Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

David

Zo lang mogelijk gewacht met het schrijven van een recensie, nadat mijn half jaar abonnement verlopen is. Ik had op 1 groep na een abonnement op alle groepen om koop/verkoop transacties, gedaan door meneer Beursman, eerder te zien dan op de website zichtbaar is. In dat half jaar is alleen voor groep K door meneer Beursman een aantal keren wat gekocht/verkocht en dus eerder medegedeeld via mail dan op de website zichtbaar is, niet veel dus.

In zijn dagelijkse beursnieuws heeft hij al verklaard dat er de afgelopen tijd weinig/geen koopkansjes waren en er dus ook niet veel werd gekocht/verkocht. Aan de andere kant, zie je dat voor veel groepen er al een hele tijd niets werd aangekocht/verkocht, zelfs voordat ik mijn abonnement een haf jaar geleden aanschafte. Dus ik had de pech dat de beurs "zijwaarts" bewoog maar als er in de andere 10 groepen soms voor meer dan een jaar niets gebeurd, dan heb je toch het idee, waarom die groepen er dan nog op staan en je daar dan een abonnement voor kan afsluiten.

Meneer Beursman zal het wel interpreteren als dat hij ons behoed heeft voor slechte koopjes maar de beurzen zijn het afgelopen jaar alleen maar omhoog gegaan en voor bijna alle groepen is er niets gekocht, waardoor je toch het idee hebt dat dat niet klopt.

Nogmaals, het is mijn eigen keuze om een abonnement af te sluiten en meneer Beursman is geen helderziende maar je hebt toch het idee dat het allemaal mooier wordt voorgesteld.

De wekelijkse en dagelijkse analyses zijn erg interessant, en geeft een hele goede kijk in de factoren die meespelen op wereldwijde schaal met het oog op marktontwikkelingen. En zoals dat gaat met analisten en economen, ieder heeft zijn eigen interpretatie en mening. Door veel analyses van meerder kanten te lezen, zal je als belegger toch je eigen richting moeten bepalen.

Het zou de heer Beursman sieren, dat er een soort coulance-periode is, na het aflopen van een abonnement, als er door een "zijwaartse" beweging weinig tot geen koop-bewegingen zijn. Immers nu heb je een gevoel dat je iets koopt waar je weinig aan hebt, tenzij je het gaat interpreteren als een verzekering tegen miskoopje m.a.w. het niet-kopen van ETF's.

Score voor Beursman: 3.5/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Half jaar abonnement voor alle groepen behalve gro...