Beursman

Tevreden over bestelling
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.8/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.8/10

JEM Simonis BV

Als beginnend belegger heb ik door Beursman al een aardig inzicht in de wereld van beleggen gekregen.
De week en maand updates vind ik zeer interessant om te lezen en geeft, voor zover ik kan beoordelen, een reeel beeld
van hoe de beleggers reageren op economisch nieuws.
Met voorzichtige stapjes heb ik enkele aankopen gevolgd, hier nog geen winst uit kunnen halen maar ik ben nog maar kort bezig. Ik kijk uit naar de berichten van beursman.

Actuele en goed onderbouwde updates, goede info waarom een aan-of verkoop wordt gedaan, helder- en duidelijkheid in het algemeen.

Dit is wellicht meer persoonlijk, maar ik zou graag wat meer info willen over hoe ik een goede pensioenportefeuille
kan opbouwen. Dit krijg ik nog niet helemaal uitgekristalliseerd uit de site.

!! Graag de koers weergeven waarbij is gekocht of verkocht!! Dit is een hele belangrijke en echt een gemis.

En verder:
Emails komen (veel) later binnen dan binnen dan de...

En verder:
Emails komen (veel) later binnen dan binnen dan de werkelijke transactie (tot wel 1, 2 of 3 uur). Het is voorgekomen dat ik een transactie al op de website zag en dat de email later binnen kwam. Ook wordt dit bevestigd door het feit dat er soms meerdere emails met verschillende transacties tegelijk binnen komen.

Graag de koers van aan- verkoop vermelden en probleem met vertraagd binnenkomen van emails verhelpen!

Paul

Overal happy.
transactieoverzicht - iig voor leden - graag verbeteren.

marktkennis en motivatie van de transacties. blik vooruit is erg waardevol. kan mij vinden in de visie van Beursman waarin de impact van hedendaagse events zoals verkiezingen en monetaire beleids... marktkennis en motivatie van de transacties. blik vooruit is erg waardevol. kan mij vinden in de visie van Beursman waarin de impact van hedendaagse events zoals verkiezingen en monetaire beleids worden gekoppeld aan rente en grondstofprijzen en overige macro-economische ontwikkelignen.

combinatie van gemotiveerde transacties en visie op de markten maakt het voor mij waardevol abbonement.

transactieoverzicht is niet intuïtief te raadplegen.
transactieoverzicht is niet intuïtief te raadplegen.
graag zou ik vanuit 1 overzicht de groepen zien waar ik mij voor het aangemeld, en per groep de transactieregels van de afgelopen maand.
toelichtingen zou ik graag in kunnen klappen, zodat ik in een handiger overzicht kan zien in hoeverre ik de transacties heb opgevolgd.

Zeer goed

Ja

Ed van der Haaar

Ben tevreden. Wat mij wel opvalt is dat er vaak adviezen zijn voor de groepen J en K.
Veel andere groepen heb ik tot heden geen adviezen van gehad.
Maar dat zal met de markt te maken...
Veel andere groepen heb ik tot heden geen adviezen van gehad.
Maar dat zal met de markt te maken hebben.

Redelijk goede adviezen, Bijkoop adviezen had ik geen rekening mee gehouden. Nu wel.

Instap koers zou fijn zijn. !!!

Geen ervaring maar 1 maand lid

5% winst

langere termijn :meer winst

J. Krebs

In december ben ik begonnen met uw adviezen. Tot nu toe heb ik al enige ETF's gehad en met winst verkocht.
In januari ben ik begonnen met 5 reeksen van uw adviezen. Sinds die tijd werd het erg stil van uw kant. Ik hoop dat na de inauguratie vanTrump de handel weereen beetje in te schatten is. Er wordt wel een waarschuwing gegeven dat Trump de correctie op de inernet en techniek aandelen verneld in wil laten gaan, dat kan leiden tot correcties van 90% of meer. Dus de Amerikaanse markt een beetje vermijden.

Het bestelgemak en de orderafhandeling.

Na een proefabonnement van 1 maand zonder transakties besloten tot een jaar abonnement. Ik vind de opinies op de wereld en beurs herkenbaar en geloof in de methodiek met ( kort ) beleggen in ETF's.... Na een proefabonnement van 1 maand zonder transakties besloten tot een jaar abonnement. Ik vind de opinies op de wereld en beurs herkenbaar en geloof in de methodiek met ( kort ) beleggen in ETF's. Helaas is de afgelopen maand de beurs dermate dat zich geen ( aankoop ) kansen hebben voorgedaan.

Sterke en herkenbare opinie over beursontwikkeling. Goede verdeling van diverse "mandjes". Goede korte en lange strategische benadering van de beurs.

Ik ben pas half december klant geworden, nu met een abonnement van 3 mandjes. Graag zie ik de actuele situatie van de uitstaande posities en de aan- en verkoopprijzen bij de transacties.

Goede web site. Snelle informatie over kopen of verkopen van ETFs.

De weekverwachting is goed. De instapmomenten zijn meestal goed gekozen. Beursman handelt zelf, dat geeft vertrouwen.

Ik kan niet optimaal gebruik maken van de aankoopmomenten. Ik mis alles wat in dollars gaat (geen dollarrekening) en ben overdag niet altijd in de gelegenheid een order te plaatsen. Daardoor levert... Ik kan niet optimaal gebruik maken van de aankoopmomenten. Ik mis alles wat in dollars gaat (geen dollarrekening) en ben overdag niet altijd in de gelegenheid een order te plaatsen. Daardoor levert het abonnement minder op dan gehoopt (maar de kosten zijn er gelukkig al uit).