6.8/10
7.4/10
Tevredenheid over product

C.C. Hage

Prima houtskool.

Bij een bestelling van vier zakken houtskool is het heel raar dat er DRIE keer een bestelbusje voor komt rijden met (deel) leveringen. Vanuit commercieel (3x vervoerskosten) en duurzaamheid oogpunt... Bij een bestelling van vier zakken houtskool is het heel raar dat er DRIE keer een bestelbusje voor komt rijden met (deel) leveringen. Vanuit commercieel (3x vervoerskosten) en duurzaamheid oogpunt (extra milieubelasting) lijkt me dat niet zo handig.

Maud Vrenken

Goede service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding
Goede service

Albert Wetemans

Uitstekende communicatie

Martine Aerts

Tot nu toe ben ik tevreden maar ik heb nog niet alles ontvangen

Luc Gähler

Snelheid

Marcel van den Berkmortel

Ruim assortiment, klantvriendelijke website met handige chatfunctie. Verder snelle levering.

Prijs

Mijn order werd door twee verschillende vervoerders geleverd. In het kader van duurzaamheid zou dit kunnen verbeteren.

Linda van Damme

De bestelling is tot op heden nog niet geleverd. Op 1 november heb ik al een bestelling gedaan voor een op maat gemaakte hoes voor een bbq-tafel. In november (22-9/29-9) heb ik een vraag gesteld... De bestelling is tot op heden nog niet geleverd. Op 1 november heb ik al een bestelling gedaan voor een op maat gemaakte hoes voor een bbq-tafel. In november (22-9/29-9) heb ik een vraag gesteld over de voortgang van mijn bestelling. Hierop geen enkele reactie ontvangen. Via whatsapp 1x een reactie gehad dat ze mij zouden bellen. Zowel vaste telefoonlijn als mobiel wordt niet beantwoord. Mogelijk dat ik binnenkort een ingebrekestelling moet gaan sturen om mijn geld terug te krijgen als er op korte termijn niet wordt geleverd.

Stefan Ideler

Snel geleverd alleen was de verpakking van het product kapot. Het zat ook raar ingepakt in een veel te grote doos.

Kwaliteit spullen en snelle levering

Verpakkingen controleren en een kleinere kartonnen doos gebruiken.

Eric van Roy

Prima goed advies