Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Jos Goosink

Niet tot nauwelijks aanwezig.

Nee

Stuur uw klanten minimaal één keer per maand een bericht met uw visie op wat er gebeurt op de beurzen. Ook als er geen beleggings-actie aan uw kant heeft plaats gevonden. Dan hebben uw klanten tenminste nog het idee dat ze bestaan. Nu heb ik al weer 4 maanden geen bericht gehad. Een melding als "er zijn nu eenmaal tijden dat er geen zinvolle beleggingen gedaan worden" is over zo'n lange periode niet acceptabel. Ik zal mijn abonnement dan ook niet verlengen. Zelf heb ik het in deze periode op de beurs heel behoorlijk gedaan.

Reactie Beursman:

1 keer per maand? Er is iedere week een weekverwachting en dagelijks een update. Daarin is te lezen hoe het op de beurzen verloopt en wat er is te verwachten. De opzet van de ETF website is om te kopen na een daling en te verkopen na een stijging. Dan kan het even duren alvorens er een aankoop komt. In 2020 zijn er in totaal 41 aankopen gedaan. De goudmijn- en zilvermijnwebsites hebben een andere werkwijze dan de ETF website. De mijnenwebsites werken met een portefeuille. Nieuwe klanten kunnen de mijnaandelen direct bij hun eigen broker aankopen.

Score voor Beursman: 1/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee