Osman Demirtas

Zeggen dat pakketje dag later komt pas 6 dagen later bezorgd en niet reageren op mail.slecht heeeeel slecht

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Osman,
Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, zelfs als het resultaat niet aan je verwachtingen voldeed.
We begrijpen dat de vertraging in de levering door de pakketvervoerder frustrerend voor je was en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas hebben wij als verkoper geen directe controle over het verzendproces, maar we begrijpen volledig hoe machteloos je je kunt voelen in zo'n situatie.
We nemen jouw feedback serieus en zullen het incident met de pakketvervoerder bespreken om te zien hoe we dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen of beter kunnen afhandelen. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet, Francois

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Muis plakkers