstreeks naar een afleverpunt verstuurd. Bijkomend was... Bestellen gaat vlot. Maar wanneer je contact opneemt komt er totaal geen reactie. Verder werd mijn bestelling niet thuis aangeboden maar rechtstreeks naar een afleverpunt verstuurd. Bijkomend was mijn pakket al geopend toen ik het ging afhalen en waren de metalen onderdelen gewoon los in de doos gestoken met lichte beschadigingen tot gevolg.

Jo Brugman

Ze doen er alles voor om de klant tevreden te stellen

Vriendelijk en goede service

Michel Simonis

Diverse bbq benodigdheden aangeschaft

Ruime keuze

Vincent van Loggem

Goede snelle levering, en mooie prijzen

Bonte Piet

Perfect

afhandeling bestelling.

anton van britsem

Goede uitgebreiden uitleg en service bij de aanschaf van onze bbq

Marko

Zeer slecht

Alles kan beter

Stef

Ik heb bijna een maand moeten wachten op mijn pakket. Uiteindelijk is het geleverd maar hebben ze de verkeerde producten geleverd. Ze reageren niet op alle kanalen dat ik hun heb proberen te... Ik heb bijna een maand moeten wachten op mijn pakket. Uiteindelijk is het geleverd maar hebben ze de verkeerde producten geleverd. Ze reageren niet op alle kanalen dat ik hun heb proberen te bereiken. Deze website ziet er professioneel uit, maar in de realiteit is dit gewoon een dropshipper die vanuit de fabrikant zijn pakketten laat leveren en zelf geen enkele service geeft. Bespaar jullie de stress en moeite om hier te bestellen.