Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

STANNY LAMBRECHTS

Heb betaald voor 1 jaar, en na bijna VIJF maanden nog geen enkele aankoop aanbevolen

Dagelijkse info

Indien geen aankooptip na 3 m, 1/4 lidgeld terugstorten.

Reactie Beursman:

U volgt slechts 3 van de 12 groepen. Het is juist dat er in die 3 groepen die u volgt geen aankopen zijn gedaan. Met de ETF website wachten we geduldig de beste kansen af. We laten eventuele... U volgt slechts 3 van de 12 groepen. Het is juist dat er in die 3 groepen die u volgt geen aankopen zijn gedaan. Met de ETF website wachten we geduldig de beste kansen af. We laten eventuele risico's zwaar meewegen. Corona en alles wat erbij komt kijken weegt zwaar mee op de 3 groepen die u volgt. Het was overigens de juiste beslissing om in die periode niets te kopen. Na in juli een top gemaakt te hebben staan bijna alle ETF's in die 3 groepen nu een heel stuk lager. Door niet te kopen hebben we verliezen weten te voorkomen.

Koos Groeneveld

Nu ruim 9 maanden bezig met goudmijnen, goede resultaten tot nu toe.

Dagelijkse mailing met uitleg waarom koersen soms heftig stijgen en dalen. Blijkt ook vaak te kloppen wat mij al een aantal keren een rustiger gemoed heeft gegegeven.

Xander

Inhoudelijk zeer goede beurs updates. Dagelijkse updates en tevens week en maand verwachtingen. Super!

Ik doe enkele maanden mee met goud (goudmijn aandelen), dat bevalt erg goed. Nu al zeer leuke resultaten behaald.

inhoudelijk/fundamenteel zeer goede beurs analyse

Desmet Mario

Duidelijke en gespecialiseerde professionele uitleg .

Zeer goede dagelijkse,week en maand updates. Begrijpelijk en toepasbaar.

Jan

Nu een half jaar deelnemer aan de goudmijnen. Leuke resultaten.

Prachtige dagelijkse beursbeschouwingen!

Een verkoopadvies bij een goudmijn veroorzaakt een extreme daling. Bij een koopadvies is dit net andersom. Althans vandaag: 26 juni. Conclusie: kleine fondsen en/of enorm veel beursmandeelnemers.... Een verkoopadvies bij een goudmijn veroorzaakt een extreme daling. Bij een koopadvies is dit net andersom. Althans vandaag: 26 juni. Conclusie: kleine fondsen en/of enorm veel beursmandeelnemers. Daar wordt hij zelf niet slechter van.

Luc

Duidelijke en gespecialiseerde communicatie

De aandelen die ze volgen, kennen ze echt goed
De verwachtingen die ze schetsten kwamen uiteindelijkgoed overeen met het resulataat op de beurs.

- wbt de goudmijnaandelen vraag ik me af of het niet mogelijk was de laatste felle daling te vermijden. Hoegenaamd deze voor lange termijnvisie zijn.

S. Bijhouwer

Zeer goed

Dagelijkse mails met daarin de beursstemming en waardoor dit veroorzaakt is.

Beter aangeven welke aandelen + goud en/of zilvermijn aandelen al in het bezit zijn als iemand begint met zijn eerste storting. Ik vind het persoonlijk prettig om hetzelfde te kunnen doen en daarna... Beter aangeven welke aandelen + goud en/of zilvermijn aandelen al in het bezit zijn als iemand begint met zijn eerste storting. Ik vind het persoonlijk prettig om hetzelfde te kunnen doen en daarna de vervolg-aanwijzingen op te volgen.

Ineke

Om een beoordeling te plaatsen heb ik ook bij bestelgemak e.d. een waarde moeten geven, maar ik heb geen pakketten besteld.
Door de nieuwsbrieven en blogs van Frank Haarman heb ik veel geleerd....
Door de nieuwsbrieven en blogs van Frank Haarman heb ik veel geleerd. De etf's met code staan allen vermeld op de website. Je hoeft ze alleen bij je broker op te slaan en de koop, verkoop beweging te volgen, in combinatie met de nieuwsbrieven. Werkt goed voor mij. De negatieve beoordelingen die ik lees zijn denk ik van mensen die zich voor pakketten aanmelden en verwachten binnen een maand geld in de schoot gelegd te krijgen.

Uitgebreide informatie, begrijpelijke taal.

Martijn

Ik stel het zeer op prijs dat de macro economische actualiteit dagelijks wordt geanalyseerd en vertaald wordt naar een korte, duidelijke samenvatting.

Interpretatie van beursbewegingen, manier van communiceren

Vlot geregeld, waardevolle analyses, keep up the good work

De Groote Dominique

Onbestaande want ik kreeg nog geen enkele aankoopbeveling

communicatie tot nu toe nul, zou veel beter kunnen

Reactie Beursman:

U volgt 3 groepen van de ETF website. Het klopt dat er in die paar weken dat u klant bent in die 3 groepen nog geen aankopen zijn geweest. Met week/maandverwachtingen en dagelijkse updates... U volgt 3 groepen van de ETF website. Het klopt dat er in die paar weken dat u klant bent in die 3 groepen nog geen aankopen zijn geweest. Met week/maandverwachtingen en dagelijkse updates communiceren we hoe we over de beurs denken. In die periode dat u klant bent was er de verwachting van een beursdaling te lezen. Met de verwachting van een daling komen er tijdelijk geen aankopen. We wachten dan de daling af om daarna in te stappen. Zoiets kan wel eens wat langer duren. Toch geen reden om overhaast in te stappen.