Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Nvt

Beursman schrijft goede dagelijkse berichten over de financiële markten en heeft een duidelijk visie die ik kan volgen en mij inzicht heeft gegeven in de werking van de markt. Dank daarvoor! Helaas ben ik vorig jaar ingestapt op de goudmijnen en grote verliezen geleden. Meneer heeft geen glazen bol, dat begrijp ik wel. Wat ik wel kwalijk vind is dat meneer mij op geen enkele manier heeft proberen te beschermen tegen een dalende goudprijs en dus dalende koersen. Doormiddel van ‘koopkansen’ na weer een daling, werd ik bovendien aangespoord om nog meer aandelen te kopen. Een dure les.
Goud gaat weer omhoog, daar ben ik ook van overtuigd. Maar eerst moet de dalende trend afgemaakt worden. Die heeft de bodem nog niet bereikt. Voor mijn beleggingen zoek ik mijn advies elders.

Nieuwsbrieven

Nuanceer je advies en bescherm je klanten.

Reactie Beursman:

Een belegger moet je niet afrekenen op korte termijn tussenstanden. Beleggen doe je voor de lange termijn. Of een belegger het goed of slecht doet beoordeel je op basis van zijn jaarresultaten. Het resultaat met de goudmijnenwebsite was in 2020 een +412%. Wij zijn heel erg blij met dat resultaat. En toch krijgen we klachten. Dus wat is het probleem? Tijdens de lockdowns zijn er veel mensen gaan beleggen. Maar wel met de mindset van korte termijn speculanten. Effe snel veel geld op de beurs verdienen is wat men wil. Daar past onze buy and hold beleggingsstrategie niet bij. Met een buy and hold strategie kijk je naar de fundamenten en ligt de focus op de langere termijn. Op basis van fundamenten nemen we posities in. Dan kan het best dat aandelen tijdelijk in het rood staan. Maar zolang de fundamenten goed blijven is dat voor ons alleen maar een reden om eventueel bij te kopen.

Score voor Beursman: 2/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee